En ik lig heerlijk in bed met platte buik. Misschien ook buikspieren?? Niet slecht voor baby nr 6. Striae tot 7 mnd niks, maar polydramnion brvorderd de groei vsn je buik. Alsof je een drieling draagt. Dus dat was de oorzaak. Smeren hielp dus niks.
Ja ik heb ook altijd veel te veel vruchtwater. Meerdere suikertesten gehad bij elke zwangerschap, maar niets te vinden, alleen veel vruchtwater. Bij Kleuter kletste het bij de verbaasde gyn zo in zijn klompjes
@Me28 Ik doe nog (vrolijk ) met je mee. nog steeds beroerd elke dag. 's avonds gaat het over het algemeen iets beter, dan kan ik het beste iets eten. S morgens tot 12.00 hou ik eigenlijk alleen drinken binnen. Ik probeer wel wat te eten, want dat spuugt fijner dan een lege maag... Hier nog geen buikje. Alleen 's avonds een darmenbuikje. Kraamzorg nog niet geregeld, eerst maar eens naar de vk en als alles goed is dan eens op zoek.
Zoooo ik ben net weer thuis van een iets te spannend avondje. Man was even weg geweest iets ophalen, komt thuis druk op de borst pijn in de linkerarm en tussen de schouderbladen. Eerst hap gebeld duurde te lang, toen maar 112. Ambu hier met loeiende sirenes naar toe. Dochters helemaal overstuur maar ik kon ze niet troosten want moest mijn man in de gaten houden en zsm reanimeren mocht dat nodig zijn. De overbuurvrouw ving mijn dochters gelukkig op toen de ambu er was. Man met loeiende sirenes afgevoerd, dochters helemaal overstuur. Want ze hadden geen gedag kunnen zeggen en ze waren bang dat ze dat nooit meer konden doen. Dochters eerst gekalmeerd toen naar hun vader gebracht en met een rotgang naar het ziekenhuis. Kom ik daar is mijn man helemaal grijs in het gezicht en de lippen blauw, allerlei toeters en bellen, zuurstof 2 infuusnaalden....schrok me kapot. Ze dachten eerst aan een hartinfarct of e.d Maar het hartfilmpje was goed en het bloed ook. Nu had ik gelijk al gevraagd of het mogelijk was dat het pleuritus was, aangezien de symptomen zo bekend klonken. Uiteindelijk is hij opgenomen op de eerste hart hulp met verdenking van pleuritus. Nu maar een poging doen tot een beetje slaap...
Cindy1977 hahahahaha Volbeatmom dat is erg spannend zo een avond, niet leuk. Hier heb ik er de balen in. Gaat de algehele malaise eindelijk een beetje weg, krijg ik een knal verkoudenheid erbij. Koppijn nu, misselijk (vanwege zwangeeschap) en ik moet straks werken. Ik zie er zo tegenop.
@Leni4 Ik kom ook uit Drenthe Volbeatmom en ik gaan samen bevallen op de dezelfde dag in hetzelfde ziekenhuis en dan liggen we gezellig op dezelfde afdeling
@brusje ....Ow bah, beterschap en op je gemakje proberen te doen! @Volbeatmom .... dat is zeker schrikken! Gelukkig zie je dat meteen aan het crp wat geprikt is en horen ze dat met de stethoscoop. Ook voor jullie beterschap!
Anderhalf uur slaap kunnen pakken. Ga nog een half uurtje dutten en dan weer klaar maken om naar het ziekenhuis te gaan. Dan zal ik wel meer horen denk ik. Thanks iedereen. @brusje Das idd het plan. Op dezelfde dag
Pericarditus, ook geen half werk. Viraal of bacterieel? Voorlopig rustig aan doen, pcm, maagbeschermer en diclo pakken. En vooral vertroetelen
Fijn dat hij naar huis mag, hopelijk snel beter! Ik doe vandaag mijn 10 weken dansje Nog 5 dagen wachten tot de termijnecho. Stiekem toch nog wel een beetje spannend Ik droomde vannacht dat ik wat bloedverlies had en in paniek naar de vk ging. Gelukkig zag alles er goed uit, maar het waren er wel 2