Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ja dat zullen ze zeker gaan doen. Kreeg elke keer de vraag of er nog een broertje of zusje bij komt dus hopelijk mag ik na de echo goed nieuws brengen ❤

    Ja dat naar de wc lopen herken ik. Krijg je de zenuwen van haha
     
    Lelie89 vindt dit leuk.
  2. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Vorige zwangerschap had ik het nog niet. Waarschijnlijk heb ik het toen gekregen. Dat komt bij Graves blijkbaar regelmatig voor, dat vrouwen het pas ontwikkelen tijdens/na hun zwangerschap. Komt door de invloed van al die hormonen. Maar het is bij mij pas 9 maanden na mijn bevalling per toeval ontdekt, omdat ik voor een ander probleem in het ziekenhuis lag. Dus ondertussen al bijna 2 jaar aan de medicatie. Endocrinoloog heeft er wel hoop op dat het deze zwangerschap misschien wel verdwijnt. Want het is een auto-immuun ziekte en omdat je immuunsysteem tijdens de zw toch op een lager pitje draait, geraak je er tijdens een zwangerschap dus ook wel gemakkelijker weer vanaf naar't schijnt. Laat ons hopen, want dan hoef ik niet meer elke dag aan de pillen :D
     
  3. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik duim met je mee dat het juist met deze zwangerschap weer verdwijnt!
     
    SHN vindt dit leuk.
  4. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    oh en dat naar de wc lopen herken ik ook heel erg! Gelukkig tot nu toe ook altijd alleen maar afscheiding :thumup:
     
    Lelie89 vindt dit leuk.
  5. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat raar dat je er dan eigenlijk niks van hebt gemerkt. Maar goed dat ze het alsnog ontdekten dan!
    Zal ook voor je duimen dat deze zwangerschap ervoor zorgt dat het weggaat.:D
     
    SHN vindt dit leuk.
  6. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ook ik herken het naar de toilet lopen om even te checken heel goed. Gelukkig ook hier alles nog goed, maar het blijft spannend. Ik ben de hele tijd met mezelf in discussie of ik nu wel of niet al een afspraak met de verloskundige moet gaan maken. Maar morgen ga ik toch maar gewoon bellen :)

    @SHN Ik hoop ook voor je dat het deze zwangerschap weer verdwijnt!
     
    SHN en Lelie89 vinden dit leuk.
  7. Pinar

    Pinar Actief lid

    19 nov 2007
    458
    120
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    Ik heb nu pas tijd gehad om ff alles door te lezen. Druk druk met feest laatste kado's snoepjes. Ik sta nog steeds in de keuken voor zoetigheid uit de oven.

    Naar wc lopen pff. Ik stond met schoenen al klaar om te vertrekken voelde iets rennen naar wc op te kijken of het bloed was:rolleyes: spannend voor ons allemaal. Ik had in 2011 ook een mk met 8 weken, daarom blijft het spannend.
    Ik ben ook gestopt met testen heeft toch geen toegevoegde waarde meer❤️ Wij zijn gewoon zwanger.

    Ik heb meestal links steekjes soms krampachtig en soort banden pijn. Ik ga maandag pas bellen met de vk (spannend) hebben jullie het idee ook dat je alles bent vergeten zoal hoe het voeden was boertje en in bed leggen doorslapen.. aankleden, vasthouden mijn jongste wordt volgende week 6 dat is echt lang geleden voor mij:D
    Wat moeder v moeders betreft met de oudste had ik wel mee gedaan, maar eerlijk gezegd nu heb ik ff geen tijd en zin:o: door dat geur van het bakje werd ik altijd misselijk.

    Jullie zijn vast aan het slapen, slaap lekker allemaal ik moet mijn baklava’s nog versieren en inpakken
     
  8. yvonneh

    yvonneh Actief lid

    26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik kreeg helemaal geen melding van deze tag!! Maar ik heb jullie gevonden :roflmao:
     
    Lelie89 en Nieuwsgierigbijtje vinden dit leuk.
  9. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Pinar Zo laat nog wakker en druk bezig:eek: Blijf je in de ochtend wat langer slapen of lukt dat niet met je twee kinderen?

    Mijn zoontje wordt bijna drie als deze uk geboren wordt dus ik weet nog wel wat dingetjes maar borstvoeding is wel nog een dingetje. Ik wist bij mijn zoontje gewoon niet wanneer hij echt aan het drinken was of aan het sabbelen waardoor hij mij dus als menselijke speen heeft gebruikt en daardoor niet helemaal genoeg te eten kreeg. Ben benieuwd of dat bij deze beter gaat hahaha.

    Hebben jullie al een gevoel of voorkeur wat het gaat worden? We hebben tot nu toe alleen nog een meisjesnaam dus zou makkelijk zijn als het een meisje wordt.:D
     
    Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  10. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Jeeej leuk Yvonne!

    @Pinar Wow jij was dan echt nog laat bezig! Maar jullie hebben het er op zitten! Gelukkig was het de laatste dagen niet zo warm


    Ik was gisteren op locatie aan het werk en heb mij een breuk gesjouwd met mijn spullen. Vanmorgen helemaal stram wakker geworden maar gelukkig bijna weekend
     
  11. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Dat van de bv herken ik. Heb ruim een jaar bv gegeven aan de jongste omdat hij vanwege problemen niets anders kon drinken. Dat was fysiek en mentaal best een aanslag. Dus twijfel nu al of ik het überhaupt nog wel wil gaan geven. Ook met oog op de andere kinderen en aandacht.


    Ik heb wel een gevoel dat het een meisje is deze keer. De vorige keer had ik het per toeval goed gegokt maar goed kan er maar zo naast zitten.
     
  12. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Ben op een gegeven moment maar gaan kolven zodat hij wel eten binnenkreeg en mijn tepels rust haha. Ik denk wel dat ik het ga proberen en dan weer ga kolven als ik merk dat ik het weer niet doorhebt.

    Kan mij voorstellen als je meerdere kinderen hebt dat het dan niet te doen is als je continu alleen bv moet geven. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen.:thumup:
     
  13. yvonneh

    yvonneh Actief lid

    26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bevallingslijst
    Uitgerekend 16 - 28 februari 2019

    16 februari

    17 februari

    18 februari

    19 februari

    SHN - 31 jaar - 2e kindje - verrassing
    Missannie - 30 jaar - 1e kindje - onbekend


    20 februari

    Lelie89 - 28 jaar - 2e kindje - verrassing
    Pinar- 31 jaar- 3e kindje - verrassing
    Yvonneh - 29 jaar - 1e kindje - onbekend

    21 februari

    22 februari

    Nieuwsgierigbijtje - 33 jaar - 5e kindje- verrassing
    Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend


    23 februari

    24 februari

    Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - onbekend

    25 februari

    26 februari

    27 februari

    28 februari



    jongen(0) meisje(0) verrassing(4) onbekend(4)

    Afspraken

    Yvonneh - 1e echo in ZH - 4 juli 14.30u
    Lelie89 - intake en 1e echo - 5 juli 7:45u
    Nieuwsgierigbijtje - 1e echo- 5 juli 10:40u




    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje.

    Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
     
  14. yvonneh

    yvonneh Actief lid

    26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik heb mijzelf ook op het lijstje toegevoegd! Sommige ken ik al van het NOD lijstje, andere dames gefeliciteerd met deze zwangerschap!
    Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

    Tot nu toe heb ik eigenlijk maar weinig kwaaltjes..... af en toe beetje krampen, wat hier ook een x werd gezegd tijdens plotse bewegingen. En soms beetje zeurderig gevoel in de rug. En naarmate de dag vordert ook pijnlijke borsten.

    Het is wel mijn 2e zwangerschap, bij de eerste (in 2014) heb ik een miskraam gekregen op 10,5 week. Nooit een goede echo gehad dus ik vind het nu allemaal heel spannend! Op naar een goede echo 4 juli!
     
    Nieuwsgierigbijtje vindt dit leuk.
  15. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Jij ook gefeliciteerd @yvonneh :) Dan snap ik je spanning heel goed! Hopelijk gaat het allemaal goed nu.

    Ik heb nog geen idee wat het gaat worden... Het is de eerste, dus eigenlijk (nog) niet een voorkeur. Mijn vriend hoopt dat dan wel weer dat het een jongetje is. Het lijkt hem geweldig als de tweede dan een meisje is. Dan kan de grote broer zijn kleine zusje beschermen haha!

    Ik twijfel nu wel of ik eigenlijk al wil weten wat het gaat worden. Ik heb altijd stellig gezegd dat ik het echt wil weten. Maar nu ineens lijkt het me toch ook wel leuk als het een verrassing is. Het is niet dat bv de babykamer roze moet zijn als het een meisje is of blauw als het een jongen is.
     
    Lelie89 vindt dit leuk.
  16. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik zeg al jaren dat ik een meisje ga krijgen en ik heb ook al heel lang de perfecte meisjesnaam in mijn hoofd, en toch heb ik heel hard het gevoel dat het een jongen is :p Mijn man denkt wel een meisje.

    @Missannie dat is ook een leuk idee, een verrassing! Ik wil het echt echt weten maar als je er tegen kan om het zo lang niet te weten zou ik het vooral doen! Genoeg neutrale kleuren voor de babykamer (die van mij vroeger was oranje, ze wisten het ook niet).

    @yvonneh ik kan me voorstellen dat het spannend is ja! Het komt vast helemaal goed :thumup:
     
    Lelie89 vindt dit leuk.
  17. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    @yvonneh Gefeliciteerd en welkom! Ik duim mee dat alles deze zwangerschap vlekkeloos verloopt!

    @Pinar Wauw, jij was nog laat bezig! Zo lang kan ik me al niet meer wakker houden, hoor! Vandaag suikerfeest, zeker?

    Ik heb nog geen voorgevoel en ook geen voorkeur. Bij de eerste heel de zwangerschap lang overtuigd geweest dat het een jongen ging zijn, tot de 2 laatste weken voor de bevalling. Toen kreeg ik ineens sterk het gevoel dat het een meisje was en dat bleek uiteindelijk te kloppen :) ik vertrouw dus niet meer op mijn gevoel tot de bevalling er écht aankomt :roflmao:
    Uiteindelijk was het zelfs wel nog de anesthesist die aan de gyn moest vragen wat het geslacht was, want ik had er zelf nog niet eens aan gedacht om het te vragen...zo overdonderd door de geboorte :D
     
    yvonneh, Lelie89 en Roodborstje2 vinden dit leuk.
  18. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Bevallingslijst
    Uitgerekend 16 - 28 februari 2019

    16 februari

    17 februari

    18 februari

    19 februari

    SHN - 31 jaar - 2e kindje - verrassing
    Missannie - 30 jaar - 1e kindje - onbekend


    20 februari

    Lelie89 - 28 jaar - 2e kindje - verrassing
    Pinar- 31 jaar- 3e kindje - verrassing
    Yvonneh - 29 jaar - 1e kindje - onbekend


    21 februari

    22 februari

    Nieuwsgierigbijtje - 33 jaar - 5e kindje- verrassing
    Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend


    23 februari

    24 februari

    Roodborstje2 - 22 jaar - 1e kindje - onbekend

    25 februari

    26 februari

    27 februari

    28 februari



    jongen(0) meisje(0) verrassing(4) onbekend(4)

    Afspraken

    Missannie - intake en 1e echo - 2 juli 16.00u
    Yvonneh - 1e echo in ZH - 4 juli 14.30u
    Lelie89 - intake en 1e echo - 5 juli 7:45u
    Nieuwsgierigbijtje - 1e echo- 5 juli 10:40u




    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, en hoeveelste kindje.

    Je kunt dit kopiëren door op 'Reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!).
     
  19. Missannie

    Missannie Bekend lid

    21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Net de afspraak bij de verloskundige gemaakt. Nog 2,5 week wachten... Duurt lang haha! Maar eerst nog even een weekje op vakantie naar Portugal tussendoor. Ook niet verkeerd.

    @Roodborstje2 Het kan bij mij sowieso nog alle kanten op met het geslacht een verrassing laten zijn of toch willen weten haha. Maar ik heb nog even om erover na te denken gelukkig!
     
    Roodborstje2 vindt dit leuk.
  20. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik heb me net online ingeschreven bij een verloskundige :) Krijg binnenkort bericht over een afspraak.
     

Deel Deze Pagina