Oh dat had ik ook niet meegekregen! Heel spannend dus nog, hoop voor je dat het goed blijft gaan! Ik kan hier mijn eigen broeken nog wel aan, maar de strakke high waist variant zit al niet lekker meer. Die wil ik aan het einde van de dag echt heeeel graag uit doen. Ik heb ook nog iets wijdere broeken gelukkig, die kunnen nog wel even. Ik denk dat ik ergens tussen 10 en 12 weken wel over moet schakelen op positiebroeken, tot nu toe valt het wel mee. Bij de tweede zwangerschap ging het sneller, maar toen was ik ook echt dun. Nu had ik al een klein buikje overgehouden van zwangerschap nummer 2, dus hopelijk valt het daardoor minder snel op..... Ik zag trouwens dat je nu ook al geen tonijn meer mag eten als zwangere! Dat mocht 4 jaar geleden gewoon nog wel, maar max. 2 keer per week. Is het in die tijd zoveel erger vervuild dat het nu ineens niet meer mag? Errug jammer, ik vind tonijn juist zo lekker .
Hier krijg ik ook mijn broeken nog maar moeilijk dicht. Wil echt wachten met vertellen tot ik de eerste echo heb gehad, dus nog ff doorbijten de dagen dat ik werk. @Cindy1977 Spannend zeg!
Geen tonijn, 1plakje peperkoek, appeltaart een mini stukje, etc. Geen idee of het komt dat dit nummer 4 is....maar ik kijk wat minder super streng. Vette liefde voor tonijn hier, dus eet het met mate. Voorheen kon ik tenenkrommend toekijken als een zwangere niet 100% volgens de regeltjes leefde, maar de ouderdom maakt me rustig XD. Ik drink niet, werk niet met katten of in de tuin en pat in isolatie laat ik vaak mijn collega doen. Voor de rest geloof ik het wel eig....loedermoeder Rogijuli heeft berekend vanaf de kleur van mijn positieve testen hoe ver ik minimaal ben. Ik had nml uit het niets ineens een kei vreemde cyclus.
Hoi meiden, Ik had vorige week al een beetje bruinverlies en op een avond ineens een beetje lichtrood verlies. Ik ben afgelopen donderdag naar de ivf-arts geweest en zij heeft een echo gemaakt. Daarop was een vruchtzakje te zien maar geen embryo.. Goed gekeken, toen zagen we beiden iets.. Is dat het? Of wilden we graag dat het zo was?? Vandaag weer geweest en weer gekeken.. Vruchtzakje was nog even groot als donderdag en wederom was er niks te zien.. Pff waarom?? Ik vind dit zoooo vreselijk oneerlijk! Mijn hele lichaam denkt dat ik zwanger ben. Nu mag ik dus stoppen met de utrogestan en progynova en dan krijg ik van de week een miskraam.. Eind volgende week weer een afspraak om te zien of alles eruit is gekomen.. @Volbeatmom , hierdoor was ik dus weinig aanwezig op het forum.. Zou jij me van de lijst willen halen? Ik wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe! Liefs!
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡ 16 februari ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡ ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Bibi35 - 35 jaar - 1e kindje ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Leni 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap 18 februari ♡ VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje ♡ Annieke88 - 30 - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje ?? jaar - 6e kindje ♡ 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ 2009lisanne - 32 jaar - 3de kindje ♡ 25 februari ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje ♡ 26 februari ♡ ♡ 27 februari ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje 28 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Volbeatmom- 33 jaar - 3e kindje ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: Juli: ♡ 8 juli, Intake gynaecoloog - Thephantom ♡ 9 juli echo zh - Volbeatmom ♡ 9 juli echo - leni4 ♡ 15 juli 1e echo zkh - Pennetje ♡ 15 juli 1e echo vk - allerliefste1 ♡ 16 juli intake en echo - Lisanne2009 ♡ 16 juli intake en echo - liefkleinkindje ♡ 18 juli 1e echo - Vlinder35 ♡ 22 juli - intake + termijn echo - besjes ♡ 22 juli - intake + echo - Me28 ♡ 24 juli - termijn echo - missfluffy ♡ 30 juli - termijn echo - VLindaV86 Augustus ♡ 08 augustus termijnecho - Lisanne2009 ♡ 14 augustus termijnecho - Me28 ♡ 13 augustus termijnecho - Niets ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (18) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Kaatje87 wat verdrietig zeg het was je zo gegund! Heel moeilijk, sterkte de komende tijd, zowel mentaal als fysiek
Hallo dames, Zojuist een echo gehad, 7 weken en 1 dag waarschijnlijk, het zag er goed uit en er was duidelijk een knipperlicht te zien!! Toch wel erg opgelucht. Ben blij voor mezelf maar vind het toch wel erg dubbel om dan weer negatieve uitslagen te horen van sommige meiden hier, zo oneerlijk!