Aangeboren hersenafwijking, aangeboren hartafwijking, open ruggetje, te grote baby.. Ik ben maar gestopt met lezen toen ik dat zag.. de diabetesverpleegkundige zei wel dat ik er gewoon van moest gaan genieten, dus dat gaan we maar proberen.. en ik neem aan dat ze dag soort gevolgen vroegtijdig kunnen signaleren.
Hier ook weinig klachten behalve een opgeblazen gevoel en vermoeidheid. Ken tarwekiemolie niet, dus geen idee wat je daarmee moet doen.
Beter niet te veel lezen inderdaad. Maak je jezelf alleen maar gek mee (zeg ik die altijd eerst alles Google ) Ze kunnen tegenwoordig heel veel zien op echo’s enz volgens mij ja. Anders even juiste informatie inwinnen bij je gyn.
Ik heb een flinke verkoudheid te pakken en voel me echt niet fit. Ben er dus niet helemaal bij. Ben moe maar lig ook wakker snachts en heb het ook steeds zo warm (geen koorts gelukkig). Buiten het gesnotter enzo een idee wat dan nu symptomen van deze verkoudheid zijn en wat van zwanger zijn... Nu al wel twee nachten wakker geworden met stekend pijn in mijn borsten, auw!
Zo waar! Ik google ook echt elke vraag die in me opkomt sind ik positief getest heb alsof al die info dan rust geeft, nee hoor. Nu heb ik niks medisch voor zover ik weet, maar vooral dan wordt je eng van alle zaken die kunnen spelen! Ik wil ook nog niet denken over de combinatietest, maar spookt wel al door mijn hoofd. Las dat de vk hier bij de eerste keer bezoek er al over informeert...
Dat is echt super vervelend!!! Buiten het feit dat je al zo vermoeid kan zijn in de eerste weken is zo`n verkoudheid erbij helemaal niks En dat van google herken ik ook , maar je word er volgens mij alleen maar ongerust op. Ik probeer me nu een beetje in te stellen dat het is zoals het is. En je er nu niet heel veel meer aan kan veranderen ... Ik maak mezelf anders ook gek met al die procenten en getallen die google zegt of het wel of niet goed gaat
@VLindaV86 & @Bibi35 Ik Google echt alles. Ik heb zelfs een lijstje via Google gevonden waarin een kansberekening staat per dag op een miskraam. Hoe bizar! Soms maak ik mezelf helemaal gek. Ik heb stiekem al wat gekocht Zag het online.. en kon het niet laten.
Vanmorgen met spoes naar de tandarts, ik veemoed een ontsteking. Hij kijkt, maar ziet niks en op de opmerking van ok dan gaan we even een foto maken, moet ik wel zeggen dat ik zwanger ben. Wat klinkt dat raar. En toen wilde hij de foto niet meer maken. Ik dacht dat ze daar mooie schorten voor hadden. Nu 2 maanden wachten, maar ik denk dus echt dat ik een ontsteking heb
Haha nee ik heb het opgegeven. Heb vandaag de gyn gebeld maar kon nog niet veel zeggen omdat ze mijn verwijzing net binnen hebben en dus eerst moeten beoordelen hoe snel ze me willen zien. Maar zoals @Bibi35, @VLindaV86 en @Riskama ook al zeggen ik maak me ook helemaal gek dus het is zoals het is en we gaan gewoon vanuit hier verder. Het is niet ideaal, maar wel heel welkom dus we zullen het wel zien!!
Jeetje wat vervelend zeg.. kan me voorstellen dat je dan echt kapot bent. En even niet goed weet welke symptomen waar van zijn..
Dat is echt vervelend he! Ik had het afgelopen week , ik heb nooit gaatjes bij de tandarts nu dus twee. Maar verdoving schijnt wel gewoon te mogen. Hopelijk trekt de ontsteking weg. Dat kan misschien heb dat ook eens gehad bij een kies. Sterkte!
Ja google is wat dat betreft echt niet heel fijn in deze situatie. Hoop zelf ook dat de tijd even wat sneller gaat en bij ons allemaal snel de eerste echo achter de rug is en je dan misschien wel wat geruster kan zijn als je ziet dat alles goed gaat
Ik ben vreselijk moe en beroerd.. en een hele vieze smaak in mijn mond de hele dag door. Ik was alweer vergeten dat zwanger zijn helemaal niet leuk is
Nou erg hè, heb ik ook 1 keer gehad, stond ik stijf van de koorts. Het lijkt nu af te nemen, nog wel steeds heel zeer, maar geen harde stukken meer. De volgende krijgt ook geen bv meer hoor, ik ben er zooooo klaar mee blegh.
♡Uitgerekend 16 t/m 29 februari '20♡ 16 februari ♡ MissFluffy - 27 jaar - 2e kindje ♡leni 35 jaar- heb drie kids-1 mk ♡ Besjes - 32 jaar - 3e kindje 17 februari ♡ Maantje - 29 jaar - 1e kindje ♡ Bibi35 - 35 jaar - 1e kindje 18 februari ♡ VLindaV86 - 33 jaar - 1e kindje ♡ Annieke88 - 30 - 2e kindje 19 februari ♡ Brusje ?? jaar - 6e kindje ♡ 20 februari ♡ MSter - 29 jaar - 1e kindje ♡ Roanna - 30 jaar - 3e kindje 21 februari ♡ ♡ 22 februari ♡ ♡ 23 februari ♡ ♡ 24 februari ♡ 2009lisanne - 32 jaar - 3de kindje ♡ 25 februari ♡ ♡ 26 februari ♡ ♡ 27 februari ♡ ♡ 28 februari ♡ Allerliefste1 - 35 jaar - 3e kindje ♡ 29 februari ♡ ♡ ---------------------------------------------- Afspraken: Juni: ♡ 28 juni vroege echo - Besjes ♡ ♡ ♡ Juli: ♡ 3 juli, intake en echo - missfluffy ♡ 2 juli, Intake en echo - VLindaV8 ♡ 16 juli intake en echo - Lisanne2009 Augustus ♡ 08 augustus termijnecho - Lisanne2009 ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (2) | onbekend (9) ---------------------------------------------- WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden[/QUOTE] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb helemaal nergens last van, maar er klopt iets gewoon niet. Als ik last had, dan had hij het vast wel gedaan. Je kan iemand niet laten lopen voor 7 a 8 weken met kiespijn lijkt me.
Haha nee, maar ik heb het ook een keer gehad en had toen 0.0 pijn, maar wel allemaal vage klachten.. dus had er op zich wel goed last van. Maar inderdaad met pijn zullen ze je geen 2 maand door laten lopen, dat mag volgens mij niet eens. Hopelijk krijg je er niet opeens last van en lukt het dan nog om nog even 2 maanden te 'wachten'. Was bij jullie het "noodweer" al los gebarsten? Hier regende en onweerde het net flink maar is het nu alweer droog.