Mijn leeftijd is weer een jaartje omhoog gegaan zondag Om af te koelen spring ik hier in het zwembad achter het huis, hij is 20 graden en buiten is het 32,6 graden....... lekker dus! MvM haalt vanaf 28-8 op dinsdag avond op hier thuis. Dame vertelde dat iedereen die sws een week mee kan doen mee mag doen.
dames hier net de eerste echo gehad... moet nog bijkomen. .... vk zag even 2 hartjes en kindjes later weer niet.... heel spannend dus.. over 2 weken weer een echo... uitgerekende datum rond 11 maart dus ik ga jullie weer verlaten, fijne zwangerschap allemaal nog!!!
Sorry dames dat ik niet zo actief mee schrijf... Heb het zwaar met deze warmte, ook nog eens griep gehad... Nu de hele dag door misselijk en moe... Hoe houden jullie dat vol? Zie enorm op tegen mijn werkdag morgen! En volgende week is t ook nog zo warm!
Wat spannend @Simmer zou inderdaad leuk zijn als je het ons nog even laat weten. Hier ook een leuk nieuwtje. Had nog een dopler liggen van de vorige 2 zwangerschappen en vandaag het hartje gehoord van ons pukkie. Zo Leuk!!
Hier had ik er een besteld en denk ook dat ik vandaag die van ons vond. Hoorde hele tijd niks en op een gegeven moment wel. Moest wel beetje duwe, maar was hartslag van 135 ofzo. Mag hopen dat dat niet Mijn eigen is in rust
Mm zoontje heeft vandaag de eerste knuffel uit gezocht voor de baby. En een boekentas voor zichzelf haha
Ahwww! Super leuk! Hoe gaat het nu met je? Deze warmte is voor jou helemaal een verschrikking lijkt me...
Ehh praat me er niet over. Toevallig een redelijke dag, maar die hitte is niet te doen joh. Ik val steeds bijna flauw ook door die hitte
@yvonneh nog gefeliciteerd! Fijne dag gehad? @Beebylove de warmte zal het zeker extra pittig maken voor je.wel onwijs lieve knuffel. Oh leuk, hartjes horen
@Beebylove Wat naar zeg. Die warmte is ook echt niks. Vandaag nog even extreem warm en dan morgen als het goed is even wat minder warm...
@Kinderwens87 bedankt!! Was een leuke dag, ik had voor een grote groep een bbq georganiseerd!! Whoop whoop, volgens mijn banner zit ik nu in de dubbele cijfers!! 10 week Als ik uit ga van mijn laatste menstruatiedag zou dat al 2 dagen geleden zijn gebeurd hihi
Oh ik voel me beroerd . Drinken is echt een uitdaging dus mijn urine is donker oranje al dagen. Ik kan normaal prima tegen hitte maar heb er nu toch wel last van merk ik
Lekker gevoel he! Volgens de vk zat ik woensdag al in de dubbele cijfers maar ik wacht even de echo 9 augustus af voor de definitieve uitgerekende datum. Ik heb nu ook meer last van de hitte dan normaal. Viel gisteren dus echt om. Bojnk en daar lag ik op mijn snufferd. Bloeddruk veel te laag dus even rustiger aan doen.
Oeh wel op letten dat je urine niet nog donkerder wordt en je andere verschijnselen krijgt. Lekker waterijsjes eten?
Ik heb ook heel veel moeite met drinken @Kinderwens87, wordt er heeel misselijk van. Ik eet af en toe soep. Alle zoete dingen gaan ook niet, zoals fruit en ijsjes. Af en toe drink ik wat aquarius. De hitte vind ik verschrikkelijk! Hopelijk is het na vandaag weer minder. Had vanochtend zo’n blunder, ik had om 10u (dacht ik) intake bij de verloskundige. Kom ik daar, was het om 9.30! Voelde me zo ongelofelijk stom.... nu een afspraak voor woensdag Sterkte meiden met de hitte en de misselijkheid...