Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Schnitzel, 6 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik had dit in het begin wel veel. Hield na een tijdje wel weer op maar prettig vond ik het niet.

2. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Goedemorgen

Mijn armen zitten onder de jeukende bultjes .. echt heel vervelend.. zou het door de warmte komen?

3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Processie rups hier XD

En een guts rood bloed, ik ben er sjaggo van. Zo naar de kerk en ik was van plan om heel hard en lelijk mee te zingen, als straf XD

4. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook van de ep rups.
    Rotzooi...bah. en jeuken!!! Oh zo jeuken

5. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier ook eiken processierups...

@Cindy1977 grrrr, dat is niet wat we willen!!

Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ben gister op een festival geweest misschien dat die rups daar gezeten heeft :(

7. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Niet leuk Cindy1977
    Hier is alles rustig, het blijft hetzelfde. Roze verlies als ik dus nr twee moet doen voornamelijk. Zodra dat voorbij is is het rustig. Ik ben nog niet geweest voor een echo, want ik kon niet weg van werk.

8. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Hebben daar veel in de schaduw gezeten (onder boom) omdat het niet uit te houden was and

Uhm is het misschien een aambei ?

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Nee want dit komt niet van die kant. Ik denk baarmoedermond. Ik heb twee keer toe een losexcisie/ conisatie gehad en dit is nr 6 zwangerschap. De testen bleven oplopen en ik heb dit al vanaf week 4. Ik ben nu 6 weken en 4 dagen zwanger. Laatste test met 5.6 weken en toen was deze nog donkerder. Nu kan ik niet testen, ik heb geen testen meer en ik ga ook niet meer testen, omdat dat totaal geen zin meer heeft. Donkerder wordt het toch niet. Ik voel me supee zwanger en heb ook geen inlegkruisjes nodig.

10. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    @brusje heeft bij jou de lisexcisie/ conisatie nog gevolgen gehad voor de zwangerschap en/of bevalling? Mij is verteld dat ze alleen rond de 20 weken de baarmoedermond nog eens extra opmeten. Hoe is dat bij jou gegaan?

@Leni4 super irritant die jeuk! Ik heb het op mijn rug een beetje maar het kan niet van de rups zijn. Ik denk zelf de zon??

11. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ik denk dat het wel goed zit.. alles is gevoeliger en kan sneller wat knappen... snap dat je je zorgen maakt maar denk dat het goed zit:)

12. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ik heb het alleen op mijn armen niet benen of zo... zou idd wel de zon kunnen zijn... heeeel irritant :(

13. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Cindy1977 he bah!
    Hoe is het nu dan?

Hier gelukkig de pijn en de krampen over.
    Was vannacht echt bang dat ik vandaag in het ziekenhuis zou belanden als het door zou zetten.
    Ben huilend bij mijn man in slaap gevallen.
    Ik vrees er voor dat mijn zenuwziekte nu ook aan mijn andere kant getriggerd is.
    De rechterkant is vanzelf ontstaan maar nu bekend is dat ik er gevoelig voor ben kan het ook aan de andere kant ontstaan. Zwangerschap is ook een factor wat het kan uitlokken.

14. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Dit is van de epr

Bijgevoegde bestanden:

15. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Ik heb 2 kinderen gekregen gewoon op termijn, waarvan 1 inleiding, hij vond het wel prima daar. Alles ging prima qua ontsluiting en ik heb geen last gehad van verkorte bmm.
    Laatste dochter hebben ze mij geholpen om eerder te bevallen ivm te grote babys en ben ik bevallen door gebroken vliezen en mini inleiding. Deze was na de tweese lisexcisie/ conisatie.
    Na deze zwangeeschap mag van mij de boel er wel uit.

VLindaV86 vindt dit leuk.
  16. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ha dames, sorry ben even afwezig geweest ivm drukte en me niet heel goed voelen.

@Cindy1977 wat vervelend zeg, die onzekerheid en nu ook weer bloedverlies :(. Hopelijk dinsdag gewoon een goede echo!
    @Volbeatmom en @besjes wat fijn die goede echo’s!
    @wepie wat rot zo’n slechte echo, hopelijk ben je idd gewoon minder ver en gaat het gewoon goed allemaal!

Hier gaat het ook niet helemaal top. Ik heb blaasontsteking gekregen en uit de kweek bleek dat ik ook een streptokok had. Daar had ik verder geen last van, maar kan evt. bij de bevalling vervelend zijn voor de baby. Maar goed, ik heb daar een medicijn voor gekregen en daar werd ik me een partij ziek van, echt heel misselijk, mn hele maag en slokdarm geïrriteerd, niks meer kunnen eten en drinken, alsof ik vergif had ingenomen. Ik ben direct gestopt met die pillen, maar nu is er eigenlijk geen alternatief om het te behandelen. Voor alle andere geschikte medicatie ben ik allergisch..... En nu maak ik me heel erg zorgen om de zwangerschap, want sinds die tijd elke dag een heel klein beetje roze verlies bij het afvegen. Vandaag was het ietsje meer en nu ook een beetje buikpijn. En het kan natuurlijk gewoon van de warmte komen of van dat mijn darmen van slag zijn, maar ik word er heel onzeker van. Ik mag pas 22 juli voor echo, misschien toch maar even bellen of ik eerder mag.

17. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Dat is fijn om te horen. Je hoort zoveel nadelen en horror verhalen als je een lis of conisatie heb gehad. Bij jou gelukkig allemaal goed. Fijn om ook de positieve kanten ervan te horen!

18. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Misschien dat je inderdaad eerder nag komen als je aangeeft dat je je zorgen maakt? Dat zou misschien ook voor een stuk geruststelling zorgen? Wat naar van je blaasontsteking en streptokok. Veel beterschap ook voor @Volbeatmom .

19. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Beterschap! Het ziet er ook erg pijnlijk uit!

Hier wei, alleen flink verkouden. Dat is jammer. Helaas wel regelmatig last van de endometriose. Gisteren dacht ik heel even dat er een cyste geklapt was. Na een paar keer erg hard niezen kon ik niet meer rechtop staan van de pijn, maar het zakte weg nadat ik begon met goed doorademen. Denk dat mijn eierstok het gewoon niet leuk vindt als die cyste er ineens tegen aan geduwd wordt tijdens een niesbui.

20. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    En sorry dames! Ik durf mezelf nog niet op de lijst te zetten. Ik denk met 9 weken pas. Na 2 miskramen vind ik het heel eng. Eerste miskraam was met precies 9 weken, toevallig na een goede echo de dag ervoor. En de tweede was met 6 en een halve week.

Deel Deze Pagina