Hallo dames, wat een gezellige boel hier al! Ik schrijf ook graag mee. Ik had afgelopen donderdag voor het eerst een licht positieve test in mijn handen, voelt nog heel onwerkelijk! Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje, heb al twee jongens. En ja, die symptomen zijn er bij mij ook al snel, heb veel steekjes en zeurend gevoel bij mijn baarmoeder steeds, bij lang lopen en staan voel ik mijn bekken en rug al en de moodswings beginnen ook al te komen . Bij mijn vorige twee zwangerschappen begon de misselijkheid rond de 6 weken, dus dan heb ik nog ongeveer 2 weken voordat het echte afzien gaat beginnen
Hier gisteren zwembad op gezet en schoon gemaakt voor de meiden. Nou die voelde ik daarna flink in mijn buik. Ik ben heel benieuwd hoe mijn meiden reageren als we het vertellen. De jongste is echt een moedertje en vindt baby's geweldig. Maar duurt nog ruim 3 weken aaargghh. Daarna vertellen we het ook pas aan onze ouders, broers/zussen. Mijn buik begint ook al iets, dus op momenten dat mijn moeder hier is om op te passen, doe ik bewust al iets ruimers aan. Ben net 15 kilo kwijt, dus valt het sneller op. Jullie nog plannen voor het mooie weer? Ik werken ma/di/do/vrijdag van 09.00/15.00 en woensdag van 15.00/21.00
Vooral voor de airco hangen of in het zwembad hangen. Op momenten met zulke hitte vind ik het dan weer niet zo heul erg dat ik niet kan werken
@Volbeatmom helaas geen oplossing! Maar wel duidelijk dat het er echt bij hoort. Alleen ik droom wel echt hele vreemde dingen. De hitte heb ik niet zo last van kan daar prima aan wennen Haha Weet iemand nog een goede serie? Netflix Ik heb er zoveel gekeken en heb echt geen idee meer
Ik ben nu via plus pakket on demand (2 maanden gratis) The handmaidstale aan het kijken. Echt heeeel goed! En friends.... kan iedere aflevering meepraten, maar het verveeld me nooit.
Hier "lekker" de bbq aan gezet. We vierden bonusvaderdag vandaag. Maar ik ben me toch een potje misselijk. Voor de eerste keer deze zwangerschap met de wc geknuffeld. Fijn.....! Ben maar even naar binnen gegaan. Weet niet zeker of het van de hitte of zwangerschap komt.
Ik droom ook raar.. laatst over kotsende mensen.. werd misselijk wakker. Netflix: undercover en good girls
Ohhh als ik deze verhalen zo lees dan wil ik ook weten wanneer ik naar de gynaecoloog toe moet.. Ik moet morgen naar de diabetsverpleegkundige in het ZH, misschien loop ik wel even aan bij de poli gynaecologie en vraag ik of er al een afspraak staat haha
Bij mij zie je echt nog geen buikje.. Heb zelf maat 46 en ben best stevig vind ik, dus dat zal nog wel ff duren dan.. denk ik
Hier gelukkig ook airco, boven en beneden. Vanmorgen even heerlijk in de tuin met mijn haakwerk gezeten. Ik werd van de week een keer wakker met zuur wat omhoog kwam. Bbrrrrr Ik heb ook maatje 46/48 maar bij mij is duidelijk verandering te zien. Allebei mijn meiden hebben altijd heel hoog gezeten. En dit is wat nu ook weer zichtbaar wordt. Ondanks dat ukkie daar nog langgggg niet zit. Heel apart dus.
Wij hebben geen airco, maar met in de nacht en vroege ochtend alles open zetten en overdag alle gordijnen dicht lukt het meestal aardig om op max 25 graden te blijven. Hopelijk nu ook... Ik moet de oudste gezellig met de fiets ophalen van school in de hitte en verder blijf ik denk ik mooi binnen of aan het zwembad . Bij mij zie je gelukkig nog geen buikje, maar was bij nummer 2 ook al na zes weken, dus ik zal dat probleem binnenkort ook wel krijgen. Nou scheelt het dat mijn buik sowieso al niet zo strak meer was, dus hopelijk valt het dan minder op .
Wauw ja kan me voorstellen dat dan je meiden wel gaan denken van 'mama is zwanger'. Best buikje al wel!