Ik heb de vorige keer meegedaan maar dat doe ik niet weer.. zooo vies die lucht uit de flessen. Ik kan spontaan weer over mn nek gaan als ik er aan denk. En ik kwam er achter dat een deel van de urine naar het buitenland gaat, waar niet bekend is wat er mee gedaan wordt, en een deel van de hormonen wordt gebruikt om koeien te bevruchten. Nou daar ga ik niet zoveel moeite in steken. Ben toen ook vroegtijdig gestopt
Ik doe ook niet mee aan mvm.. ben best zenuwachtig voor woe avond eindelijk zien of het allemaal goed groeit
Kan me voorstellen dat je nerveus bent. Hoever ben je dan? Hier ook wel nerveus hoor. Maar moet nog 2 weken wachten. Maandag wel al telefonisch contact. Kan zijn dat hij vindt dat het eerder moet. Laat het maar gewoon op me afkomen.
Ik weet trouwens nog niet of ik mee ga doen met mvm. Eerst de echo maar eens afwachten.. De maand juli hebben ze iig al een zomerbreak. Dus kan nog ff nadenken @Leni4 , snap ik! Ik leef ook helemaal naar de echo toe!
Nog 1.5 week wachten hier, tijd gaat sneller dan ik dacht. Ik ben ook wel nerveus merk ik. Had ik bij de eerste totaal niet.
Ik ging ook over m’n nek van die lucht uit de flessen. Ik doe dus ook niet meer mee. Ik ga van de week maar eens bellen voor een afspraak
@ MvM: ik kan niet (meer) meedoen, heb na geboorte van de oudste een bloedtransfusie gehad. Jammer dat het dan niet meer mag, had graag m'n steentje bijgedragen! @kinderen vertellen: ik denk na een eerste echo waarop we het hartje zien. Er zijn best wat zwangeren in de omgeving; kinderen reageren daar zo leuk op. Kan bijna niet wachten om het te vertellen! En mogen zij daarna het ook aan onze ouders vertellen denk ik. @testen: ik heb 2 testen gedaan (met drie dagen tussentijd). Tweede keer was streepje duidelijk donkerder. Nu ga ik niet meer testen. Maar hopelijk gaan de komende weken snel voorbij tot het tijd is om naar de vk te gaan. Ik heb nu al allemaal plannen die ik wil gaan doen. Ben bezig om mn huis lekker op te ruimen en schoon te maken. Beetje vroeg voor nesteldrang hè Maar het lijkt me een heerlijk idee om nu alles geordend te hebben, zodat ik aan het eind van de zwangerschap niet meer allerlei kasten hoef uit te zoeken. En nu denk ik natuurlijk dat ik het al die tijd perfect bijhoudt
Goede avond! Heb even globaal gelezen. Zelf werk ik trouwens 40á50 uur per week. Dus geen idee hoe ik dat straks moet gaan doen. @MissFluffy daarom doe ik ook niet mee aan MvM. Verder blijft slapen hier een drama, dromen /nachtmerries wordt er niet goed van! En Mn boobies doen zo pijn
Oh dromen en nachtmerries heb ik ook zo vreselijk last van. Wat betreft werken. Ik werk niet vanwege mijn zenuwziekte. Helaas.. had graag gewerkt, ben je lekker onder de mensen en je hebt daags wat te vertellen.
@Volbeatmom ellende is ook dat je niks tegen het dromen kan doen. Tenminste dat denk ik zou echt niet weten wat. *gaat gelijk Googlen*
Ben benieuwd wat google zegt Heb trouwens op het moment heel erg steken in de lies. Dat kan toch niet al bandenpijn zijn? Ik kan het me niet meer heugen eerlijk gezegd. De jongste is van 2011 dus het is al lang geleden dat ik een "goede" zwangerschap heb gehad. Net als de zwangerschap hiervoor groei ik direct al keihard! Je ziet het gelijk. Dus dat word nog lastig verbergen. Mijn meiden zijn niet gek en hebben het echt al door. Maar ik zeg niks deze keer.
Ik ben volledig afgekeurd en werk dus ook niet. Snap wel wat je bedoelt, soms voel je je een beetje geïsoleerd, alsof de wereld verder draait zonder jou
Ben vandaag als het goed is zes weken zwanger .. Ik heb al een buikje mensen zien het al.. collega vroeg al aan mij of ik zwanger was.. dus zal het na de echo mss wel vertellen want niet te verbergen.
@Leni4 dat is best wel snel een buikje! Ik heb nog geen buikje of wel een opgezette buik vanwege mijn darmen dat is ook niet al te fijn Hoe is het met jullie symptomen ?? Ik had eigenlijk alleen wat last van zere borsten maar dat is nu ook zo goed als weg ... Is het bij jullie ook elke dag verschillend? Dat het weg gaat en weer terug komt? Verder hier geen nachtmerrie`s of dromen maar wel een zieke hond die vannacht 6!! keer naar buiten moest vanwege diarree echt lekker slaap je dan ook niet
Ja hier ene dag van alles andere dag niks. Gister nacht even zere borsten, en misselijk daarna niks meer. Vanmorgen even misselijk nu niks meer.. alleen een buik hahaha en geurtjes vind ik vies van roken enzo.
Ja precies dat. Altijd tussen dezelfde muren. Altijd dezelfde mensen zien. Vorig jaar was ik een opleiding gestart. Ging echt vol goeie moed. Maar mijn lijf verslechterde zo erg. Uiteindelijk hebben ze me van de opleiding gezet uit zelfbescherming. Mocht wel weer komen als het weer beter gesteld was. De nieuwe start in september. Maar ben inmiddels realistisch genoeg om in te zien dat dat niet meer gaat. Wat een buikje betreft.. ik zal straks eens een foto posten. Is echt erg. Mijn meiden zijn er sinds gisteren ook van overtuigd dat ik weer zwanger ben. Want ze zien hetzelfde gebeuren als vorige keer.
Hier ook alleen zere borsten,steekjes in de lies en verandering in geur/smaak. Dromen... ik was vannacht weer van de partij hoor. Ik werd wakker want ik was er vanaf overtuigd dat ik mijn meiden hoorde ruziën midden in de nacht. Na het checken besefte ik dat ik het weer had gedroomd.
Hey Ik merk dat ik het lastig vind om aan te haken, deze zwangerschap maakt me zo onzeker dat ik merk dat ik er nog niet zo mee bezig durf te zijn. Hier ook wisselende klachten, dat je soms veel minder of niks voelt maakt het natuurlijk alleen maar lastiger. Ik hoop dat na de echo (1 juli) het een beetje wil gaan landen voor me en dat het me dan lukt om hier wat actiever te zijn
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡ 16 februari ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡ leni 35 jaar- heb drie kids-1 mk ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Bibi35 - 35 jaar - 1e kindje ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje 18 februari ♡ VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje ♡ Annieke88 - 30 - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje ?? jaar - 6e kindje ♡ 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje 21 februari ♡ ♡ 22 februari ♡ Kaatje87 - 32 jaar - 2e kindje ♡ 23 februari ♡ ♡ 24 februari ♡ 2009lisanne - 32 jaar - 3de kindje ♡ 25 februari ♡ ♡ 26 februari ♡ ♡ 27 februari ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje ♡ 28 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡Volbeatmom- 33 jaar - 3e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: Juni: ♡ 28 juni vroege echo - Besjes ♡ ♡26 juni 18.30 echo -leni ♡ Juli: ♡ 2 juli, Intake en echo - VLindaV8 ♡ 3 juli, intake en echo - missfluffy ♡ 8 juli, echo zh - Kaatje87 9 juli echo zh - Volbeatmom ♡ 16 juli intake en echo - Lisanne2009 Augustus ♡ 08 augustus termijnecho - Lisanne2009 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (12) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)