@Jazziepooh bah wat vreselijk voor jou en jullie kindjes.Veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ook goed nieuws,Wij hebben vandaag een 20 WK echo gehad.En ons kleinste mupke is tot zover goedgekeurd!
Jeetje zeg, dat meen je niet! Dan sort je wereld echt in ja. Veel sterkte gewenst! Hopelijk kunnen jullie binnenkort met elkaar praten en krijg je wat meer informatie en kun je vragen stellen en beantwoord krijgen. Knuffels!
Hoi dames, Ben ik weer. was een weekje op vakantie met mijn moeder en zusje, doen we elk jaar Maar daarom dus even geen berichtje van mij. @Jazziepooh wat heftig zeg, om dat zo even op je bordje te gooien.. Hoe gaat het er nu mee? Vorige week vrijdag de 20 weken echo gehad, onze kleine jongen zag er goed uit! Groeit goed. Bijzonder om hem zo te zien zeg. Alleen de placenta ligt bij mij voor de baarmoederhals, ze hopen dat die nog gaat verplaatsen. Anders wordt het een keizersnede. Heb nu met 30-32 weken nog een echo om te kijken waar de placenta zich dan bevindt. Mijn man heeft tijdens mijn vakantie de hele babykamer leeggehaald, helemaal geverfd en de logeerkamer verbouwd. Ben hier zo blij mee! Nu kunnen we heerlijk verder gaan inrichten
Hee dames, Thanks voor de lieve berichtjes Blijkbaar is het gevoel van de afgelopen maanden. Hij is nu dus verliefd op iemand anders. Pas sinds een week ofzo. Hij heeft ons 100% opgegeven en wil het niet meer proberen. Gaat echt niet goed met me, maar ik ga hier sterker uit komen. Hij gaat zo hard spijt krijgen dat hij het zo makkelijk heeft opgegeven. Hij is de bonus vader van m'n dochter. Zijn al 5 jaar samen dus m'n dochter ziet hem ook als een papa. Dus dat is ook kut voor haar en ook qua omgang moeilijk, want ze gaat natuurlijk ook regelmatig naar haar echte vader. Waar ik trouwens goed mee op kan schieten. Vandaag een dagje naar de Efteling, proberen om wat afleiding te zoeken ofzo. Sorry voor het egoïstische berichtje, kan het ff niet opbrengen.
Sorry is echt niet nodig! Lekker spuien hier al je daar behoefte aan hebt, de rest komt wel weer!! Maar jeetje wat een impulsieve actie. Dat zijn gevoel al maanden er niet meer is is klote, maar sinds een week gevoelens voor een ander? En dan de handdoek maar in de ring gooien. Wat een l.. . Hopelijk heb je vandaag een fijne dag in de Efteling!
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! Maar dat klinkt wel heel makkelijk van hem. Bizar! En zeker weten dat je hier sterker uit gaat komen. Zo zal het misschien niet altijd voelen, en het zal niet makkelijk zijn. Maar het gaat je ook weer iets moois brengen, zeker weten! Probeer toch te genieten in de Efteling! En als je je verhaal hier even van je af wilt schrijven, gewoon doen hoor!
Jij mag egoïstisch zijn nu dus even geen sorry ok. Maar wat een eikel dat hij zo makkelijk op geeft zeg. Maar natuurlijk kom jij hier sterker uit met je kindjes. Hij is een zwakkeling en jij een sterke vrouw. Hopelijk kan je een klein beetje genieten in de Efteling
Absoluut geen sorry. Je hebt alle recht om je verhaal kwijt te kunnen. Maar wauw na je eerste berichtjes had ik al 0 respect voor hem maar nu zelfs beneden vriespunt. Wat een egoïstisch kl***zak. Ook zijn verhaal dat hij al maanden met zijn gevoel loopt. En daar niet over gesproken hebben met jou is gewoon een bizarre situatie. En dan na 1 week verliefdheid inderdaad de handdoek al in de ring gooien. Jeetje wat een kneus. Inderdaad heel verdrietig voor je dochter maar wat verdienen jullie veel beter. Al heb je daar nu niets aan. Ik hoop dat je vandaag even je gedachten kan verzetten voor zover mogelijk. Sterkte meis
Ik heb al 3 kg stoofperen opstaan en ben een appeltaart aan het maken. Fijn hoor die hormonen waar je zo van gaat eten. Merk helaas alleen wel dat mn misselijkheid weer iets erger is, maar t weerhoud me gelukkig nog niet van eten. Hoeveel zijn jullie al aangekomen? Hier 4,5 kg vanaf begin gewicht.
Stoofperen klaar en taart staat in de oven. Te lekker om niet te delen haha letterlijk delen. Heb mn vriendin van 2 deuren verder al gevraagd of ze straks ook wat wil. Zijn net zulke lekkerbekken als ons haha
Oh jammie zeg. Wat goed dat eten ondanks misselijkheid weer wat beter gaat. Hier nu 2 kilo erbij, maar laatste keer gewogen net na buikgriep dus denk wel iets meer
@Jazziepooh Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws en wat een enorme l#l van een vent zeg! Dit verwacht je niet als je samen besluit voor een kindje te gaan. Veel sterkte en als je je gal wil spuwen dan mag dat altijd! @Beebylove Hoelaat kunnen we aanschuiven? Ben gek op stoofperen
Vind het zo jammer dat je geen privé groep meer aan kan maken hier op zp. Merk dat ik veel minder reageer omdat het toch open en bloot online staat ipv in een beperkt groepje. Snap niet dat ze dat gestopt hebben
Ow wat vreselijk @Jazziepooh ! En verder is mijn mening t zelfde als van de andere dames.Tuurlijk mag jij ja gal spugen.Daar zijn we voor.En wat laf dat hij t nu al opgeeft.Knap dat je toch door gaat met alles. Hier geen idee wat ik aangekomen ben.ontwijk de weegschaal liever
Vanmorgen de 20-weken echo gehad. En gelukkig was alles goed. Voor zover te beoordelen natuurlijk. Ik was ineens zo zenuwachtig joh. Vannacht bijna geen oog dichtgedaan. Maar zo blij dat het achter de rug is nu. En dat het er allemaal goed uit zag.
@Jazziepooh ik was een paar dagen niet hier geweest, en nu lees is jou bericht! Wat vreselijk en onbegrijpelijk! Heel veel sterkte met alles de komende tijd! Virtuele knuffel!