Haha aan het wachten. Morgen ga ik vragen of ze kan kijken of ik al iets van ontsluiting heb. Loop bijna tegen de 40 weken aan en ze mag echt komen nu. Rommel lekker.. hoopgevend en dan stopt het.. wat jmmr is
Hier nog steeds aan het wachten, gok nog wel een weekje of 1,5. Morgen 40 weken, vind dat toch bijzonder.
De datum waar je al 9 maanden naar uitkijkt! Echt heel bijzonder inderdaad! Is het al/ nog aan het rommelen?
Ik heb het gister gezellig gehad met mijn vriend en sindsdien alleen nog maar kramp gehad.. jeetje wat een nacht. De kleine leek ook wel non stop wakker en in beweging! Dacht 'm zelfs een paar keer in mijn onderrug te voelen Ik ga vandaag vragen of ze al een keer wil kijken of er iets gebeurd is daaronder. De nieuwsgierigheid heeft het na zo'n nacht gewonnen van geduld.. ook al zegt het waarschijnlijk helemaal niks
Ja precies, vind dat echt wel bijzonder. Nee hier rommelt het niet echt, maar ik voel dat soort dingen ook niet zo snel. Ga donderdag vragen of ze inwendig onderzoek willen doen en strippen. Heb die avond oppas voor de kinderen geregeld dus zou mooi zijn als hij dan komt.
"Breekt even in" Waar ik zo op gehoopt had is gebeurd. Het is nog spannend, maar vandaag is de cirkel rond met een positieve test. Nu hopen dat het blijft plakken en dat ik in november een kleintje mag verwelkomen
Ik heb zojuist te horen gekregen dat als ik volgende week gestript wil worden, en het kan, dat dat dan mag! Dan ben ik 39+5. Ik denk dat ze bij jou dus ook wel willen strippen
Controle was weer goed vandaag ♡ Ze heeft ook getoucheerd om te kijken hoe het met de baarmoederhals is. Die is al voor 3 kwart verstreken en heb een vingertopje ontsluiting! Niks geks zei ze, maar wel heel fijn voor de bevalling want dat gedeelte duurt vaak al lang icm weeën. Dat heb ik dus al gehad! Als er ietsjes meer ontsluiting komt kan ik a.s. maandag gestript worden als ik dat wil.
Ik ben vandaag op mijn verzoek getoucheerd. 1.5 cm ontsluiting. Vrijdag word ik op eigen verzoek gestript en dan gaan we het afwachten.