Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Schnitzel, 6 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Oh ik moet trouwens bloed prikken is al weer wat jaartjes geleden, dat hoeft niet nuchter toch?

2. Maantje5

Maantje5 Actief lid

15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw
    Fijn om te horen dat er zoveel goede echo’s zijn geweest bij jullie de afgelopen dagen.
    Ik ben een beetje afwezig geweest maar heb wel dagelijks meegelezen.
    Ben al vanaf week 6 erg misselijk en overgeven, het breekt me echt een beetje op, zo’n slap gevoel. Ben blij om te lezen dat het bij veel van jullie minder is geworden. Ben nu 9 weken en een paar dagen dus ff doorzetten nog, maandag termijn echo!

3. Niets

Niets Actief lid

1 mrt 2019
    129
    109
    43
    Vrouw
    Ik heb nog steeds eigenlijk nergens last van. Geen vermoeidheid, geen misselijkheid, geen krampjes en ook nog geen buikje. Zonder de goede echo's zou ik echt niet geloven dat ik zwanger ben. Misschien blijft het daardoor zo onwerkelijk voelen?

VLindaV86 vindt dit leuk.
  4. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Veel s6! Hoelaat moet je?
    Alle andere super leuk zoveel goede echo's!
    @Cindy1977 hoe is het met jou?

5. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Ik ben eigenlijk pas sinds deze week wat misselijk en heb 2 dagen ontzettende hoofdpijn/migraine gehad. Verder is het bij mij ook rustig qua kwaaltjes ( gelukkig)

6. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik ben al geweest. Mooi klein beebje gezien. En wat een druktemaker zeg :eek: wild zwaaien met armpjes en beentjes. Paar saltos en ging zelfs een keer echt staan.

Termijn klopte precies. 14-02 uitgerekend

Allerliefste1, Berenmama en VLindaV86 vinden dit leuk.
  7. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Meestal staat nuchter aangevinkt op het lab formulier. Bv glucose nuchter. Anders meestal niet nuchter je kan voor de zekerheid bellen?

Leni4 vindt dit leuk.
  8. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Oh wat gaaf haha ging de echo gewoon uitwendig?

9. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ja, de eerste echo ook. Bij mij is het uitwendig altijd beter zichtbaar, bij onze dochter ook toen destijds

@Leni4 bloedprikken hoeft niet nuchter, tenzij er specifiek aangegeven is van wel. Als het goed is staat dat ook wel op je labformulier

Leni4 vindt dit leuk.
  10. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Hier nlg even een fotootje

Bijgevoegde bestanden:

Me28, VLindaV86, Berenmama en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Leni4 bij min jongste moest het wel nog nuchter, deze keer niet

@Niets ik voel ook niks hoor... bij min jongste zal ik met 8 weken al in de ziektewet vanwege bekkeninstabiliteit ik ben zo blij al 3 weken winst. Bij mijn oudste met 15 weken ijn de ziektewet dat record ook maar verbreken!

@MissFluffy fijn een goede echo geniet ervan

Ik heb vandaag geprikt voor de nipt binnen 14 werkdagen de uitslag..... toch spannend

12. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hebben jullie het ook zo benauwd?
    Niet als in warm, maar als in kortademig en het gevoel alsof je hartslag je aderen zal laten ontploffen?
    Ben al onder een lauwe douche gaan staan maar helpt nog niet echt.

Berenmama vindt dit leuk.
  13. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Jaaaaaaaa!
    Niet fijn voor jou, maar ik ben ergens wel blij te lezen dat ik niet de enige ben haha!

Ik ben sowieso al een week of twee erg kortademig, en dat wordt met zulke warmte echt alleen maar erger. Maakt het lastig om met deze warmte de trap op en af te komen, of naar mijn werk te lopen - mijn hart gaat dan ook echt als een malle tekeer. En ik hijg er bijna van!

Mijn conditie was altijd prima in orde maar dit trekt mijn lijf een beetje slecht geloof ik, haha!

Douche was wel een goed idee van je, maar vooralsnog helpt maar weinig vind ik. Misschien heeft er nog iemand goede ideeen? :)

14. Maantje5

Maantje5 Actief lid

15 jan 2019
    123
    108
    43
    Vrouw
    Inderdaad vervelend maar fijn om te lezen dat meer er last van hebben! Dan lijkt het minder ongewoon.
    Ik voel me soms net een oud wijf.
    Het enige wat ik me kan bedenken is rustig aan doen.
    Voor mij is het de eerste zwangerschap, maar ik had nooit verwacht dat de eerste weken zo zouden zijn, een beetje onderschat! Dan is iedere zwangerschap natuurlijk ook anders. Maar in dit geval kan ik me nog moeilijk voorstellen dat sommige 4 kinderen op de wereld hebben gezet.

15. Allerliefste1

Allerliefste1 Bekend lid

12 jul 2016
    533
    590
    93
    Dat heb ik dus ook. Maakt me een beetje zenuwachtig, maar ook wel fijn! Ik ga 7 augustus weer.

Pennetje vindt dit leuk.
  16. Berenmama

Berenmama Fanatiek lid

12 dec 2016
    1.510
    494
    83
    Vrouw
    Gelderland
    Hier +1 met kortademig zijn en een hoge hartslag. Wel gelukkig niet overgeven, alleen soms uit het niets misselijk, maar nog zakt het goed weer vanzelf weg. Verder moe en bandenpijn, en haaruitval :confused:

Vandaag een mooie echo gehad, alles in orde, ik mag een afspraak maken bij de verloskundige!

Bijgevoegde bestanden:

17. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik heb daar ook echt wel respect voor ja, dat veel vrouwen dit meer dan eens doen! :)

Maantje5 vindt dit leuk.
  18. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Jij moet nog een weekje langer wachten dus!
    Het is fijn hoor, minder klachten. Maar het maakt wel dat wachten op de volgende echo extra lang lijkt te duren.

19. Liefkleinkindje

Liefkleinkindje Actief lid

14 feb 2019
    113
    68
    28
    Vrouw
    @Me28 ja klopt! In de tussentijd ben ik zo druk geweest. Gelukkig was het onschuldig en alles zag er goed uit op de echo. Nog een extra verrassing; we krijgen een tweeling! Beide hartjes klopten. :D
    Gaat het jou verder ook goed? En de rest?

Me28, Roanna, Leni4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben
    Hebben jullie ook zo'n pijn op de borst erbij?

Deel Deze Pagina