Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Schnitzel, 6 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd @brusje

Ik hoop het het uiteindelijk een ervaring is geweest waar je positief op terug kan kijken!

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Vandaag gaan we weer naar huis, ik moest een nachtje blijven, omdat het al zo laat was.
    Bevalling zelf was zeg maar pijnloos, maar ik hen zulke krachtige weeen dat ik deze dus dwars door de ruggeprik heen voel. Alle persweeen krijg ik dus gewoon mee en weeen worden toch nog wel weggepuft. Omdat ik de weeen dus blijf voelen mocht de ruggeprik aan blijven. En ik had zoveel vruchtwater dat het ee uit spoot. Alles was nat, hele bed. Ik ben bevallen op mijn knieen op het bed leunend, kreunend aan de rugkant.
    De baby was niet zo klein als dat ze bij de echo in eerste instantie dachten. De veeloskundige, laatste echo zat ee het dichtsbij. De baby is in mijn verlof gaan groeien ala kool.
    37,2 weken 3250 gram

Berenmama, Me28, Volbeatmom en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    @brusje van harte gefeliciteerd! Mooi gewicht zeg!

4. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    @brusje gefeliciteerd!!! Wow, de eerste baby is gewoon geboren! Heerlijk joh, dat het achter de rug is.

Nu krijg ik wel helemaal de kriebels dat ik moet zorgen dat alles klaar is (37 weken...). Straks mn eerste witte was maar eens strijken (of laten strijken door vriendin die komt). Verder moet ik..wil ik... Nou ja, voor mijn idee nog wel duizend dingen. Hoop dat ik over een week het gevoel heb dat baby kan komen.
    Zijn jullie er al klaar voor?

5. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik niet, ik moet nog een was draaien en had een halve vluchttas. Ik had niet gedacht dat ik zou gaan bevallen.

6. Maantje5

Maantje5 Actief lid

15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw
  7. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook nog maar een halve vluchttas, al kom je zonder natuurlijk ook best een eind. Vandaag gaan we thuis de puntjes op de i zetten en dan zijn we er wel klaar voor.

Al denk (en hoop) ik dat het nog een week of 3 zal duren

Roanna vindt dit leuk.
  8. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Voor de kleine heb ik alles ingepakt. Alleen voor mijn vriend en mij moet ik nog alles pakken, maar tijd zat nog hier! Vandaag pas 36weken!

Roanna vindt dit leuk.
  9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Vlucht tas heb ik nog niks voor, moet ook nog spullen voor de wieg (lakentje, hoeslaken) twee thermometers en nog een boxkleed dan heb ik alles denk ik

Roanna vindt dit leuk.
  10. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier staat alles al weken klaar.
    voornamelijk ook omdat ik kans had op vroeggeboorte.
    Hier vandaag ook 36 weken.
    Nog maximaal 3! te gaan. godzijdank...
    heb 2 nieuwe Acnes punten ontwikkeld de laatste weken en sta nog net overeind.
    Dus het word ook wel tijd.

Roanna vindt dit leuk.
  11. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Hier is ook alles klaar, behalve de vluchttas van manlief. Die stelt het steeds uit... ik probeer het maar los te laten. Hij heeft er alleen zichzelf mee

12. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Zojuis de slijmprop verloren! Zegt niets, maar in ieder geval heeft het strippen dus wel íets gedaan. Misschien dat laatste stukje ontsluiting zodat ik volgende week ingeleid kan worden zonder primen

13. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Spannend @MissFluffy! En @brusje, fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed gegaan is. Mooi gewicht ook, zeker voor die termijn :).

Hier is de vluchttas voor de kids al klaar, de spullen voor de baby, mijzelf en man moeten nog. Ik ben steeds te druk om het te regelen, dan moet ik zoveel doen op een dag dat ik het fysiek niet meer trek om ook nog de tas te doen. Komende week maar echt de puntjes op de i zetten en alle laatste dingen regelen, zal een hoop rust geven.

14. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik heb echt vreselijke rugkrampen.
    Iemand tips hiertegen?

15. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    warme pittenzak of kruik ertegen?

16. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    haha, dat kan natuurlijk ook gewoon. Kan de kraamverzorgster mooi die was voor je doen :)
    Hoe gaat het verder met jullie?

17. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Zit je niet in de weeen?

18. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Ik maak geen tas voor mn man. Ik hoop thuis te bevallen, en anders moet hij maar gewoon even op en neer. Ook voor de kinderen wel fijn om papa sowieso even te zien.
    Voor de andere kinderen maak ik ook geen tas klaar van tevoren. Als het nodig is, grijpt er dan wel iemand wat uit de kast. Ze zijn bij mij gelukkig heel makkelijk in dat soort dingen.

19. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik weet al dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, en waarschijnlijk ook een nachtje moet blijven. Dus dan vind ik het wel fijn als hij ook voorbereid is. Onze dochter gaat naar opa en oma, haar tas staat ook al klaar

20. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd @brusje met de geboorte van jullie kindje! Wat een maf idee, dat de eerste uit de groep al bevallen is!

Ik heb vandaag de inkopen gedaan voor de baby, dus we hebben nu de co sleeper, de pakketjes, dekentjes, moltons en al dat andere slaapspul voor de co sleeper en het ledikant. Verder heb ik vrijwel alles van de kraamzorg lijst kunnen bemachtigen. Dit weekend gaan we de baby kamer verder af maken, en dan ga ik ook al die zooi meteen wassen en opbergen.

Dan moet ik alleen nog kleertjes, inclusief het eerste pakje. Dat vind ik wel echt nog een dingetje... vind niks leuk! :confused:

Deel Deze Pagina