Heftig joh, die schrik gisteravond! Maar fijn dat hij weer mee naar huis mag. Krijgt hij nu medicijnen voor die ontsteking?
Gisterochtend hebben wij een echo gehad zoals ze het gisteren zag was ik 7 weken en 2 dagen en ben ik rond 4 maart uitgerekend maar dat wacht ik 6 aug even af want dan krijgen we een nieuwe echo, was gisteren voor we heen moesten wel op van de zenuwen en ook het hartje gehoord toen werd ik wel een stuk kalmer maar tis erg spannend
@Cindy1977 Hij mag absoluut geen diclofenac. Heeft askal voor 6 weken en nog iets anders voor 3 maanden. Als maagbeschermer panteprazol ofzo. Mag zich ook niet inspannen. Of het viraal is of niet konden ze niet achterkomen zei de cardioloog.
Vandaag intake bij de vk: een goede echo met kloppend hartje! Blijft bijzonder om te zien. Nu kunnen we het eindelijk verder vertellen...
Volgens mijn laatste menstruatie zou ik nu 8 weken en 5 dagen zijn en nu bij de echo denken ze 7 weken maar met mijn vorige zwangerschap dachten ze dat ook en later bleek ik toch wel iets verder te zijn dus daarom wacht ik de 2e echo op 6 aug nog even af ☺️
Alle dames met goede echo's gefeliciteerd!! Hier vandaag 8 weken. Whoehoe!!!! Zo ver ben ik nog niet gekomen. Nog maar een paar weekjes en we kunnen het vertellen.
Volbeatmom Gefeliciteerd, dat beloofd veel goeds. Hier eindelijk van de verkoudheid af. Althans denk ik. Waarom eindigd bij mij alles altijd in migraine. Ik heb de hele dag op bed gelegen. Hoefde gelukkig ook niet te werken. Maar damn wat was ik geirriteerd!!
En dan verdwijnt het ook als sneeuw voor de zon. Heb intotaal wel 10 paracetamol geslikt en ik heb er een tandvleesontsteking bij. Grrrr die twee lijken soms wel samen te gaan. Al is dit voor mij de eerste keer.
Hier vandaag ook een ontsteking op het tandvlees aangeprikt. Was zo'n duidelijk vies gevuld bultje. Dus die heb ik maar even open gemaakt voordat het een full blown abces word. @brusje Ja het lijkt deze keer idd de goede kant op te gaan. Gelukkig dinsdag wel weer een echo (en dan mag ik donderdag alweer wat een luxe) vind ik toch wel prettig na al die miskramen. Maar langzaam maar zeker begin ik toch een beetje vertrouwen te krijgen. Dat het deze keer eindelijk een goede afloop mag hebben.
Ik ga flink voor je duimen. Ik heb vrijdag de intake en dan krijg ik ook een echo. Ik hoop dat alles goed zit, ik denk het ergens wel. Alles voelt goed en ik denk dat ik toch mijn bm kan voelen. Ergens blijf je toch altijd wat angstig van wat als het toch niet goed is...
Ps gebruik jij dan ook chloorhexidine? Want die gebruik ik wel om het extra schoon te houden. Het zit precies tussen mn tanden en wat kan dat zeer doen...
Mijn tandvlees is ook wat rodig , ik heb nu mondspoeling gekocht helpt wel wat. Maandag avond heb ik weer echo, tien weken echo, daarna pas weer met 20 weKen, vind dat wel erg lang duren....
Ik spoel met... Uhm hoe het dat spul nou ook alweer? Fles met oranje wit etiket. Zijn jullie ook zo verstrooid? Wou vandaag de asbak van buiten meenemen in de auto ipv een portemonnee. Zonet eten gehaald, loop langs de container zou het er zo in dumpen. Had het net op tijd in de gaten. Was suikerbrood aan het smeren. Doe ik er kaas bij op... (wel een goed ongelukje want het was heel lekker ) En zo zijn er echt nog tig andere dingen.
Vandaag de echo op mijn eigen verzoek gehad. Was zó zenuwachtig. Wat nou als het niet goed is? En ik mocht ook nog eens tot zes uur wachten. Maar alles was helemaal goed. Mooi kloppend hartje, begin armpjes/beentjes, hoofdje en navelstreng gezien. Ben zelfs volgens vk iets verder (8+5 ipv 8+1) dan we eerst dachten. Maar dat scheelt natuurlijk zo weinig dat het makkelijk nog bijgesteld kan worden. Zo blij! Nu kan ik met een gerust hart op vakantie volgende week.
Gefeliciteerd met de goede echo`s !! In ons groepje komen de meeste tot nu toe zo te zien uit het noorden van het land. Is het bij jullie ook zo dat je na de termijnecho ongeveer een week of 8 a 10 moet wachten tot de volgende echo ( 20 weken) ? Plannen jullie daartussen nog een echo in bij een echobureau? En gaan jullie een 3d/4d echo laten maken als de zwangerschap wat verder is? Bij ons kan je van die pakketten kopen met bijvoorbeeld een geslachtsbepalingsecho + 3d/4d. Ik heb voor eind augustus een echo ingepland voor het geslacht, dat lijkt me toch wel erg leuk om te weten en dan heb je meteen een extra echo tussendoor. ( al lijkt het me ook super gaaf om het pas te weten na de bevalling alleen ik ben gewoon veels te nieuwsgierig aangelegd haha)
Hier de termijn echo a.s dinsdag bij vk. Dan donderdag bij de gyn. En dan over 4 weken weer bij de gyn. Ik hoef dus niet te wachten tot 20 weken. Maar volgens mij is dat tegenwoordig idd wel de standaard. Volgend jaar komt daar een 13 wejen echo bij.
Huh? Waarom dat dan? De termijn echo is tussen de 10 en 12 weken, heeft toch geen zin om er met 13 weken weer 1 te doen?