Ja of stiekem zonder aankondiging komen. Ik heb een vriendin bij alle 3 geen tekenen, pas toen de bevalling begon. Wist ze wel meteen waar ze aan toe was. Ik weet dat niet. Lig nu weer wakker van ‘weeën’. Je mag die van mij wel hebben?
Vraag me wel af wat jullie precies voelen wanneer het rommelt of als je zegt weeën.. ik heb geen idee wat ik moet voelen haha. Krijg snachts van die menstruatieachtige krampen in mijn onderbuik/ liesstreek en lichte pijn in mijn onderbuik. Probeer er niet teveel van te denken en lig er ook niet wakker van. Kan namelijk ook zijn dat ik gewoon naar de wc moet voor nr 2
Haha bij de andere kinderen ook nooit voor weeën ofzo gehad. Wel vervelend dat je er wakker van ligt.
Klopt helemaal ja! Afgelopen nacht steeds eruit om te plassen en daarbij harde buiken en krampen. Dit kunnen voortekenen zijn maar kunnen ook symptomen van blaasontsteking zijn. Lastig te zeggen. Ik mag in de loop van de ochtend bellen om te vragen of de uitslag er is maar het kan ook pas morgen binnen komen
Kweek was goed, geen blaasontsteking! Dus al die krampen, harde buiken en honderdduizend keer plassen is gewoon normaal.
Ik vraag me hetzelfde af, denk dat het gevoel vanzelf wel komt van OH DIT IS HET! Hier geen krampjes oid. Wel vanmorgen twee keer nummer twee gedaan op de wc, wat ik normaal eigenlijk nooit heb (behalve in het begin van mijn zwangerschap). We will see, denk ik. Ik hoop oprecht dat ze ergens tussen volgende week of de week erna komt. Haha!
Ik heb getwijfeld om dit te halen, maar ga het denk ik maar niet doen. Laat het wel op z'n beloop. Ga wel straks opnieuw proberen te kolven (dit keer denk ik even met de hand proberen).
Zo leuk! Mijn man is dus gymdocent en de kinderen zijn vet enthousiast en willen graag van alles weten over de kleine, zoals de naam. Hij heeft gezegd: We hebben al een naam, ja! Maar die gaan we natuurlijk niet vertellen. Dat horen jullie pas als de baby er is. Maar ze bleven maar door en door en doorgaan op de naam. Toen heeft hij bedacht: Oké, schrijf allemaal maar drie namen op een briefje en dan kijken we of de naam erbij zit. Ik heb ze net onder elkaar gezet van de week en vandaag daarmee afgerond. Besef. Dat waren 717 namen (hij werkt op vijf scholen, werkt namelijk bij een overkoepelende organisatie die gymlessen verzorgt voor diverse scholen) die ik moest intypen in Excel om alles bij te houden hahahaha. Er zat wel heel veel overlap in de namen gelukkig, maar we waren dan ook wel benieuwd hoeveel een naam genoemd zou worden, dus toch maar alles getypt.
Wat een str*nt weer vandaag! Niet eens kunnen gaan wandelen. Daarnet in de regen naar school met de wandelwagen want manlief heeft avondienst. Dus alleen thuis met de kindjes! @Soof1992 toch wel benieuwd wat naam jullie hebben voor de kleine
Nog heel even geduld, haha. Tenminste, ik hoop oprecht niet dat ze tot 42 weken blijft zitten. Gisteravond weer een potje gejankt. Klaar met de crime-avonden.