Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hier zit eerste schooldag van zoonlief er al weer op.
    Ik heb me weer goed nuttig kunnen maken in mn "eigen" tijd. Kleding uitgezocht wat ik nu tijdelijk niet pas en in plastic bakken gedaan. Zwangerschaps broeken en pulls etc in de kast gelegd. Achterstallig schoon wasgoed opgeborgen. Nieuwe was opgehangen. Alvast eten gemaakt.
    Zo wil ik elke dag weer een klusje op gaan pakken die ik de afgelopen maanden verwaarloosd heb omdat ik te ziek was.
    En we moeten nadenken hoe we de kamers in gaan richten. Hebben boven 3 slaapkamers en beneden een extra kamer wat nu dient als speelkamer. Maar gezien wij in het buitenland wonen en regelmatig logees hebben hebben we wel echt een logeerkamer nodig. Denken er nu aan de speelkamer tevens logeerkamer te maken. Hebben zo'n Ikea bed die je uit kan schuiven. Maken daar soort bank van dan met een plaid of sprei. Maar weet nog niet of dat handig is. En ik wil zo graag ergens mn buro neer gaan zetten zodat ik weer achter mn naaimachine kan kruipen. Dilemma haha
    En de babykamer staat nog altijd in Nederland. Die moet ook gehaald worden. Gelukkig hebben we nog even

2. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Goed bezig zeg! Waar wonen jullie precies?

3. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik België. 4 uur van onze oude woonplaats af waar dus nog familie en vrienden wonen.

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Beebylove
    Goed bezig zeg.
    Hier ook school weer begonnen. Maar werk helaas 32 uur, dus vrijdag pas vrij en dan moet ik voorbereidingen treffen voor de verjaardagen. Terwijl er nog een vieze caravan voor de deur staat. Gelukkig komt m’n vader helpen deze week, die bood al aan hem te poetsen zodat hij vrijdag weg kan.

Wij hebben nog 2 slaapkamers over nu. De oudste krijgt een nieuwe kamer en dan schuift de nu nog jongste door. Hij slaapt nu nog in het ledikant :rolleyes:
    In de herfstvakantie maar eens kijken hoe ik de kamer van de oudste in wil richten. We hebben al ideeen maar moeten het nog even uittekenen.

En dan de zolder ook maar eens opruimen. Daar staat nog mega veel zooi, dat terwijl we 2 jaar geleden zijn verhuisd, Oops o_O

5. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn dat hij je komt helpen.
    Ik sta er helaas vrijwel alleen voor.
    Maar moet eerlijk zeggen dat ik te graag alles zelf doe, want een ander doet de dingen in mijn ogen toch niet goed haha. Ik moet straks de zolder op. Zie daar dan wel tegenop, want al die spinnen en stof haha.
    Ik kan helaas niet werken met reuma en een hernia. Tis niet anders

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ik doe t ook liever zelf hoor, maar de caravan moet snel even een beetje schoon. Als we weer weg gaan doe ik t toch opnieuw :roflmao:

Oh dat is wel vervelend lijkt me.
    Ik verveel me nu echt ter pletter en heb ook 0 motivatie ondanks net terug van vakantie. Tis echt erg de laatste tijd. Moet echt wat anders zoeken denk ik. Maar liefst hou ik het hier nog 2 jaar vol en dan stoppen :rolleyes: maarja moet manlief net iets meer verdienen nog o_O

7. Nainen

Nainen Actief lid

5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Oei lastig te zien zeg! Ik zou het niet durven zeggen. Ben heel benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

8. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Ah super lief van je vader dat hij dit wil doen! Ik zou alle hulp nu met beide handen aangrijpen.Normaal ben ik ook van het zelf doen.Maar zo nu en dan is het prettig als je iets ontnomen word.En net wat je zegt,je moet de caravan toch nog poetsen voordat je gaat.

@Beebylove oh soms denk ik,van had ik maar alle tijd,dat ik niet hoefde te werken.Dus soms jaloers op jou.Maar ik weet ook dat ik er geen leuker persoon van word alleen thuis te zijn.Maar soms zou ik wel wat anders willen kwa beroep,maar wat.... Hihi.
    Ach ja zo ist overal wat hé.

Ik vroeg me af die lijst met gegevens van wanneer de uutgereuitge datum Ens is van iedereen Is het de brbedoeli dat ik die kopieer? en mijn eigen gegevens toe voeg?

Brondy vindt dit leuk.
  9. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik zit ook niet hele dag thuis niks te doen hoor haha En bovendien leef ik 24/7 met pijn. Niks om jaloers op te zijn dus.
    Maar zo heeft alles wat.

Je kan de lijst via reageer doen en dan quote weghalen en je gegevens erin zetten. Alleen als je dat wil natuurlijk. Niks moet

10. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Wat zijn sommige druk aan de poets. Moet er niet aan denken :| Mijn energie level is nog echt 0 en naast werken en de kids hou ik het bij de basis.

Voel de kleine dame nu elke dag wat meer en wordt ook steviger kwa bewegingen. Erg leuk. Maakt het toch net iets "echter"

11. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Tis meer t idee van kan t maar gedaan hebben. Ben namelijk bang dat ik weer vroeg harde buiken heb of dat mn kindje te klein gaat zijn en ik rust moet gaan houden. Want echt energie heb ik niet haha.
    Nu halve dag school voor mn zoontje dus ik lig heerlijk gewoon Netflix te kijken hoor. Anders red ik vanmiddag en vanavond niet.

Heerlijk he die beweging. Soms als ik t voel ga ik er bewust even voor zitten.

12. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Wat leuk dat jullie je kindje allemaal al voelen bewegen zeg :) Ik hoop dat ik het ook snel ga merken :rolleyes:

13. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Bevallingslijst
    Uitgerekend 16 - 28 februari 2019

16 februari

17 februari

Missannie - 30 jaar - 1e kindje - onbekend

18 februari

Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - onbekend

19 februari

Yvonneh - 30 jaar - 1e kindje - onbekend
    Rl84 - 33 jaar - 3e zwangerschap 2e kindje - onbekend

20 februari

Pinar- 31 jaar- 3e kindje - onbekend
    Nieuwsgierigbijtje - 33 jaar - 5e kindje - verrassing

21 februari

♡ Doornroos - 32 jaar - 3e kindje - onbekend

22 februari

Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend
    Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje - verrassing

23 februari

Blosje89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing
    Jazziepooh - 27 jaar - 2e kindje - onbekend

24 februari

Dianne - 30 jaar - 4e kindje - onbekend
    Silvetris - 27 jaar - 3e kindje - onbekend
    Nainen - 32 jaar - 3e kindje - onbekend

25 februari
    Beebylove - 32 jaar - 2e kindje - onbekend

26 februari
    ♡ Brondy- ... jaar - 3de kindje - verrassing

27 februari

Flowerr - 26 jaar - 2de kindje - onbekend
    Liefde28 - 24 jaar - 2e kindje - onbekend

28 februari

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Totaal: 16

jongen(0) | meisje(0) | verrassing(3) onbekend(13)
    Sterretjes: SHN, roodborstje2, phloxie, Lelie89, Tal88

Afspraken:

September:
    6 september - Nieuwsgierigbijtje - controle vk - 11.20
    7 september - Jazziepooh - controle vk - 15.45u
    7 september - Brondy - controle vk
    11 september - Nainen - geslachtsbepalingsecho bij vk - 18:30 uur
    11 september - Jazziepooh - geslachtsbepalingsecho - 18:30 uur
    13 september - Yvonneh - 4e echo in ZH - 15.30u

15 september - Flowerr - controle verloskundige
    16 september - kinderwens87 -pretecho (geslachtsbepaling herkansing)
    17 september - Beebylove - echo gyneacoloog
    18 september - Silvetris - controle verloskundige 12.00

Oktober:
    1 oktober - Jazziepooh - 20 weken echo - 17.00u
    1 oktober - Silvetris - 20 weken echo
    1 oktober - Doornroos - 20 weken echo
    2 oktober - Silvetris - afspr gyn
    4 oktober - kinderwens87 - 20 weken echo - 10.30
    5 oktober - Rl84 - 20 weken echo
    4 oktober - kinderwens87 - controle vk - 11.30
    8 oktober - Flowerr - 20 weken echo - 9.30uur
    8 oktober - Missanie - 20 weken echo - 10.15 uur
    10 oktober - Jazziepooh - controle vk - 10.30u

14. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik denk af en toe wat te voelen maar op de echo zagen we van de week de placenta al heel prominent tegen de buikwand aanliggen helaas, dus ik denk dat het hier nog wel even duurt voor ik de kleine echt voel. Vorige zwangerschappen placenta achter en de oudste voelde ik met 17 weken en de jongste al veel eerder, week of 13 denk ik..

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    De meesten hebben de 20-weken echo al gepland zie ik. Ik heb echt nog geen idee wanneer die plaats gaat vinden. Hoop dat ik t optijd te horen krijg. Moeten naar t ziekenhuis en wel zo handig dat manlief mee kan.

16. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Zou gewoon je vk bellen en vragen hoe dat in zn werk gaat.

Brondy vindt dit leuk.
  17. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Wanneer heb je weer controle? Ik kreeg de verwijzing tijdens laatste controle, maar die zou eigenlijk deze week pas zijn dus dan had ik hem nu ook nog niet gepland:)

18. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Zou inderdaad even bellen naar de vk voor de verwijzing. Dan kun je meteen alvast een afspraak maken hiervoor.

19. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Ik krijg morgen ook pas de verwijzing voor de 20 weken. Verwacht de 20 weken echo dan over een week of 3 a 4 max.

20. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ik denk soms ook dat ik haar voel. Mijn placenta ligt aan de achterkant blijkbaar. Maar ja, ik weet nog niet goed wat ik zou moeten voelen. Dus ik ben heel benieuwd hoe het over een paar weken is. Eens kijken of het dan een beetje hetzelfde is als wat ik nu voel.

Deel Deze Pagina