Bij mij niet alleen in de avond. Mn moeder was vandaag overtuigd dat ik zwanger ben dus heb maar gezegd dat ik erg ben aangekomen en last heb. en gisteren dat mn vriend en ik wat op gingen halen zei een vrouw het ook. en mn schoonzus zei het ook al.
Sorry dat ik zo weinig mee schrijf. Vandaag weer naar de huisarts geweest. Ik heb 2.5 jaar terug ook een gastric bypass gehad en ik heb nu dus steeds maagkramp, spuug, misselijk. Inmidds al ruim 2 kg eraf in kleine 2 weken. Heb nu sofrene gehad ipv de primperan en ranitidine erbij bovenop m pantomed. We gaan het zien of het beter word. Anders vrijdag weer terug naar de huisarts Voel me zo'n waardeloze moeder en vrouw ik doe niks anders dan alleen voor mezelf zorgen. Voel me echt super schuldig maar heb gewoon weer extreme hg en doe wat ik kan. Maar slaap vooral, want dan heb ik er het minste last van.
He wat vervelend. Je moet goed voor jezelf zorgen, is juist heel belangrijk. Hopen op een goede nachtrust!
Ja, hier ook! In de avond helemaal erg inderdaad. Kan niet wachten tot de echo en dat we het eindelijk kunnen vertellen over een aantal weken
Bij ons weten de meeste her al trouwens. Ik Had mn mama nodig toen ik zo bloedde. En nu ik zo ziek ben is t lastig om onder de vragen uit te komen en ben zo'n slechte leugenaar
Hier ook een bolle buik in de loop van de dag Ik ga vandaag ook even bellen voor medicatie.... wil gewoon kunnen functioneren en gisteren echt lam gelegen door beroerd voelen en spugen. Dat gaat erg lastig met werk en 4 kids die aandacht willen
Denk hier vanmorgen opgestaan met miskraam. Teveel bloed en ook wat stolsels. Ga om 8 uur meteen de gyn bellen. Ben ook een pak minder misselijk en dat is geen goed teken
O nee hoe kan dat nou zo ineens! Had dat nooit verwacht. Ik ga duimen dat het alsnog goed zit meis! Sterkte
Wat naar dat je er weer zoveel last van hebt. Je hoeft je ook nergens schuldig over te voelen, het is logisch dat je nu gewoon even voor jezelf moet zorgen. Had je er bij je vorige zwangerschap lang last van of ging het na een bepaald aantal weken weg? Ik ga heel hard voor je duimen dat de medicatie snel aanslaat waardoor je weer een beetje normaal kan functioneren.
Oh nee! Hopelijk zit je er naast en is er gewoon een vaatje gesprongen! Wat vervelend dat je er ook zoveel last van hebt! Hopelijk krijg je de medicatie en slaat het snel aan.
Oh nee... Veel sterkte! Hopelijk heb je snel duidelijk wat het precies is, en is het bv maar een gesprongen vaatje.