Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Schnitzel, 6 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Wel fijn om te weten waarom die afstandelijk deed. Maar de reden is verdrietig. Hopelijk helpt het praten met de huisarts.

@Leni4 wat zonde ik zie ook geen bijlage maar wat gaaf al een 3d echo.

Kunnen jullie allemaal een 3d echo krijgen bij de verloskundige? Volgens mij heeft die van ons alleen een 2d apparaat :rolleyes:

2. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hier vandaag de intake, helaas deed de fotomaker het niet. Maar een prachtig zwaaiend kindje met mooi kloppend hartje te zien.
    Ik ben super blij.
    Centering pregnancy doe ik niet, is aangeboden, maar ik hou van anonimiteit en de 1 op 1 contact.
    En ook nog goed nieuws, mocht ik ingeleid worden, dan mag ik eerst een ruggeprik en dan de inleidingsvloeistof. De angst is gelijk weg. En ik krijg ook deze zwangerschap extra groeiechos, maar ergens wist ik dat al.

Volgende week vrijdag de termijnecho :) ik ben blij, echt super blij.

Me28, Roanna, Volbeatmom en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    3D65EBCF-5CB5-4D15-94A6-43B04D671EC9.jpeg Dit was bij echo bureau om termijn vast te stellen maar kan hem niet draaien.. maargoed je ziet al armpjes en hoofd etc :)

Pennetje en Volbeatmom vinden dit leuk.
  4. VLindaV86

VLindaV86 Actief lid

22 mrt 2019
    271
    219
    43
    Vrouw
    Super gaaf!!!! Oh die echo heb je speciaal ergens anders laten maken dan? Wel echt heel mooi

Leni4 vindt dit leuk.
  5. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Nee termijn echo kan bij verloskundige en bij echo bureau , en toen deden ze hem even in 3D :) ik had gekozen voor termijn bij bureau te doen omdat deze betere apparatuur hebben.

6. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @Leni4 wat leuk in 3d bij min vk kan dat apparaat dat ook maar hadden ze niet gedaan. Met 19 weken de SEO misschien dat ze hem dan ff aan zet

Leni4 vindt dit leuk.
  7. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Oh wat mooi leni.
    Je ziet het wel vaker op een wat later termijn maar zo vroeg niet vaak.
    Hier hebben ze ook 3d als ik voor de termijn moet 5 augustus.
    Zal ze wel even lief aankijken dan.

Leni4 vindt dit leuk.
  8. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Net afspraken gemaakt voor geslachtsbepaling en 20 weken echo.

Gaan jullie geslachtsbepaling doen?

9. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Eindelijk weer eens een berichtje van mijn kant. ik lees alles wel, maar heb zo weinig energie om wat terug te typen...
    Ik heb het idee dat de misselijkheid iets minder begint te worden, hoofdpijn en moeheid helaas nog niet. Maar het is al vooruitgang :) We gaan zo op vakantie, dus ik hoop dat ik echt wat meer energie heb om dingen te doen. Inpakken heeft mijn man helemaal gedaan. Ik lig nog steeds de halve dag op bed. Nog meer die dat hebben?

@leni, leuk dat ze dat deed, een 3d echo! Zelf vind ik het er altijd een beetje eng uitzien ofzo, zou er zelf nooit voor kiezen.

@Volbeatmom verstandig dat hij naar de huisarts gaat. Het is natuurlijk ook wel een hele verantwoordelijkheid, zo'n kleintje. Hopelijk kan de ha hem verder helpen.

@brusje: gefeliciteerd met je goede echo, fijn hoor! Kun je het nu nog voor je houden ;) ?

@Leni4 wij willen niet weten wat het wordt, vinden het erg leuk om het een verrassing te houden. Maar ik heb nu sterk het idee van een jongetje. Geen idee waarom. We gaan het zien over een hele poos :)

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Wij zeggen niks. na de vakantie pas.

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Wij houden het ook een verassing dus geen geslachtsbepaling maar doe daarom ook geen pret echo oid

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Waarom heeft die banner van zp en dag te kort ik raak iedere keer in de war

13. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier 2 sept een afspraak voor de geslachtsbepaling.

Leni4 vindt dit leuk.
  14. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ik ook 2 sept avond:)

Volbeatmom vindt dit leuk.
  15. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik ook savonds om 19:40

16. Liefkleinkindje

Liefkleinkindje Actief lid

14 feb 2019
    113
    68
    28
    Vrouw
    Geen probleem hoor :)! Het is twee eiig en zijn onze eerste kindjes! Eerste zwangerschap, alles is heel nieuw! Het was een totale verrassing want het komt ook niet voor in de familie. We zijn gewoon op de natuurlijke manier zwanger geraakt. Ik denk een dubbele eisprong.

Wat vervelend van je dochter! Lijkt me schrikken als moeder om zoiets te moeten horen! Ik hoop dat ze gauw zich zelf weer kan zijn. Heel goed dat je stappen neemt om in ieder geval gesprekken te voeren! Hopelijk komt het gauw goed! Knuffel!!!

17. Volbeatmom

Volbeatmom Bekend lid

5 apr 2019
    526
    310
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Oh wat bijzonder zeg!
    Was vast een hele omschakeling.
    Tenminste dat zou ik me zo voor kunnen stellen.

Liefkleinkindje vindt dit leuk.
  18. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Ik vind het ook wel bijzonder, twee in plaats van eentje! Maar wat een omschakeling inderdaad zeg!

Wij hadden (heel eerlijk) onze vingers gekruisd voor een eenling. Tweelingen zitten bij mij wel in de familie, en wij willen echt graag een kindje, maar zouden voor een tweede op dit moment eigenlijk letterlijk geen ruimte hebben. We zouden dat oplossen natuurlijk, als het een tweeling bleek, maar we waren wel een beetje opgelucht toen de arts zei dat het er eentje was, bij de echo. :)

Maar anders is het toch echt prachtig, een tweeling. Ik zie de band tussen een tweeling bijvoorbeeld in het gezin waar ik uit kom, en het is echt bijzonder, vind ik. :)

19. Liefkleinkindje

Liefkleinkindje Actief lid

14 feb 2019
    113
    68
    28
    Vrouw
    Het is inderdaad een omschakeling. We hebben gelukkig genoeg ruimte en liefde voor 2!
    Het blijft alleen spannend natuurlijk...

20. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Oh wow een tweeling! Dat lijkt me inderdaad een verrassing zeg, ook best even omschakelen misschien? Dat zal met zwangerschap en het eerste jaar wel heel intensief zijn, maar ook wel heel bijzonder! En als de kindjes ouder worden lijkt die band me ook heel speciaal. Mooi om te horen dat het bloedverlies dus onschuldig was. Sorry voor de late reactie trouwens, ik ben op vakantie en kan niet zo vaak kijken nu. Net wel meegelezen met alles.

Deel Deze Pagina