11 weken en 2 dagen maar volgens mij veranderd het niet bij mij omdat ik via ivf zwanger bent geworden. Echo gaf gister aan tuusen de 11 en 11.3 dagen aan. Maar maandag naar de verloskundige en weet ik meer.
@Kinderwens87 en @rijswijkse Wat fijn de goede echo's! @Beebylove hopelijk ga je je na het weekje familie wat beter voelen. Sterkte meis! Hier is de misselijkheid in volle vaart terug. Gisteren een hele slechte dag gehad en de medicatie hielp ook niet. 7 keer brakend boven de wc hangen is geen lolletje. Maar goed schouders eronder en weer door....
Ik zal maar niet zeggen dat ik al blij zou zijn met "maar" 7 keer he Maar tis vreselijk naar he. Welke medicatie heb je?
Vind idd 7 keer al genoeg met daadwerkelijk overgeven. Nu zetpillen van emesafene maximale dosis. Maar dat zet niet echt zoden aan de dijk. Ach ja niet klagen maar dragen zeg ik maar zo
Hallo dames, Kan ik mij aansluiten bij deze groep? Ik ben 24 febr uitgerekend. Wij hebben al twee mooie meiden van 5 en 8 jaar. Eerste echo en intake heb ik al gehad en alles zag er goed uit. Ik heb 22 juli een bloeding gehad en dat was heel erg schrikken maar gelukkig was alles goed. Morgen bloedprikken voor mijn hb gehalte omdat ik best moe en benauwd ben. Hebben andere hier ook last van? Ben benieuwd hoe jullie je voelen...
Welkom! Nou ik ben geloof ik de enige met hg en ik voel me dus zwaar beroerd helaas. Lig veel in bed, want dat gaat het beste. Moeheid hoort er natuurlijk wel bij, maar als t extreem is is het wel goed na te laten kijken idd. Benauwd ben ik ook vaak. Dacht dat dat door de warmte en uitputting kwam. Geen idee verder.
Vandaag echo gehad en bloed laten prikken voor de nipt. Uitslag de 24e en dan weer echo. De kleine deed t nu goed!
Welkom @Silvetris ! Wat fijn dat alles goed was na de bloeding. @Beebylove Wat fijn van de mooie echo. Daar doe je het voor. @Flowerr heel veel succes zometeen bij de echo! Snap dat je het super spannend vindt maar gaat vast helemaal goed komen
Officieel pas bij de 20 weken echo maar willen rond 15 a 16 weken zelf echo laten doen om geslacht te weten te komen.
Welkom hier en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Zet je jezelf op de lijst of vind je het fijn als iemand anders dat doet? Wat soannend zo'n blieding, gelukkig was het niets. Moe herken ik wel, benauwd niet echt. Vervelend dat je er zo.n last van hebt. @Flowerr fijn een goede echo! @Beebylove hoe is het nu met jou? @Nieuwsgierigbijtje oef jij hebt de misselijkheid ook flink te pakken. 7 keer spugen op een dag.
Oh fijn weer een goede echo. Spannend de nipt, maar duurt lang voor je de uitslag krijgt dan! Ik heb gister bloed laten prikken en als het goed is over een week of 2 de uitslag..
Hier goede en slechte dagen. Ben nu paar dagen bij mn moeder, maar die vraagt steeds van me om over mn grenzen heen te gaan. Resulteert in meer spugen. En ze loopt te zeuren tegen mn man dat ze me te somber vind. Begint schoonzusje vandaag nog dat ik niet teveel moet afvallen. Ben blij dat ik morgen naar mn schoonouders ga
Ik heb de 24e opnieuw afspraak staan en zal dan de uitslag horen. Vind het best wel spannend. Ben ook niet een van de jongste meer voor mn gevoel en heb in t begin toch medicatie gehad dat absoluut niet mag, maar wist niet dat ik zwanger was. En nu dan die pillen tegen spugen. Dus vind t behoorlijk spannend. En hopelijk horen we het geslacht ook. Wil zo graag wat kunnen shoppen .