Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Schnitzel, 6 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Heel veel sterkte

Cindy1977 vindt dit leuk.
  2. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    @Volbeatmom Gelukkig kan je de opmerking van je vriend plaatsen, anders doet zoiets wel heel erg pijn... Hoe is het nu met je?

@besjes Echt op de grens dus ;) Je kunt beter hier blijven, hoor je vast bij een van de eersten ipv bij de laatsten met bevallen...

@Poepiebeertje (ofzoiets?) gefeliciteerd! Dat is echt fijn nieuws, Nu lekker genieten van de voorpret.

En iedereen met een goede echo: ook gefeliciteerd, super fijn!!

@Cindy1977 wat een verdrietig nieuws.... Sterkte morgen, ik zal aan je denken!

Hier is de misselijkheid echt begonnen. hele dag door eigenlijk, super vermoeiend. Maar we zijn zo blij met deze zwangerschap, dus ik blijf positief (voor nu, haha).
    Ik krijg nu s morgens weer een ontbijtje op bed. verder steeds kleine beetjes eten. Wat ik vooral lastig vind, is dat je echt tegen je gevoel in moet eten. Ik heb er dan echt geen zin in...
    Ook las ik bij iemand (Pennetje?) over hoofdpijn; die heb ik ook aangevinkt.

Maar leuk nieuws: over 3 weken de eerste echo + intake! Ik kijk er naar uit.

3. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Oh wel oké hoor.
    Mijn man is soms gewoon "lomp" een echte man zullen we maar zeggen.
    Binnenvetter van heb ik jou daar.

Morgen komt mvm.
    Hier begint de zwangerschap steeds meer te landen. Nog even en het is dinsdag!
    Heb de wc al een paar keer flink geknuffeld.
    Hoofdpijn hier ook
    En moe... zo moe!!
    Hoop dinsdag een mooi kloppend hartje te zien.

4. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Cindy1977 wat verdrietig, had het je zo gegund!! Heel veel sterkte.

5. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Leni4 wat fijn een kloppend hartje!! Zal je vast en zeker doen opluchten (is dit Nederlands?:roflmao:)!

Ik hoop a.s. donderdag meer duidelijkheid te hebben :) hoop ook een kloppend hartje te zien...

Leni4 vindt dit leuk.
  6. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Heel veel sterkte de komende tijd, verdrietig dat het zo moest gaan.

7. Vikamustygrishi

Vikamustygrishi Actief lid

21 mrt 2016
    181
    46
    28
    NULL
    NULL
    Wat ligt vreugde en verdriet dicht bij elkaar zo hier in het topic, gefeliciteerd voor de dames met de goede echo's en heel veel sterkte voor wie het niet zo mocht zijn

8. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    @Leni4 wat fijn zeg, een kloppend hartje :). Diarree zei dus niks gelukkig.
    @MiniPoepiebeertje super, een nieuw huis! Echt heerlijk dat jullie dan straks met de baby echt een mooi nieuw plekje voor jullie gezin hebben.

Hier nog steeds elke ochtend bloedverlies, ben er niet gerust op. Vanaf vrijdag begon het met echt ieniemienie weinig, maar sinds gisteren een paar sliertjes bij het afvegen en vandaag iedere keer bij het afvegen een beetje bruin/roze. Echt heel naar, ik word er zo onzeker van! Het is maar heel weinig, maar het voelt toch niet goed. Kwaaltjes nemen juist toe, maar dat zegt ook zo weinig. Ik heb af en toe ook steken in mijn buik/bij mijn liezen, maar niet echt krampen. En elke keer als ik denk ‘foute boel’ houdt het bloedverlies weer op en is er niks meer aan de hand. Ik heb de vk al gebeld, maar die zei dat nu een echo maken nog niet zoveel zin heeft, omdat ik pas 5 weken ben. Dan kun je sowieso nog geen hartje zien. Als het zo blijft mag ik volgende week langskomen.

9. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Heb je niet last van een gevoelige baarmoedermond? Of zal je lichaam twijfelen.

10. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Ja, een gevoelige baarmoedermond zou wel kunnen. Bij de eerste zwangerschap had ik bij 5 en bij 10 weken ook bloedverlies en toen bleek er niks aan de hand. Maar dat was in mijn herinnering niet zoveel dagen achter elkaar, hoewel wel wat meer bloed dan nu. En toen had ik ook niet zo’n zeurderig gevoel in mijn baarmoeder, nu wel. Maar goed, heb ook nog blaasontsteking en een slechte reactie op medicijnen gehad, dus het is nu een beetje moeilijk om goed te voelen. Ik hoop maar dat het gewoon weer niks is, net als vorige keer!

11. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    VLindaV86 vindt dit leuk.
  12. MiniPoepiebeertje

MiniPoepiebeertje Bekend lid

28 mei 2019
    776
    559
    93
    Vrouw
    Dat wilde ik ook ab-so-luut niet!
    We krijgen 5 augustus de sleutel, maar ik wil één kamertje nog leeghouden, wel verven, maar verder leeg. Ivm met de 2 miskramen willen we het pas ná het eerste trimester aan de opa’s en oma’s vertellen. Dus hoe we dat lege kamertje gaan uitleggen weet ik nog niet. We gaan het zien!

@MissFluffy @Volbeatmom @Kaatje87 @Me28 @Roanna bedankt voor jullie felicitaties en lieve wensen <3

@Cindy1977 heel veel sterkte! Doe asjeblieft rustig aan na je curettage. Ik ben afgelopen augustus gecuretteerd en ik heb alles te snel weer opgepakt en eindigde met een bloeding daardoor. Ik denk aan je morgen. Nogmaals sterkte!

13. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Lief dat je ernaar vraagt @Kaatje87 ! De echo was goed! Ben een stuk naar voren gezet ook en een hartje gezien en gehoord :)

Kiki11111981, Kaatje87, Me28 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
  15. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    @MissFluffy, jij bent aan de beurt vandaag, toch? Hoe laat mag je? :D

Ik doe een voorzichtig 6 weken dansje vandaag.... :)

16. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Misschien kan je gewoon zeggen dat jullie nog niet weten waar jullie dat kamertje voor gaan gebruiken, maar dat het wel fijn is om nog een kamertje over te hebben!

Of je ramt er zolang een wasrek in, haha!

17. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Cindy1977 wat rot meid een ma is nooit leuk succes vandaag

@Leni4 wat fijn een hartje, hebben ze ook nog wat gezegd over hoe ver je bent?

@VLindaV86 ook fijn en goede echo!

Lief dat jullie allemaal zeggen niet blijven en gelukkig maar want ik was niet van plan om te gaan hahaha

Dames met echo vandaag succes!

Kaatje87, Roanna en VLindaV86 vinden dit leuk.
  18. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Jazeker :o: om 11 uur! Bijna al. Echt super spannend wel.. ik vind het spannender dan bij de eerste. Dus.. fingers crossed

Kaatje87, Pennetje en Roanna vinden dit leuk.
  19. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    ah, ik ben zo misselijk en beroerd. Ik kom echt nergens aan toe. Net een was opgehangen (hoognodig, dochters ondergoed was bijna op), maar dan moet ik eerst weer gaan zitten, wat eten, rusten....
    Herinner ik me niet van mijn eerdere zwangerschappen. Vind het frustrerend; in mijn hoofd wil ik een heleboel maar zelfs het gewone lukt niet :(

Maar alles voor het goede doel hoor ;)

20. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Degene met de echo's vandaag... succes!!

@Cindy1977
    Sterkte! Ik denk aan je.
    Hopelijk kan je het in de vakantie wat van je af zetten.

Hier zo mvm..
    Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina