Uitgerekend 16 t/m 28 februari 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nieuwsgierigbijtje, 12 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Gelukkig niks geks. En poliep zal ook niks zijn. Die hebben vrouwen vaker zonder t door te hebben en komen en gaan soms. Wel goed dat ze voor zekerheid t onderzoeken.

2. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Ik werk nog steeds fulltime. Vanmorgen wel met mijn baas erover gehad en aangegeven dat ik rustiger aan moet doen. Gelukkig staat hij daar heel positief in en geeft me alle ruimte. Maar het voelt een beetje dubbel voor me, want ik ben net hersteld van een burn-out. En op dat vlak gaat het hartstikke lekker. Dus het is dan lastig voor me om dan nu vanwege de zwangerschap weer rustiger aan te moeten doen. En hoe rustig moet je dan doen...

3. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Missannie ben je toch weer een beetje gerustgesteld!!

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hier weer bloed:rolleyes:. Na gemeenschap dus ik durf wel te gokken dat dat de oorzaak is, maar aaaarghhh:mad:

5. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Inderdaad! Voel me vandaag ook een stuk rustiger weer. Alleen nog even spannend met die poliep. Maar dat komt vast wel goed.

@Kinderwens87 Ah wat naar! Maar dan weet je nu wel vrij zeker wat de oorzaak is. Het is niet fijn, maar wel een geruststelling dat het dan niets ernstigs is.

6. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu dames? Bloeden gestopt?

Ik denk dat ik schimmel infectie heb. Vraag me nu alleen af of ik gewoon dat spul uit de winkel mag gebruiken. Iemand ervaring?

7. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Het is bijna helemaal weg nu. De gyn had al gezegd dat door het weefsel wat ze af had genomen er opnieuw wat kon gaan bloeden. Maar het is niet veel meer nu gelukkig :)

Ai, dat is vervelend! Ik dacht dat ik had gelezen dat je dat gewoon mocht gebruiken...

8. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Gelukkig maar.

Ja zoiets staat me ook bij

9. yvonneh

yvonneh Actief lid

26 feb 2013
    282
    151
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Beebylove even in de bijsluiter kijken of op apotheek.nl

10. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Mn ab kuur is ook nog niet af. Ik ga vrijdag wel even naar de huisarts

11. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Ik heb me de laatste dagen zo.n last net onder mijn borsten in het midden.Net of ik er met mijn hand dan tegen druk moet geven.De verloskundige zei dat t mijn maag kan zijn,omdat deze omhoog geduwd word door baarmoeder.
    Had dit bij mijn dochter niet.
    Ach het is wat al die kwaaltjes hé

12. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja herkenbaar gevoel hoor. Heb het nu nog niet, maar had het bij mn zoontje wel erg. Die lag ook hoger had ik het idee. Mn meisje voel ik vooral onder mn navel nog terwijl ik me van mn zoontje kan herinneren dat hij al rond mn navel zat.

13. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    @Beebylove Weet niet of je al wat gehaald heb voor de schimmel... Maar de canesten gyno mag je gewoon gebruiken in de zwangerschap. Heb deze in het begin ook gebruikt na overleg met huisarts.

@Missannie Hoe is het met het bloedverlies? Helemaal gestopt nu?

Ik werd vanmiddag gebeld door het echo centrum met de vraag of ik proefpersoon wilde zijn aankomende week. Krijg nu aankomende dinsdag een echo van een uur gedaan door iemand in opleiding! Diegene moet oefenen voor de 20 weken echo.

Kinderwens87 vindt dit leuk.
  14. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ja had rond gelezen en de vaginale pillen worden vooral aanbevolen. Die ligt te wachten tot mn kuur af is. Vrees dat eerder nog niet veel zin gaat hebben.

Heerlijk een extra echo hihi
    En ze moeten het ooit leren...

15. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Oh zo leuk een extra echo:). Ik had dat geluk bij de middelste, steeds oproepen voor mensen waarop ze mochten oefenen, en 1 keer was ik 1 van de gelukkigen:)

16. Rl84

Rl84 Actief lid

2 apr 2015
    153
    63
    28
    Oh super leuk,een extra echo.Toch altijd weer bijzonder!geniet ervan

17. Missannie

Missannie Bekend lid

21 mei 2018
    958
    784
    93
    Vrouw
    Het bloeden is sinds gisteren eindelijk helemaal weg. Erg opgelucht! :) Hopelijk blijft het nu ook weg...

Maar wat tof een extra echo! Dat is altijd leuk! :)

18. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hier nog steeds licht bloedverlies en we gaan het weekend naar cp:(. Net vk gebeld of ik voor het zwemmen tampons mag gebruiken, het is wel minimaal maar toch smerig om zo te gaan zwemmen. Ik word straks teruggebeld want de assistente wist het niet:(. Stom bloed, mag nu wel een keer klaar zijn hoor

19. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Toen ik bloed had steeds in het begin mocht ik niet in bad etc tampons mogen vrees ik ook niet.
    Je zou een inlegkruisjes of iets in kunnen doen en dan gewoon niet in het water zitten, maar aan de kant blijven zitten met hooguit je benen in t water

20. Kinderwens87

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Vk geeft aan dat puur voor een paar uurtjes zwemmen dit weekend een tampon wel kan, en anders een menstruatiecup proberen, daar zit helemaal geen zooi in. Dus die zo een aanschaffen:)

Deel Deze Pagina