Vandaag weer echo. Ondanks dat ze super druk is vind ik t toch weer spannend. Verder al weer 1,5 meer misselijk en meer spugen. Is 1 medicijn tegen t braken niet leverbaar. Dus dat maar meteen even bespreken
Goedemorgen Dames, Ik ben 34 jaar, kom uit Amsterdam en inmiddels 20 weken zwanger, uitgerekend op 26 februari, een tweede zwangerschap. Ik heb al een hooggevoelig meisje van bijna 6 die het allemaal super spannend vind en het er toch ook wel moeilijk mee heeft. Aangezien zij heel duidelijk was geen broertje te willen (dan zou ze die weggeven aan oma) hebben we ervoor gekozen wel het geslacht te willen weten. Mocht het een jongen zijn dan had ik in ieder geval nog een paar maanden om haar voor te bereiden. Maar het is een meisje! Vorige week de 20 weken echo gehad en de beeb was kleiner dan verwacht, over 4 weken een groeiecho. Mijn meisje is nu ze bijna 6 is nog steeds de kleinste van de klas, en groeit aan de ondermaat wel volgens grafiek, mijn man en ik zijn ook niet al te groot dus maak me geen zorgen Ik babbel hier graag mee!
Welkom. Wat leuk een tweede meisje, wel lastig dat je dochtertje het nog wel moeilijk heeft.. gelukkig is het een meisje, al was het vast goed gekomen met een jongen.
@Saira Welkom mede Amsterdammer! Leuk een 2de meid erbij, weet je dochter het ook al? @Beebylove Fijn weer een goede echo. Hopelijk hou je het een dagje uit zonder medicatie.
Ja, ze was mee naar de pretecho en ze is er super blij mee, ze is ook al constant van alles tegen mijn buik aan het roepen en op haar manier de baby dingen aan het leren. Van de week zei zei: baby ik hou van je! Dat betekend dat ik je erg lief vind. Zo mama nu weet de baby ook wat dat betekend Thanks allemaal
Slapen jullie ook zo beroerd? Ik droom en zweet de hele nacht. 10x plassen en dan vervolgens frummeltje in mn buik wat wakker is en ik van wakker lig
Ja inderdaad ook last van, en dan ook nog dat mijn rug op een gegeven m @Jazziepooh hoe is het nu met je? Welkom