Vanmiddag om 14:00 gaan ze kijken of ik gestript kan worden. Zou mij benieuwen of ik niet nog potdicht zit
Controle was weer goed. Er is niet veel veranderd sinds de laatste keer en strippen was nog niet mogelijk (zat nog steeds op een vingertopje ontsluiting, maar baarmoedermond was wel nagnoeg gerijpt en heel zacht al). Is ook niet erg, het zou mooi zijn als de kleine man zich gewoon zelf meld wanneer hij er klaar voor is ♡ Volgende afspraak is volgende week maandag. Mocht er dan nog niks gebeurd zijn dan moeten we om de dag op controle in het ziekenhuis om de conditie van de kleine man in de gaten te houden, maar ze denkt dat ik die afspraak niet ga redden. We gaan weer door met wachten
Uitgerekend 14 t/m 29 februari 2024♡ 13 februari ♡mamasofie1 - 34 jaar - 2e kindje 14 februari ♡ Miranda - 34 jaar - 1e kindje ♡ Tan89 - 34 jaar - 3e kindje 15 februari 16 Februari 17 Februari ♡ MommyK - 27 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 19 Februari 20 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 21 Februari 22 Februari ♡ Charls - 32 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) ♡ Bollebabybuik-29 jaar - 1e kindje 23 Februari 24 Februari 25 Februari ♡ Sjuwene-34 jaar -2e kindje 26 Februari ♡ SNB - 26 jaar - 1e kindje 27 Februari ♡ Soof1992 - 31 jaar - 1e kindje 28 Februari ♡ Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje 29 Februari (schrikkeldag) ♡ 11131618 - 33 jaar - 6e kindje ♡ Sanneloes- 34 jaar- 1e kindje ________________________________________ Totaal: (14) Jongens: (7) Meisjes: (5) Verrassing: (2) Nog onbekend: (0) ________________________________________ Afspraken Februari 2024: 26-02: Krily - controle vk + strippoging (40+6) 27-02:Sjuwene- controle vk(40+2) 04-03: Mommy2be1 - controle vk + strippen indien mogelijk (40+5) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ☆ van Lunalitess ☆ van Chaymi80 ♡ Geboren ♡ 02-01 MamaSofie1 28-01 MotherOfAnAngel 05-02 SNB 13-02: Mimimiranda 16-02 Tan89
Oh wauw, hier is niets gezegd over om de dag naar het ziekenhuis. Toch eens naar vragen straks dan. Ik zit natuurlijk al bijna op 41 weken.
Spannende dagen hier! Bijna iedereen over de uitgerekende datum heen! Kan dus niet lang meer duren bij iedereen! @Krily succes straks! Ik hoop dat er wat mogelijk voor je is en je bevalling later vandaag mooi op gang komt! @Mommy2be ik hoop ook voor jou dat hij zich een deze dagen gewoon zelf meld! En anders maandag een mooie strippoging! Klinkt nog wel ver weg hè?
Ik had 1 cm ontsluiting dus ze heeft kunnen strippen. Nu afwachten of het iets gaat doen. Woensdag bel ik met de verloskundige of het gerommel heeft gegeven dus wellicht meer ontsluiting dan strippen ze woensdag nog een keer en anders dan wordt het vrijdag nog een keer strippen. Vrijdag heb ik dan een afspraak in het ziekenhuis voor een inleiding te bespreken met 42 weken. Hopelijk is dat niet nodig. Misschien als het kan willen ze dan het weekend ook mijn vliezen doorprikken. Maar dat moet wel mogelijk zijn, dat was helaas nu niet mogelijk
Spannend! Hopelijk doet het strippen vandaag iets!! Ik heb sinds vanacht veel last van mijn buik. Weet zelfs zeker dat ik rond half 5 weeën had, maar na een uurtje was dat ook helemaal weg weer.. precies toen ik wilde gaan timen. Sindsdien heb ik op en af last van mijn buik, vooral met bewegen lijkt ie wel 5 kg zwaarder te zijn. Daarnaast ben ik met vlagen zo ontzettend misselijk.. dat heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad! Hopelijk zijn het voortekenen
Helaas heeft het strippen voor de nacht niets gedaan. Dus we wachten weer af. Vandaag wel 41 weken, het grootste voordeel is dat het nog hooguit een week duurt voordat we hem gaan ontmoeten