Heb net mijn man gevraagd, maar die gaf aan dat wij die vragen niet hebben gehad. Wel de drank en drugs vraag. Waarop ik eerlijk antwoorde in het verleden op doktersvoorschrift canabis te hebben gebruikt. Maar de jeugdzorg, stress en of we gelukkig waren vragen hebben we niet gehad.
Wij hebben die vragen ook niet gehad... Ik voel ook soms wat beweging zo leuk... Ik zag dat je tegenwoordig een echo apparaat kan huren voor thuis... Ik ga het niet doen bang dat dan het geslacht word verraden maar misschien vinden sommige hier dat wel leuk
Ik heb alleen de drank en drugs vraag gehad. Vandaag de sleutel van ons huis, maar man, wat zie ik er eigenlijk tegenop. Ik moet om half 3 weg, ben half 2 thuis uit mn werk en sta nu al met harde buiken op mn werk omdat het gewoon te veel is geweest de laatste dagen, veel gewerkt, veel gedaan. En moet nog zó veel doen in dat uur!
Vandaag ook 2 geslachtsecho’s toch? @Volbeatmom en sorry maar ik ben de ander even kwijt, kan het niet meer terug vinden! Ben benieuwd dames!!!
Ja ik en leni. Allebei vanavond. Hopen dat ze het kunnen zien!! Bewegingen voel ik al een poosje. Maar word wel steeds duidelijker.
Ik ga vandaag bellen in de hoop dat ik voor het einde van deze vakantie nog een geslachtsbepaling echo in kan plannen. Fingers crossed!
Jaaa nog paar uurtjes ...goedgekeurd bij de verloskundige .: hoop zo dat vanavond het geslacht te zien is
@Volbeatmom Ik heb net even gebeld. Maar dit is een invraagformulier dat iedereen bij de tweede afspraak krijgt bij de verloskundige.Dat is wat de assistente zei. Ik heb specifiek doorgevraagd.
Hier wel vragen over drank en drugs gehad en of je psychologische hulp nodig hebt gehad enzo. Maar verder niet. Leuk die bewegingen! Ik voel denk ik nog niks, zal vast binnenkort komen. Ik heb twee keer iets gevoeld dat de baby zou kunnen zijn, maar mijn darmen zijn ook erg aan het ploppen en rommelen, durf het niet met zekerheid te zeggen nog. Placenta ligt bij mij wel achter leek het, dus dan zou je wel sneller iets moeten voelen. Spannend die echo’s vanavond, ik ben benieuwd!!
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡12 februari ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 14 februari ♡ VLindaV86- 33 jaar - 1e kindje ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje 16 februari ♡ 17 februari ♡ Thephantom - 25 jaar - 1e kindje ♡ Leni - 35 jaar - 3 kinderen 1 miskraam 5 de zwangerschap ♡ Mir123 - 33 jaar - 2e kindje 18 februari 19 februari ♡ Brusje - ?? jaar - 6e kindje ♡ 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje ♡ Wepie - 25 jaar - 4e kindje 21 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ Vlinder35 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 24 februari ♡ ♡ 25 februari ♡ Berenmama - 32 jaar - 2e kindje 26 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Me28 - 34 jaar - 3e kindje ♡ Pennetje - 35 jaar - 1e kindje 27 februari ♡ Niets - 36 jaar - 1e kindje ♡ Minipoepiebeertje - 21 jaar - 1e kindje 28 februari ♡ Volbeatmom - 33 jaar - 3e kindje ♡ Liefkleinkindje - 31 jaar - 1e kindje 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: September: ♡ 2 september - 16 weken controle vk ♡ 5 september - geslachtsbepaling - minipoepiebeertje ♡ 6 september - geslachtsbepaling - Pennetje ♡ 11 september - afspraak vk - Berenmama ♡ 13 september - afspraak vk - minipoepiebeertje ♡ 13 september - SEO - besjes ♡ 14 september - 16 weken controle vk - Pennetje ♡ 25 september - 20 weken echo - missfluffy Oktober: ♡ 2 oktober - 20 weken echo (SEO) - Berenmama ♡ 3 oktober - 20 weken echo (SEO) - minipoepiebeertje ♡ 4 oktober - 20 weken echo (SEO) - Pennetje ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (20) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Structureel echoscopisch onderzoek oftewel 20 weken echo... maar ik ben geen 20 weken met die echo net 18
@Leni4 Hier ook wel zenuwen hoor! Hoop zo dat baby meewerkt. Nog eventjes wachten. Over iets meer dan een uurtje gaan we weg. Kan wel wat positief nieuws gebruiken na vandaag.
@Leni4 en @Volbeatmom - jullie zullen inmiddels wel je echo's hebben, of gehad hebben! Hoop dat het gelukt is!!
Yubs. Hier ook weer een meid. Moet eerlijk gezegd echt even omschakelen hoor. (Heel erg ik weet het) Maar dacht echt dat het nu een jongen was.