Het voelt beetje als een soort kriebel of als je darmen bezig zijn soms. Alleen als je precies weet waar je baarmoeder zit dan kan je soms goed voelen dat t de kleine is. Heel soms twijfel ik om dat mn darmen dan ook bezig zijn.
@Missannie volgensmij zijn wij ook de enigste die het eerste kindje verwachten, dan kan het nog wel een tijdje duren voordat we het voelen/opmerken dat get toch echt het kindje was! Ik voel overigens ook nog niets, kan niet wachten!! @20 weken echo, ik ga volgende week donderdag naar het ZH voor echo+beleid afspreken, zou dan ook wel iets te horen krijgen over de 20 weken echo. Hoop ook dat manlief mee kan. Hij moet dan wel vrij nemen en dat is lastig in de ‘maistijd’. We zullen zien.
De verloskundige had me de vorige keer uitgelegd waar mijn baarmoeder nu precies zit. Eerder zat ik allemaal te voelen, maar ik had geen idee wat ik eigenlijk moest voelen hahah! Maar nu voel ik een ronde bal zitten als het ware. Maar ik denk inderdaad dat het bij ons nog even gaat duren voordat we het echt gaan voelen, en dan ook vooral zeker weten dat dat gevoel ons kindje is geweest @yvonneh Ik moet gewoon nog even geduld hebben...
Morgenvroeg heb ik weer een controle bij de VK. Neem aan dat ze dan toch de doorverwijzing geven?? Naja anders moet ik t niet vergeten te vragen. Heb nu wat buikpijn, vind het toch wel weer spannend. Hopelijk morgen eindelijk het hartje eens horen, tot nu toe alleen maar gezien.
Ohh emo trutje meld zich. De nieuwe partner van de mama van vriendin heeft een dodelijk ongeluk gehad gisteren. Ik kwam deze beste man altijd tegen met de hond uitlaten. Veel met m gesproken enzo. Voelt allemaal zo dubbel heftig
Helaas zelf al te vaak met de dood te maken gehad op verschillende manieren en dan die hormonen Ik had wat boodschappen voor ze mee gebracht (vriendin woont 2 huizen verder en mama is hij haar) en ze vroeg me binnen. Verschrikkelijk om een lieve vrouw zo gebroken te zien. Ik hield t niet droog. Gelukkig kon ik ze wel ergens mee helpen zodat ze dr mama niet alleen hoefde te laten.
Bevallingslijst Uitgerekend 16 - 28 februari 2019 16 februari 17 februari ♡ Missannie - 30 jaar - 1e kindje - onbekend 18 februari ♡ Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - onbekend 19 februari ♡ Yvonneh - 30 jaar - 1e kindje - onbekend Rl84 - 33 jaar - 3e zwangerschap 2e kindje - onbekend 20 februari ♡ Pinar- 31 jaar- 3e kindje - onbekend ♡ Nieuwsgierigbijtje - 33 jaar - 5e kindje - verrassing 21 februari ♡ Doornroos - 32 jaar - 3e kindje - onbekend 22 februari Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje - verrassing 23 februari ♡ Blosje89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Jazziepooh - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 24 februari Dianne - 30 jaar - 4e kindje - onbekend Silvetris - 27 jaar - 3e kindje - onbekend Nainen - 32 jaar - 3e kindje - onbekend 25 februari ♡ Beebylove - 32 jaar - 2e kindje - onbekend 26 februari ♡ Brondy- ... jaar - 3de kindje - verrassing 27 februari ♡ Flowerr - 26 jaar - 2de kindje - onbekend ♡ Liefde28 - 24 jaar - 2e kindje - onbekend 28 februari - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 16 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(0) | meisje(0) | verrassing(3) onbekend(13) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: SHN, roodborstje2, phloxie, Lelie89, Tal88 Afspraken: September: 7 september - Jazziepooh - controle vk - 15.45u 7 september - Brondy - controle vk 11 september - Nainen - geslachtsbepalingsecho bij vk - 18:30 uur 11 september - Jazziepooh - geslachtsbepalingsecho - 18:30 uur 13 september - Yvonneh - 4e echo in ZH - 15.30u 15 september - Flowerr - controle verloskundige 16 september - kinderwens87 -pretecho (geslachtsbepaling herkansing) 17 september - Beebylove - echo gyneacoloog 18 september - Silvetris - controle verloskundige 12.00 Oktober: 1 oktober - Jazziepooh - 20 weken echo - 17.00u 1 oktober - Silvetris - 20 weken echo 1 oktober - Doornroos - 20 weken echo 2 oktober - Silvetris - afspr gyn 4 oktober - kinderwens87 - 20 weken echo - 10.30 4 oktober - Nieuwsgierigbijtje - controle vk 5 oktober - Rl84 - 20 weken echo 4 oktober - kinderwens87 - controle vk - 11.30 8 oktober - Flowerr - 20 weken echo - 9.30uur 8 oktober - Missanie - 20 weken echo - 10.15 uur 10 oktober - Jazziepooh - controle vk - 10.30u
Controle weer gehad en alles was goed. Baarmoeder 1 vinger boven navel. Dus groeit lekker. Morgen even bellen voor de afspraak van de 20 weken echo.
@Beebylove Sterkte! Ik voel de baby ook nog niet, of nou ja ben er in ieder geval nog niet zeker van. M'n buik is wel echt al groot haha.
Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik maak me (denk ik) zorgen om niks, maar toch. Net hebben we weer een pretecho gehad, omdat ze vorige week ‘maar’ voor 90% zeker wist dat het een meisje is. En dat is ons kindje nog steeds Maar... Ze bewoog maar weinig op de echo. Vorige week was het alleen maar getrappel en draaien. En de keren daarvoor eigenlijk ook best wel. En nu bewoog ze bijna niet. Op een gegeven moment draaide ze wel een keer haar hoofdje, en zagen we een beetje beweging in de armen en benen. Maar helemaal geen druk gedoe. En nu maak ik me dus zorgen of het allemaal nog wel goed is... Mijn vriend zei natuurlijk: als het niet goed is, dan zegt zo’n echoscopist dat echt wel. En de echoscopist zei ook dat het er allemaal keurig uit ziet. En grapte nog dat ‘mama zich geen zorgen hoeft te maken, want kijk maar, ik beweeg nog’. Maar pffffff...
Ahh ja ik snap t. Maar soms zijn ze gewoon even wat rustiger. Misschien juist ervoor extreem druk geweest waardoor ze nu aan t rusten was
Het zal inderdaad wel een dutje zijn geweest... Ze kunnen natuurlijk niet de hele tijd super druk zijn. Maar toch.
Ze slapen nog erg veel in de buik en het is vaak ook een geluk als ze veel bewegen met de echo. Geen zorgen meis! Komt helemaal goed!