@Cindy1977 Bah wat rot zeg. Wat een vervelende achtbaan zit jij ook in. Maar idd maar geloven dat het beter is zo. Wat natuurlijk ook zo is. @Berenmama Welkom! Ook jij een heel verhaal zeg. Weet niet wie het vroeg. Rare dromen... uhm ja.. Spicy dromen... uhm ook die. Mag man ook nog eens 2 weken geen zware fysieke inspanning doen. En dus ook niet "knuffelen" that sucks. Hier trouwens ook heel erg misselijk. Ik kan mijn medicijnen niet binnen houden. Dus ik krijg nog 2 dagen met andere medicatie, anders word het een opname
Hier goede echo 10 week 1 dag.. 16 februari uitgerekend bewoog ook goed en hartje klopte goed. Alleen vergeten te vragen waar de placenta zit maargoed zal wel goed zijn anders hadden ze dat wel gezegd
Ik mag morgen naar de vk voor de intake en echo. En dan donderdag weer naar de gyn. Deze week 2x beebje loeren : D
@brusje Ja dat kan ik me voorstellen. Op een bepaald moment gaat de tijd dan echt voorbij kruipen hè?
@Cindy1977 wat rot zeg, wat een moeilijke tijd zo, heel veel sterkte. @Berenmama welkom, jij hebt ook een heel verhaal meegemaakt zo te lezen! Wagenziekte valt hier gelukkig mee, we gaan binnenkort op vakantie met de auto, dus ik hoop dat het zo blijft . Sowieso hopen dat de vakantie een beetje leuk wordt en dat de misselijkheid meevalt, maar gewoon proberen te genieten. Maaar, gisteren eindelijk de eerste echo en alles was helemaal goed! Termijn klopte bij 8 weken en een paar dagen, prachtig kloppend hartje gezien en beebje bewoog ook al een beetje. Echt zo fijn!
Mijn echo was ook goed! Mooi gegroeid beebje. Precies 8+4. Hartje klopte goed. Baby zag er perfect uit en je zag al beweging. Helaas geen goede foto. Maar donderdag voor de herkansing bij gyn Over 3 weken de termijn.
Goed alles zag er mooi uit, moest wel inwendig waant de kleine ligt nog ver naar achter en mijn darmen zaten er een beetje voor haha
Iedereen gefeliciteerd met een goede echo Hier eindelijk gister het idee gehad van goh ik voel me als vanouds. En vandaag stond ik ook normaal op. Hehe! Vanmiddag na het werk gaan we de stad in. En met water spelen. En eten natuurlijk. Even genieten van het weer. En dan nog twee dagen en dan is het mijn beurt. Vandaag officieel 10 weken. Hier mag ik wel even een vreugdedansje bij doen dacht ik zo
Zeker mag jij een dansje doen Ik voel me ook echt stukken beter de laatste dagen. Gisteren niet eens op de bank gelegen, en een dikke lunch van warm vlees met champignons, ui, ei en pindasaus met patat gegeten. En nergens last van gehad
Wat fijn dat er weer allemaal goede echo's waren! Ik voel me deze week ook een stuk beter - nou voelde ik me al niet super slecht of zo hoor, maar het lijkt minder te worden met de pijn aan mijn borsten en de eindeloze honger en slaap. Vandaag 9 weken! Nog een week tot de volgende echo - ik probeer geen nagels te bijten, maar het blijft spannend! Zeker als dan de klachten wat afnemen - ook al zegt dat natuurlijk niets. Hoe voelt iedereen zich verder?
Ik voel me ook sinds een dag of 2 beter, niet meer de hele dag super misselijk. Het is niet over, maar veel beter. Het maakte me eigenlijk heel onzeker, maar als ik hoor dat er meerderen zijn bij wie het beter gaat, dan zal het er vast bijhoren! Hier nog een paar dagen tot de intake bij de vk (maandag 29, dan helaas geen echo) en dan zondag 4 de termijnecho. Denk dat ik daarna op de lijst durf
Ja hoor, hoort er helemaal bij. In de 10e week heb je meestal je hcg piek, en zodra die weer af gaat nemen gaan de klachten ook snel minder worden. (Uitzonderingen daargelaten)
Ik had met 9 week ook een paar goede dagen, maar sinds paar dagen dus wagenziek soms zomaar misselijk moe en die borsten kunnen soms ook enorm pijn doen. Maargoed is allemaal wel minder, alleen die vermoeidheid niet. Doe het liefste hele dag niks nu heb ik ook vakantie dus dat is handig.