Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Schnitzel, 6 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik merk wel dat je gewend raakt aan de hcg, als er weer een grote stijging is ben ik een paar dagen flink beroerd en dan neemt het wat af.

Ik had geen miskraam angst, maar nu dus wel :cry: ik droomde dat ik donkerbruine afscheiding had en naar de verloskundige ging. En dat ze een echo maakten en er alleen een klein stipje te zien was. En dat ik óf een miskraam zou krijgen, of dat ze er eentje moesten opwekken.

2. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik val in dezelfde categorie als sommige anderen van jullie: geen bevalangst, maar eerder een soort van miskraamangst.

En zelfs dat is niet echt een angst, meer een... ik heb me er gewoon bij neergelegd na de laatste twee keer dat na al die jaren proberen zwanger te worden, nu blijkt dat zwanger blijven ook een beetje een probleem is. Dus eerst maar even afwachten of het goed blijft gaan voordat ik me zorgen ga maken over de bevalling haha!

Gelukkig hebben we nog wat potentieel geluk in de vriezer zitten weer, en op een gegeven moment gaat het toch lukken, zou je denken! :)

3. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik ga duimen voor je!

4. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Hier ook weinig symptomen en dan ook nog die roze afscheiding op en af. Ik zal ook blij zijn als ik vrijdag hoor hoe het ervoor staat.

5. Bibi35

Bibi35 Lid

28 mei 2019
    11
    6
    3
    Vrouw
    Goedemorgen! Ik heb geen bevalangst (nog). Ik ben wel een angstig type, bang voor naalden ook. ik ben ook bezorgd om een miskraam of dat er iets niet goed zou zijn met het kindje. Probeer het los te laten. ligt buiten mijn kunnen.

Moe en steeds vaker weeig... Vind het steeds naarder worden. Vooral tegen de avond komt het bij mij, maar heb er nu ook last van. Iemand schreef dat het lijkt op wagenziekte. Ik heb precies het idee dat ik dan op een bootje lig te dobberen... bleh!

6. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Leni4 succes met de echo vandaag hoe laat mag je?

Leni4 vindt dit leuk.
  7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Liefkleinkindje , welkom!
    @Leni4 , heel veel succes vandaag!!
    @Cindy1977 , fijn dat de roze afscheiding is gestopt! Nou ik snap heel goed dat je blij bent als het vrijdag is!
    Pff het lijkt nu ook wel alsof de dagen voorbij kruipen.. (Is natuurlijk niet zo..)

Ff iets anders, die banners van jullie van nodapp, lopen een dag achter of niet? Ik was net aan het kijken voor zo'n banner maar het klopte niet :confused:

Liefkleinkindje, Leni4 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  8. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Alle nieuwe leden, welkom!

Voor de echo vandaag. Mijn duimen draaien.

@Kaatje87 die van mij klopte idd ook niet.
    Dus heb de dag veranderd in de banner

Kaatje87 vindt dit leuk.
  9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik sta dus alleen met mijn bevallingsangst.
    Ik heb het 5 keer mogen doen en het is elke keer hell, maakt niet uit of het via het boekje verloopt of snel gaat. Laatste keer was ik zo misselijk van de pijn dat ik ging kotsen. Ik wil dus ook niet ingeleid worden. Die weeen zijn nog erger. En ik ben 1 keer bevallen in 30 minuten, dat was ook verschrikkelijk, want de wee was nog niet weg en hij kwam weer. Twee keer blauwe babies, 3 keer gelukkig niet. Maar die waren een nette 6-7 pond
    Ik vraag me af of ze die ruggeprik niet alvast kunnen zetten. Voor de hell weeen

10. Maantje5

Maantje5 Actief lid

15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw
    Ik ben stiekem wel een beetje opgelucht dat meer mensen wisselende symptomen hebben. Ik snap dat je nog iets onzekerder ben als je roze afscheiding hebt gehad, al zeggen ze dat het geen kwaad kan zolang het niet helderrood is. Gelukkig heb je vrijdag een afspraak en weet je hoe het ervoor staat. Ik zal voor je duimen, en voor de rest ook die vandaag een afspraak heeft. Hopelijk hebben jullie allemaal goed nieuws te vertellen.

Cindy1977 vindt dit leuk.
  11. Kiki11111981

Kiki11111981 Bekend lid

3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België
    Hoi Kaatje, hoe ver ben je nu juist? Ik mag mij hier ook 'voorzichtig' melden...Ben nu 5 weken ver. Uitgerekende datum zou 25 februari zijn.

Het 'foert' zeggen tegen de MMM heeft zijn vruchten afgeworpen blijkbaar. :$ We zien wel. Niet echt angst voor een miskraam hier, zelfs niet voor een bevalling na mijn spoedkeizersnede in 2012.

Ik laat het dan over mij gaan. Liever niet natuurlijk maar ik kan er dan toch niets tegen beginnen. Heb de MMM nog achter de hand. Het enige wat ik dan wel zal moeten ondernemen, als dit blijft goed gaan, is een vlokkentest en vruchtwaterpunctie om zeker te zijn. Prof heeft ook gezegd dat elke zwangerschap met het defect sowieso in 98% van de gevallen natuurlijk wordt afgebroken dus gok ik daar maar op. Als er DNA wordt verwisseld tussen de chromosomen wordt dit natuurlijke selectie. Maar het kan ook goed gaan als ik kijk naar mijn zoontje dus gok ik daar op.

Kwaaltjes; pijnlijke borsten, oprispingen en het misselijke gevoel begint te komen.
    Gisteren en eergisteren had ik echt een menstruatieachtig gevoel maar nu is dat weer helemaal weg, buiten een beetje trekkerig gevoel en rommelige darmen.

Het kan alle kanten op gaan maar dat geldt, jammer genoeg, voor ieder van ons. Ook mensen die geen defecten dragen.

Blij je hier dus tegen te komen dan, we duimen voor elkaar zoals we altijd al hebben gedaan!!

Cindy1977 en Kaatje87 vinden dit leuk.
  12. Kiki11111981

Kiki11111981 Bekend lid

3 okt 2018
    767
    506
    93
    Vrouw
    België

Even een vraagje, moet je de BB code dan in je handtekening zetten en komt deze dan tevoorschijn?

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Nouja Kiki! Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd meis! Oh wat ben ik blij voor je! Ik hoop dat het kindje niet het defect heeft en dat het net als bij je zoontje goed gaat!
    Uiteraard blijven we voor elkaar duimen!!
    Ik ben 22 februari uitgerekend! (Of 21 feb, mijn cryo was op het moment van terugplaatsing nog een morula ipv een blasto, weet niet of dat uitmaakt in de dagen.)

Kiki11111981 vindt dit leuk.
  14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja klopt, de BB code kopiëren en dan plakken in je handtekening!

Kiki11111981 vindt dit leuk.
  15. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ja ene dag niks andere dag wel weer

Maantje5 vindt dit leuk.
  16. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Half zeven vanavond :)

Vikamustygrishi en 2009lisanne vinden dit leuk.
  17. 2009lisanne

2009lisanne Fanatiek lid

19 feb 2010
    1.437
    1.465
    113
    Vrouw
    twente
    @Leni4 succes, spannend.
    Ik kan het ook wel 16 juli kijken.
    De dagen kruipen voorbij.
    En ik wil het zo graag mijn moeder en schoonvader vertellen. Maar mijn man wil liever wachten tot de eerste echo.

Leni4 vindt dit leuk.
  18. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Succes leni!!
    Ik wou dat ik ook bijna mocht.
    Maar ik moet gewoon nog 14 dagen wachten... :(