Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hier wisselde symptomen met de dag in vorige Zwangerschappen dus niets om je zorgen over te maken:)

2. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik houd het bij 1 op een dag, en daarnaast rooibosthee. Mochten het er een keer twee worden vind ik dat geen ramp maar niet elke dag. Is een beetje gevoelsmatig ook denk ik.

Mijn testen lopen mooi op, maar ik heb nog steeds geen knaller :( Dat terwijl ik wel krom loop van de kwaaltjes haha.

3. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Knaller pas na nod is heel normaal hoor:), zolang ze oplopen niet w druk maken:)

Roodborstje2 vindt dit leuk.
  4. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    mijn banner loopt een dag achter en het irriteert me mateloos:roflmao:. Heb toch echt 23-2-19 ingevuld, dat is op zaterdag, dan ben je op zondag toch aantal weken+1, of ben ik nu gek?:p

5. Roodborstje2

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Bij mij krijg ik ook veel banners die de dag niet goed hebben, behalve deze van ZP! En ik zie ook weleens websites met schema’s die bij week 4 zeggen, aan het einde van de week kan je testen. Dan pas ? :roflmao:

Kinderwens87 vindt dit leuk.
  6. Doornroos

Doornroos Actief lid

8 sep 2014
    113
    13
    18
    Ik heb hetzelfde @Kinderwens87 , irritant he..
    Koffie is het eerste wat ik niet meer lust als ik zwanger ben. Vandaag voel ik me iets beter, hopelijk is het een buikgriepje geweest.

Gefeliciteerd nieuwe dames!

Kinderwens87 vindt dit leuk.
  7. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Dan heb je wel je knaltest:roflmao::p

Maar dat klopt wel toch?? Ik zit nu in Mn 5e week, dus vorige week in Mn 4e week.. en eind 4e week is nod..

8. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Doornroos Fijn dat je je weer wat beter voelt!

@Kinderwens87 Ik lust geen koffie dus hoef ik niet over na te denken maar volgens mij mag je sowieso wel één kopje koffie per dag drinken.

Ik heb ook bij verschillende banners verschillende uitkomsten. Ik reken vanaf mijn laatste menstruatie en dan pakken ze volgens mij een standaard 28 dagen cyclus. Ik laat het gewoon staan zoals het nu is, het verandert toch wel bij de eerste en termijn echo.:D

9. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Wat kinderwens ook zegt, je zit dan in je 4e week maar bent dan 3 weken. Dus eind 4e week is je nod.:p

Roodborstje2 vindt dit leuk.
  10. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    Pffieuw, Ik kan een dagje niet meelezen en loop ineens 3 pagina's achter en er zijn heel wat nieuwe dames bij :thumup: Welkom en gefeliciteerd allemaal!
    Gisteren op Werchter Boutique naar het optreden van Bruno Mars gaan kijken...was me dat een goed concert! 1 van de betere die ik afgelopen jaren gezien heb!

Kwaaltjes schommelen hier ook heel erg. De ene dag zijn ze al wat erger dan de andere. Maar vind het ook altijd spannend, hoor. Ben altijd blij als ze na een mindere dag tch weer wat heftiger aanwezig zijn. Dat stelt me precies wat op mijn gemak.

Ik heb een haat liefde verhouding met koffie. Ik drink het erg graag, maar krijg er last van aan mijn maag. Dus ik drink het sowieso al niet erg veel. Nu kan ik het dus ook wel zonder problemen laten. Al zal ik het niet laten van eens een tas te drinken als ik er zin in heb.

11. Tal88

Tal88 Actief lid

15 jun 2018
    302
    157
    43
    Vrouw
    O
    Wat moet je doen om zo een banner zichtbaar te maken. Mij lukt het niet nl.

12. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht

Ik drink een kopje zwart koffie. Ik heb een nespresso thuis dan maak ik een americano versie meer water minder koffie. Soms maak ik zonder caff.

Ik heb gisteren genoten van haring ik hoop dat het geen kwaad kan.

Over ZW kleding gesproken h&m heeft echt leuke dingen in de sale.

13. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @SHN Wat gaaf, Bruno Mars! Volgens mij is hij een echte rasartiest, of niet?

@Tal88 Ik zie een banner in je handtekening staan dus het is gelukt.:thumup:

@Pinar Klopt, ik had ook bij de sale gekeken. Inderdaad echt leuke dingen tussen!

Ben wel benieuwd naar waar iedereen woont en wat voor werk jullie doen. Zal ik wel alvast beginnen.
    Ik woon in west Gelderland in een dorpje en werk drie dagen als administratief medewerkster (eigenlijk meer order processing) in een klein bedrijf met 10 man (mezelf inbegrepen).

14. Pinar

Pinar Actief lid

19 nov 2007
    458
    121
    43
    Vrouw
    Fulltime MoM
    utrecht
    #154 Pinar, 17 jun 2018
    Laatst bewerkt: 17 jun 2018
    Ik ben geboren en opgeroeid in A’dam, maar woon nu al 12 jaar in Utreg. Vind het niks hier en woning krijgen in A’dam is moeilijk.

Sinds de geboorte van me 2de full time mom. Ik werkte voor zilveren kruis achmea. Ik heb 2 jaar lang vanuit huis geborduurd op bestelling. Ik maakte geboorte en borduur werk voor getrouwede stellen. Nu doe ik voor een winkel boekhoud :roflmao:

Heb paar foto’s van me borduur werk bijgevoegd:D:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

15. SHN

SHN Actief lid

8 okt 2017
    470
    387
    63
    Vrouw
    @Lelie89 ja, hij was echt top! Hele toffe show en top entertainment!

@Pinar mooie borduurwerkjes!

Ik ben zelf afkomstig uit Antwerpen (in België dus ;)). Heb lang als sociaal-cultureel werker gewerkt, maar sinds september vorig jaar terug aan het studeren (verpleegkunde). Een late roeping achterna, ofzoiets :D

16. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik woon in gelderland.. zit momenteel in de ziektewet met een burn out maar ben eigenlijk werkzaam met kinderen met gedragsproblematiek.

17. Doornroos

Doornroos Actief lid

8 sep 2014
    113
    13
    18
    Ik wil liever (nog) niet te gedetailleerd zijn op openbaar forum, maar ik woon in zuidwest nl en werk in een ziekenhuis. Gezien de aard van mijn werkzaamheden weten mijn collega’s eerder dat ik zwanger ben dan mijn familie.

Idd veranderd de datum weer bij de eerste echo’s dus ik laat het maar zo.

Leuke borduurwerkjes pinar!

Kinderwens, vervelend zo’n burn out, hoe lang lig je er al uit?

18. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Al wel een tijd helaas, nu dik een half jaar denk ik.. ivm re-integratie en type werk zal ik in ieder geval mijn leidinggevende zo snel mogelijk op de hoogte moeten brengen, normaal ook het team waar ik werk maar aangezien ik nu even wat anders doe zal dat wellicht niet direct nodig zijn

19. Lelie89

Lelie89 Fanatiek lid

4 sep 2014
    3.362
    2.083
    113
    Vrouw
    Gelderland
    @Pinar Wauw, wat een mooie borduurwerkjes zeg!

@SHN Je bent nooit te oud om te leren, toch?;)

@Kinderwens87 Leuk, een mede Gelderlander! Wat vervelend van je burn out en dat het al zo lang duurt.

@Doornroos Begrijpelijk dat je niet teveel wilt zeggen.

20. Roodborstje2

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik zeg ook liever niet waar ik werk, te herkenbaar :D Het is op kantoor in ieder geval, geen zware werkzaamheden. Op communicatiegebied. Ik woon in een grote stad in Zuid-Holland.

Deel Deze Pagina