Bij mij belde de verloskundige drie dagen later al met de uitslag. Maar bij mij was mijn hb veel te laag, dus ik kreeg ook direct een recept voor ijzerpillen. Rest was wel allemaal in orde gelukkig. Ik weet eigenlijk niet of ze het ook zo had laten weten als alles goed was, misschien dat ze dan tot het bezoek had gewacht.
Ow jaa hihihi helemaal overheen gekeken. Ik ook in straat 1 en ik had de ecjoscopiste en de stagiare. Dus dubbel op yeeeh
Ja, daar had ik dus ook last van! Ik heb een zwarte bikerbroek van de H&M! Ik heb vandaag ook even een echo gehad ivm bloedverlies. Vrijdagavond ook al, toen zag het er prima uit. Vandaag weer! Het was lekker aan het dansen Het kindje lag er wel érg slecht voor, voor een echo, maar ze heeft het er op kunnen krijgen.
Oh jeetje, ik zou het echt niet weten, ik denk bij jou inderdaad een omhoogstaande te zien. Maar ik ben niet zo’n getraind echo gluurder. Bij mij zag ik niets (10+5/6) gisteren.
Pff al 2 dagen koppijn en vannacht super last van mijn maag dacht krijg de griep ofZo.: en die hoofdpijn had ik nu niet meer verwacht .. kak zooi. Helemaal omdat ik aan het werk ben... over vier week weten wij het geslacht al heb ik wel een vermoeden
Ik dacht gelezen te hebben dat zo vroeg in de zwangerschap alle nubs nog hetzelfde staan? En dat het pas over een paar weken bijdraait en je kan zien of het een jongetje of meisje is? Ben geen nub expert hoor, maar ik heb wel eens door het nub topic van het forum heen gelezen uit nieuwsgierigheid Vandaag 11 weken - dus volgens mijn banner nu zwanger van een LEGO poppetje
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡ 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje 16 februari ♡ ( 12 feb) Besjes - 32 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ Bibi35 - 35 jaar - 1e kindje ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje ♡ 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ 2009lisanne - 32 jaar - 3de kindje ♡ 25 februari ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje 26 februari ♡ ♡ 27 februari ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje 28 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: Augustus: : ♡ 07 augustus termijnecho en intake - allerliefste1 ♡ 08 augustus termijnecho - Lisanne2009 ♡ 12 augustus vindikleuk-echo - Pennetje ♡ 14 augustus termijnecho - Me28 ♡ 14 augustus afspraak vk - Pennetje ♡ 13 augustus termijnecho - Niets ♡ 24 augustus afspraak vk - besjes ♡ 27 augustus afspraak vk - VLindaV86 ♡ 30 augustus geslachtsbepalingsecho - VLindaV86 September: ♡ 2 september - 16 weken controle vk ♡ 13 september SEO - besjes ♡ 14 september 16 weken controle vk - Pennetje Oktober: ♡ 04 oktober - 20 weken echo (SEO) - Pennetje ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (20) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Jij gaat ook 2 sept toch? Voor de geslachtsbepaling? Ik heb ook een vermoeden hoor. Hier denk ik dat het een klein mannetje is.
Wat leuk al die goede echo’s! Hier vandaag ook een goede termijnecho. 26 februari is de uitgerekende datum. Wat gaat het al weer hard zeg! Uitslag NIPT ontvang ik telefonisch. Andere bloeduitslagen alleen als ze afwijkend zijn.
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡ 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje 16 februari ♡ ( 12 feb) Besjes - 32 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ Bibi35 - 35 jaar - 1e kindje ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje ♡ 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ 2009lisanne - 32 jaar - 3de kindje ♡ 25 februari ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje 26 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 27 februari ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje 28 februari ♡ Volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: Augustus: : ♡ 08 augustus termijnecho - Lisanne2009 ♡ 12 augustus vindikleuk-echo - Pennetje ♡ 14 augustus termijnecho - Me28 ♡ 14 augustus afspraak vk - Pennetje ♡ 13 augustus termijnecho - Niets ♡ 24 augustus afspraak vk - besjes ♡ 27 augustus afspraak vk - VLindaV86 ♡ 30 augustus geslachtsbepalingsecho - VLindaV86 September: ♡ 2 september - 16 weken controle vk ♡ 13 september SEO - besjes ♡ 14 september 16 weken controle vk - Pennetje Oktober: ♡ 04 oktober - 20 weken echo (SEO) - Pennetje ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (20) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoe zit het bij jullie eigenlijk? Als je de termijnecho gehad hebt moeten jullie voor de volgende echo ook wachten tot de 20 weken echo? Ik heb wel een afspraak tussendoor en dan mogen we naar het hartje luisteren maar geen echo. Is dat bij jullie ook zo? Mooie echo's dames! Leuk om te zien hoe "groot" ze al zijn geworden ten opzichte van de eerste echo's! Hoe gaat het verder met jullie?
Ik heb de 20e weer een afspraak bij de gyn. Geen idee of die tegenwoordig bij hun afspraken een snelle echo doen. De 1 doet het wel. De ander niet. Dus ik heb echt geen idee....
Bij ons is dat ook zo, de eerstvolgende echo is pas de 20 weken echo. Tussendoor inderdaad wel hartje luisteren maar thats it