Het was een grote chaos. Nieuwe huis was nog niet klaar, dus mijn man heeft de tijd die hij vrij kreeg van zijn werk besteed met klussen. Gevolg was dat we niet alles ingepakt hadden toen we moesten verhuizen.. een deel van de spullen is dus ongelabeld in willekeurige dozen terecht gekomen. Maar gelukkig had ik de meest belangrijke spullen al goed ingepakt. Zaterdag is het verhuizen zelf heel vlot gegaan. Voor de lunch was alles over en stonden de meeste meubels in elkaar. Daarna zijn er een aantal mensen gebleven om te helpen uitpakken en een aantal mensen hebben het oude huis helemaal gepoetst, die konden we maandag dus meteen opleveren zonder er iets aan te doen, heerlijk was dat. Als ik je een tip mag geven, zorg dat je een goed systeem hebt. Ik heb bijvoorbeeld alle dozen gelabeld met een sticker waar een nummer op stond en de plek waar het moest komen. Vervolgens heb ik in een documentje bij elk nummer gezet wat er precies in de doos zit en waar het heen moest. Als ik nu iets nodig heb weet ik precies welke doos ik moet hebben en waar hij staat, ideaal. Verder is het wel echt even bijkomen van de drukte van de afgelopen weken.. de afgelopen dagen hebben we voornamelijk onze slaapkamers en de benedenverdieping opgeruimd, en de kerstsfeer in huis gebracht. Dan gaan we nu even genieten van de feestdagen en daarna op ons gemak de rest aanpakken
@Leni4 Hier ook een andere vader dan de andere 2. Alleen met de laatste echo zag ik toch wel wat gelijkenis met mijn jongste. Heel apart. Hier indd ook heel nieuwsgierig. Ook de meiden kunnen niet wachten tot ze er eindelijk is. Vind het zo leuk dat ze het zo bewust beleven allemaal. @MissFluffy Respect hoor. Ik moest er niet aan denken nog te moeten verhuizen.
@MissFluffy inderdaad respect! Hoop dat alles snel af is voor je! @Volbeatmom en @Leni4 wat leuk om te zien he! Ons ventje had ook al aardig wat haar met de laatste echo. (Met 27 weken was dat) ik vond het ook zo lief om te zien! Bij de verloskundige was alles goed vandaag! Bloeddruk weer keurig, kind heeft het naar zijn zin! Even vrijdag de gynaecoloog afwachten en dan kan ik hopelijk met een gerust hart de rest van de zwangerschap door!
Overigens zojuist wel mijn slijmprop verloren, of in ieder geval een gedeelte ervan. Ik weet dat het niets betekent hoor, maar elke keer van die dingen.. Ik begin me toch langzaam af te vragen of ik die 37 weken ga halen..
Bedenk maar zo, elke dag is er weer 1 bij. Misschien haal je de 37, misschien niet, in ieder geval zit de baby er nu nog. Probeer je niet druk te maken, stres verergert de boel alleen maar. Hou het wel goed in de gaten en bel je vk bij dit soort dingen, beter een keer te veel dan te weinig. Daar hameren ze altijd heel erg op. Slijmprop kan weer aangroeien, dat zegt an sich dus niet zoveel, maar in combinatie met alles wat je al meegemaakt hebt is er toch het een en ander aan de gang. Sterkte, en ik duim dat het rustiger wordt en de baby nog even lekker blijft plakken.
@MissFluffy lief! Maar ik moet zeggen dat ik me er niet echt zorgen over maak, het is meer iets wat ik me gewoon af vraag. Ik heb de verloskundige wel gebeld hoor, ze weet ervan, maar zolang ik geen vliezen breek, bloed ga verliezen of weer contracties zou krijgen zou het niet erg zijn. Ik moet zeggen dat ik wel buikpijn heb al een paar uur, maar ik heb het idee dat het meer mijn darmen zijn die nu echt verschrikkelijk zeer doen.
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡12 februari ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kaaskoekje- 29 jaar - 3e kindje - meisje 15 februari ♡ ♡ 16 februari ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap - meisje 17 februari ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Vikamustygrishi - 31 jaar - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ ♡ 25 februari ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje - meisje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje - meisje 26 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje - meisje ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje - jongen 27 februari ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje ♡ Minipoepiebeertje - 22 jaar - 1e kindje - jongen ♡ volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje - meisje 28 februari ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: Oktober: ♡ 2 oktober - 20 weken echo (SEO) - Berenmama ♡ 2 oktober - controle vk - besjes ♡ 3 oktober - 20 weken echo (SEO) - minipoepiebeertje ♡ 8 oktober - 20 weken echo (SEO) - Niets ♡ 9 oktober - 20 weken echo (herhaling) - Pennetje November: ♡ 8 november - afspraak vk (24 wkn) - Pennetje ♡ ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (6) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Was dit de laatste?? Ik had hem al zo lang niet voorbij zien komen
Haha, kijk al die 20 weken echo afspraken! Dat is inderdaad al een goed oud lijstje. Moet ook zeggen dat ik hem al lang niet meer gezien heb. Misschien toch weer even updaten? Zeker nu er weer meer beweging zit in wat er allemaal komen gaat de komende weken voor ons allemaal? Wel leuk, toch?
@Pennetje leuk he! Het voelt eeuwen geleden die 20 weken echo! Maar dat was inderdaad het idee, want met liefde wil ik bijhouden wanneer wie wat heeft en wie nou wanneer precies uitgerekend is, maar zo uit mijn hoofd lukt dat niet zo heel goed haha!
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡12 februari ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kaaskoekje- 29 jaar - 3e kindje - meisje 15 februari ♡ ♡ 16 februari ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap - meisje 17 februari ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Vikamustygrishi - 31 jaar - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ ♡ 25 februari ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje - meisje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje - meisje 26 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje - meisje ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje - jongen 27 februari ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje ♡ Minipoepiebeertje - 22 jaar - 1e kindje - jongen ♡ volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje - meisje 28 februari ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: December: ♡ 31 - controle verloskundige (32 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ Januari: ♡ 14 - controle verloskundige (34 wkn) - Pennetje ♡ 27 - liggingsecho & controle gyn (36 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (6) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb mijn afspraken erop gezet, maar weet verder niet meer precies wie er bijvoorbeeld van de lijst af wilden over de tijd heen etc. dus heb er verder nog niets in aangepast.
@Pennetje ik weet het ook niet meer, ik ben zelf ook een tijd vrij afwezig geweest. We zien het vanzelf wel!
@Leni4 Wij hebben het gigantisch relaxed. Gisteren uitgebreid ontbeten met de dochters. Nou ja, de rest van het gezin dan... want ik kan bijna niks eten. Spelletje gedaan, hapjes op tafel en savonds naar de bios. Daarna de kids naar hun papa gebracht. Vandaag niets bijzonders hier. Hadden we allebei geen zin in. Ik heb bijna de hele dag geslapen!!! Snap niet hoe het kan dat ik steeds zooooo moe ben. Maar even weer extra ijzer starten enzo. Heb ook geen kerstboom opgezet e.d dit jaar. Had er gewoon de puf niet voor het opzetten nog wel evt.. Maar het afbreken!? Pffff moest er niet aan denken. En hoe zijn jullie dagen?
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡12 februari ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kaaskoekje- 29 jaar - 3e kindje - meisje 15 februari ♡ ♡ 16 februari ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap - meisje 17 februari ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Vikamustygrishi - 31 jaar - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ ♡ 25 februari ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje - meisje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje - meisje 26 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje - meisje ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje - jongen 27 februari ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje ♡ Minipoepiebeertje - 22 jaar - 1e kindje - jongen ♡ volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje - meisje 28 februari ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: December: ♡27 - gynaecoloog, vroegtijdige weeën - Minipoepiebeertje ♡31 - controle verloskundige (32 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ Januari: ♡3 - echo placentalocalisatie - minipoepiebeertje ♡9 - controle verloskundige (33 weken) - minipoepiebeertje ♡14 - controle verloskundige (34 wkn) - Pennetje ♡27 - liggingsecho & controle gyn (36 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (6) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡12 februari ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kaaskoekje- 29 jaar - 3e kindje - meisje 15 februari ♡ ♡ 16 februari ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap - meisje 17 februari ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Vikamustygrishi - 31 jaar - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ ♡ 25 februari ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje - meisje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje - meisje 26 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje - meisje ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje - jongen 27 februari ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje ♡ Minipoepiebeertje - 22 jaar - 1e kindje - jongen ♡ volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje - meisje 28 februari ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: December: ♡27 - gynaecoloog, vroegtijdige weeën - Minipoepiebeertje ♡ 30- groeiecho + controle gyn-(31+4) volbeatmom ♡31 - controle verloskundige (32 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ Januari: ♡3 - echo placentalocalisatie - minipoepiebeertje ♡9 - controle verloskundige (33 weken) - minipoepiebeertje ♡14 - controle verloskundige (34 wkn) - Pennetje ♡27 - liggingsecho & controle gyn (36 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (6) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡12 februari ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡ Kaaskoekje- 29 jaar - 3e kindje - meisje 15 februari ♡ ♡ 16 februari ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap - meisje 17 februari ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari ♡ Vikamustygrishi - 31 jaar - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ ♡ 25 februari ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje - meisje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje - meisje 26 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje - meisje ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje - jongen 27 februari ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje ♡ Minipoepiebeertje - 22 jaar - 1e kindje - jongen ♡ volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje - meisje 28 februari ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: December: ♡27 - gynaecoloog, vroegtijdige weeën - Minipoepiebeertje ♡ 30- groeiecho + controle gyn-(31+4) volbeatmom ♡31 - controle verloskundige (32 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ Januari: ♡3 - echo placentalocalisatie - minipoepiebeertje ♡9 - controle verloskundige (33 weken) - minipoepiebeertje ♡ 10- liggingsecho (35 wk)-besjes ♡14 - controle verloskundige (34 wkn) - Pennetje ♡27 - liggingsecho & controle gyn (36 wkn) - Pennetje ♡ ♡ ♡ ♡ ---------------------------------------------- jongen (2) | meisje (6) | verrassing (4) | onbekend (10) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Leuk de lijst weer naar voren. Tegen het einde word je ook weer meer vermoeid @Volbeatmom Hier gaat het goed. Oké man is al de hele week ziek, gister kerstdiner bij mijn ouders mijn zusje met neefje in het ziekenhuis beland hij heeft rs virus weten ze nu dus afwachten, mijn moeder was gister ook ziek en vannacht is onze oudste ziek geworden maar voor de rest wel gezellig en goed hoor hihi