Bevallingslijst Uitgerekend 16 - 28 februari 2019 17 februari ♡ Missannie - 30 jaar - 1e kindje 18 februari ♡ Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - onbekend 19 februari ♡ Yvonneh - 30 jaar - 1e kindje Rl84 - 33 jaar - 3e zwangerschap 2e kindje - onbekend 20 februari ♡ Pinar- 31 jaar- 3e kindje - onbekend ♡ Nieuwsgierigbijtje - 33 jaar - 5e kindje 21 februari ♡ Doornroos - 32 jaar - 3e kindje ♡ DerbyDame - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 22 februari Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje 23 februari ♡ Blosje89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Jazziepooh - 27 jaar - 2e kindje 24 februari Dianne - 30 jaar - 4e kindje - onbekend Silvetris - 27 jaar - 3e kindje - onbekend Nainen - 32 jaar - 3e kindje 25 februari ♡ Beebylove - 32 jaar - 2e kindje Faymylmama - jaar - 3e kindje - onbekend 26 februari ♡ Brondy- ... jaar - 3de kindje - verrassing 27 februari ♡ Flowerr - 26 jaar - 2de kindje ♡ Liefde28 - 24 jaar - 2e kindje - onbekend - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 20 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(3) | meisje(6) | verrassing(2) onbekend(10) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: SHN, roodborstje2, phloxie, Lelie89, Tal88 Afspraken: Oktober: 8 oktober - Flowerr - 20 weken echo - 9.30uur 10 oktober - Jazziepooh - controle vk - 10.30u 11 oktober - Brondy - 20 weken echo (GUO) 15 oktober - Missannie - controle vk - 20.00 18 oktober - Nainen - 20-weken echo 22 oktober - Yvonneh - echo ZH - 16.20u
Oh @Jazziepooh ik heb met je te doen meid! Wat een zware periode moet dit voor je zijn. En je ervaart alles natuurlijk intenser vanwege de zwangerschap. Het feit dat jouw dochtertje deze man als haar tweede vader ziet is ook heel verdrietig. Zo’n meisje wordt dan slachtoffer van de situatie en kan er niets aan doen Veel sterkte! Dat ziet er lekker uit @Beebylove! Ik heb van het weekend ook nog lekker appeltaart op bij een verjaardag Ik heb me voor het weekend gewogen en toen was ik ongeveer 4 kg aangekomen. Maar dan ben ik uitgegaan van het laagste gewicht en ik ben tijdens de zwangerschap eerst nog afgevallen. Ik hou mijn hart vast voor wat betreft de kilo’s. Ik heb het natuurlijk zelf in de hand, maar ook weer niet echt, want het vlees is zwak Fijn al die goede berichten over de 20-wekenecho! We zijn al over de helft! Wat gaat de tijd toch snel.
Hier gaat het té hard met de kilo's. Bij 3 van de 4 ook gehad en was het naderhand wel weer snel kwijt maar toch. Ik eet ietsje meer dan voorheen maar door meer rust gaat het sneller.
@Jazziepooh Jeetje zeg, had hij dat niet eerder kunnen bedenken. Bah en dan moet jij het jouw dochter ook nog vertellen. Getsie Heel veel sterkte meid! Kilo’s Eigenlijk heb ik geen idee, maar denk vrij weinig. Kon in het begin echt niet extra snoepen ofzo. Alles smaakte vies. Maar nu heb ik een zwak voor choco pepernoten. Had er niet aan moeten beginnen, eigen schuld. Normaal koop ik ze niet voordat Sint in het land is. Bij beide vorige zwangerschappen in totaal amper 10 kilo aangekomen, denk dat ik daar nu ook niet overheen zal gaan. Kinkhoest vaccinatie Weet zo even niet of jullie dat al besproken hebben, maar vroeg mij af wie van jullie zich straks laat vaccineren??? Ik twijfel namelijk nog Ben wel pro vaccinatie voor de baby straks hoor. Beide andere kids ook gewoon gevaccineerd. (Sorry als ik iemand tegen het been schop)
Hier vorige controle gehad over de vaccinatie voor kinkhoest. Ik heb het 6 jaar geleden zelf als gehad en ze hanteren een grens van 4 a 5 jaar dat je "beschermt" ben. Hierdoor heb ik besloten het niet te doen, gaat ook maar over de periode tussen geboorte en eerste enting.
Qua kilo's gingen ze er eerst af, maar volgens manlief ben ik nu een kliko haha Wij gaan wel voor het vaccin. Heb m vroeger ooit gehad en daarna nooit meer. Nu er zoveel kindjes niet geënt worden vind ik t doodeng. Sowieso moet ik eerlijk zeggen. Ik zit nu al met een probleem... in april viert de dochter van mn zwager haar verjaardag. Wij zijn dan wel in de buurt ivm familie dag, maar bij hun komen 2 gezinnen op verjaardag waarvan de kindjes niet geënt zijn. Het gaat om 5 kids in totaal dus ik wil daar gewoon echt niet bewust mee in 1 ruimte gaan zitten. Op straat Heb je grotere ruimtes dus minder "gevaren". Maar schoonzus en ik liggen elkaar niet altijd even goed en dit is dus een puntje waar zij zelf achter staan over t niet inenten. Als zij t bij de hare over kon doen... Gelukkig staat mn man achter mijn gevoel, maar nu hun nog vertellen. Dat word wat. Heb gezegd dat mn man het maar moet regelen haha. Voelt voor mij gewoon echt niet goed er tussen te gaan zitten. Misschien overdrijf ik, maar de kleine meid is dan een maand of misschien 5 weken oud.
Oh dat snap ik heel goed hoor! Jij kiest bewust voor wel enten, dat zij dat niet doen hij probleem maar daar hoeft jullie kindje geen risico door te lopen. Ik was ook niet gegaan, dikke doei.
Is dat nog op tijd? Ik heb me er nog niet genoeg in verdiept om te weten wanneer ik hem het beste Kan halen
Het beste moment is tussen de 28 week en 32 weken zwangerschap. In de eerste week van Januari ben ik 33 week zwanger, moet kunnen lijkt mij want inenting is mogelijk tot 38 week. Maar tussen de 28 en 32 worden de meeste antistoffen doorgegeven via de placenta aan de baby.
@Jazziepooh geen woorden voor. Verschrikkelijke situatie voor jou en je kleine meid. Laat je niet kennen. Je bent sterker dan je denkt. Hele dikke knuffel! Lucht je hart, bij wie dan ook, deel je verdriet, je bent niet alleen. Ik ben nu ongeveer 6 kilo aangekomen. Heb ook al een flinke buik en wil op mijn eten letten maar alles is nu zo lekker! Gek op appelflappen, appeltaart vooral zoetigheid terwijl ik van mijzelf meer van hartig houdt. Je hebt helemaal gelijk. Ik zou ook geen risico nemen, kleintje is zo kwetsbaar en pech voor de mensen die daar anders over denken. Iedereen zijn eigen mening prima maar dan moeten ze ook de gevolgen aanvaarden.
Ben blij dat ik er niet alleen zo over denk. Vraag me wel af wat de risico's zijn als mn man en zoontje wel gaan en ik met de kleine thuis zou blijven. Ga dat tegen die tijd eens na vragen.
Wat betreft je zoontje niet, zolang hij is ingeënt. Van je man hangt het er van af of hij boosters heeft gehaald die nog werkzaam zijn. Hetzelfde geldt voor jou.. als ik me niet vergis tenminste..
Mm man moet steeds volledig geënt zijn voor zn werk en mn zoontje krijgt ook alles. Maar vraag me dan af of ze niks mee terug zouden kunnen brengen ofzo. Ik weet niet hoe dat werk
Vanmorgen de 20 weken echo gehad! Alles zag er goed uit, volgende week alleen terug komen voor het controleren van de lip. Mevrouw lag de hele tijd verstopt met haar gezicht waardoor ze het niet zeker kon zeggen of dat er goed uitzag. Over een uurtje controle bij de verloskundige, eerste keer dat dochter meegaat. Ben benieuwd of ze er iets van meekrijgt want ze roept op dit moment tegen iedereen: Ik krijg een zusje