Welkom @LeMien ! Oh jee @Kinderwens87 dat is helemaal niet leuk. Ik hoop voor je dat het inderdaad een gevoelige bmm ofzo is. @DerbyDame jeetje dat is ook niet iets dat je wilt horen. Gelukkig ben je al wel flink op weg met je zwangerschap, dus dat is hopelijk geruststellend. Maak je je er zorgen over? Over de bevalling gesproken, daar kijk ik dus al echt naar uit! (Geen grapje). Ik vind het zo’n mooie en pure ervaring, niks is ermee te vergelijken. Tegen de pijn zie ik helemaal niet op, juist de pijn maakt de ervaring zo intens en ook mooi. Bij mijn eerste zoontje duurde het drie dagen voor hij is geboren. Bij mijn tweede zoontje had ik een avond voorweeen en en uur een weeenstorm en toen was hij er na 9 minuten persen (en een schouderdystocie). Voor die tweede bevalling teken ik zo! Wat heerlijk was dat, een uurtje afzien en daarna was het voorbij! Ik kon toen bijna niet geloven dat het zo snel was gebeurd. Uiteraard was alles bont en blauw vanwege de schouderdystocie en door de stortbevalling had ik naweeen, maar dat was echt een lachertje vergeleken bij ontsluitingsweeen. Hoe waren jullie vorige bevallingen?
@Nainen Ik maak mij niet echt zorgen. Was er eigenlijk al van uitgegaan dat het een keizersnede zou gaan worden sinds ik hoorde dat de placenta ervoor lag. Ik weet toch niet wat ik moet verwachten van een bevalling, omdat het de eerste is. Ik kan er zelf niks aan veranderen, als de placenta niet verplaatst is niet het veilig voor de kleine om natuurlijk te bevallen en als hij wel verplaatst, dan is het ook goed.
Onderzoeken gehad en vooralsnog lijkt het inderdaad een heel gevoelige bmm. Moet nog wat uitslagen krijgen maar daar verwacht ik eerlijk gezegd geen bijzonderheden van. Hopelijk stopt het bloeden nu, moet wel aan de bel trekken mocht het weer terugkomen (de verwachting is dat het nog wel een weekje blijft bloeden nu, maar daarna zou het over moeten zijn), maar voor nu is alles verder in orde
Voor zover dus goed nieuws,gelukkig indd het allerbelangrijkste is dat je kindje er goed uitkomt.Of het nu via keizersnede is of natuurlijk.En je er druk over maken helpt toch niet hé,je erbij neerleggen is dan enigste optie @LeMien oh wauw! Welkom! Zijn het je eerste kindjes? hopelijk verder niet al te veel kwaaltjes?
Jeej mn man heeft voor het eerst vandaag de kleine meid ook gevoeld. Ik maakte m er voor wakker haha. Ze was zo druk aan t trappelen en voelde het zelf zo duidelijk van buiten. Gelukkig was hij blij en niet saggo haha
Bevallingslijst Uitgerekend 16 - 28 februari 2019 17 februari ♡ Missannie - 30 jaar - 1e kindje 18 februari ♡ Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - onbekend 19 februari ♡ Yvonneh - 30 jaar - 1e kindje Rl84 - 33 jaar - 3e zwangerschap 2e kindje - onbekend 20 februari ♡ Pinar- 31 jaar- 3e kindje - onbekend ♡ Nieuwsgierigbijtje - 33 jaar - 5e kindje 21 februari ♡ Doornroos - 32 jaar - 3e kindje ♡ DerbyDame - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 22 februari Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje 23 februari ♡ Blosje89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Jazziepooh - 27 jaar - 2e kindje 24 februari Dianne - 30 jaar - 4e kindje - onbekend Silvetris - 27 jaar - 3e kindje - onbekend Nainen - 32 jaar - 3e kindje 25 februari ♡ Beebylove - 32 jaar - 2e kindje Faymylmama - jaar - 3e kindje - onbekend 26 februari ♡ Brondy- ... jaar - 3de kindje - verrassing 27 februari ♡ Flowerr - 26 jaar - 2de kindje ♡ Liefde28 - 24 jaar - 2e kindje - onbekend - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 20 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(3) | meisje(6) | verrassing(2) onbekend(10) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: SHN, roodborstje2, phloxie, Lelie89, Tal88 Afspraken: Oktober: 8 oktober - Flowerr - 20 weken echo - 9.30uur 10 oktober - Jazziepooh - controle vk - 10.30u 11 oktober - Brondy - 20 weken echo (GUO) 15 oktober - Missannie - controle vk - 20.00 22 oktober - Yvonneh - echo ZH - 16.20u November 6 november - Nainen - controle vk
Ik weet niet of het helemaal goed is gegaan met de lijst net. Het lijken te weinig afspraken zo, maar ik zag er ook niet meer...
Volgens mij is er al een hele tijd niets gedaan aan de lijst! Bijna alle afspraken die erin staan zijn al geweest
Bevallingslijst Uitgerekend 16 - 28 februari 2019 17 februari ♡ Missannie - 30 jaar - 1e kindje 18 februari ♡ Rijswijkse - 34 jaar - 2e kindje - onbekend 19 februari ♡ Yvonneh - 30 jaar - 1e kindje Rl84 - 33 jaar - 3e zwangerschap 2e kindje - onbekend 20 februari ♡ Pinar- 31 jaar- 3e kindje - onbekend ♡ Nieuwsgierigbijtje - 33 jaar - 5e kindje 21 februari ♡ Doornroos - 32 jaar - 3e kindje ♡ DerbyDame - 29 jaar - 1e kindje - onbekend 22 februari Mevrouwtje21 - 25 jaar - 3e kindje - onbekend ♡ Kinderwens87 - 31 jaar - 3e kindje 23 februari ♡ Blosje89 - 29 jaar - 2e kindje - verrassing ♡ Jazziepooh - 27 jaar - 2e kindje 24 februari Dianne - 30 jaar - 4e kindje - onbekend Silvetris - 27 jaar - 3e kindje - onbekend Nainen - 32 jaar - 3e kindje 25 februari ♡ Beebylove - 32 jaar - 2e kindje Faymylmama - jaar - 3e kindje - onbekend 26 februari ♡ Brondy- ... jaar - 3de kindje - verrassing 27 februari ♡ Flowerr - 26 jaar - 2de kindje ♡ Liefde28 - 24 jaar - 2e kindje - onbekend - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Totaal: 20 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - jongen(3) | meisje(6) | verrassing(2) onbekend(10) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Sterretjes: SHN, roodborstje2, phloxie, Lelie89, Tal88 Afspraken: Oktober: 22 oktober - Yvonneh - echo ZH - 16.20u November 6 november - Nainen - controle vk
Mijn afspraak van afgelopen week stond er ook nog in. Heb deze en de oude afspraken van anderen ook maar even eruit gehaald...
Straks de auto in en op naar het ZH! Ben benieuwd of die kleine nu wel goed ligt om zijn ruggengraat en geslachtsdeel te bekijken
Ik heb sinds gisteren zo'n krampende/pijnlijk gevoel aan mn onderkant zeg maar. Ook beetje soort beurs gevoel. Herkenbaar? Of moet ik me zorgen gaan maken? Ik weet dit niet meer van mn vorige. Sowieso ben ik blijkbaar veel vergeten en sowieso vergeet ik ongeveer alles momenteel haha
Vervelend! Ik herken het niet. Maar is dat niet misschien ook bandenpijn? Tenminste, dacht dat ik een keer zoiets gelezen had.
Ben idd aan t lezen gegaan. Kunnen ook mn bekken zijn de dat doen. Loop krom van de rug pijn dus zou zomaar kunnen.
@yvonneh hoe was de echo? @Beebylove he wat vervelend zeg. Banden of bekken zou inderdaad goed kunnen.