Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 17 Februari Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari ♡ Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari 26 Februari SNB- 26 jaar- 1e kindje 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje 28 Februari Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje ________________________________________ Totaal: (11) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (2) Nog onbekend: (11) ________________________________________ Afspraken juli: 11-07: Tan89: intake verloskundige 11-07: Sjuwene: vitaliteitsecho (7wkn) 13-07: SNB: 1e echo+intake verloskundige (7.3wk) 13-07: MotherOfAnAngel intake klinische genetica/gynaecologie ErasmusMC 13-07: Charls: 8 weken echo 13-07: Miranda: 1e echo+ intake verloskundige (8wk) 14-07: Lunalitess vitaliteitsecho 18-07: Tan89: intake verloskundige/gynaecoloog ZH (8.2 wk) 19-07: Mommy2be1: 1e echo + intake (8wk) 25-07: sjuwene: intake vk 26-07: Krily termijnecho (10 wkn) Afspraken augustus: 01-08: Tan89: termijnecho vk (11+1) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 17 Februari Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari ♡ Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari 26 Februari SNB- 26 jaar- 1e kindje 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje 28 Februari Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje ________________________________________ Totaal: (11) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (2) Nog onbekend: (11) ________________________________________ Afspraken juli: 11-07: Tan89: intake verloskundige 11-07: Sjuwene: vitaliteitsecho (7wkn) 13-07: SNB: 1e echo+intake verloskundige (7.3wk) 13-07: MotherOfAnAngel intake klinische genetica/gynaecologie ErasmusMC 13-07: Charls: 8 weken echo 13-07: Miranda: 1e echo+ intake verloskundige (8wk) 14-07: Lunalitess vitaliteitsecho 18-07: Tan89: intake verloskundige/gynaecoloog ZH (8.2 wk) 19-07: Mommy2be1: 1e echo + intake (8wk) 25-07: sjuwene: intake vk 25-07: MotherOfAnAngel termijn echo 26-07: Krily termijnecho (10 wkn) Afspraken augustus: 01-08: Tan89: termijnecho vk (11+1) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Hier gaan de symptomen op en af. Zoals vandaag voelde ik redelijk goed. Sliep wel veel. Gelukkig kon het want mijn dochtertje was naar de kdv. Maar ik voel me ene dag wat misselijk en weeiig. Maar weet niet hoe normale ochtend misselijkheid is. De angst voor HG zit er wel in.. Voor de rest heb ik last van maagzuur.
Oei maagzuur is lastig en vervelend… Hier gaan de klachten ook op en neer en zelfs over de dag heen. Dat maakt me ook onzeker. Het ene moment voel ik van alles en dan volgende moment ‘helemaal’ niks. Super onzeker. Gelukkig mag ik 18 juli weer spieken!
Ik snap wat je bedoel hoor. Ik ben wel van.. in het begin voel je soms wel wat en soms niet en mocht het niet goed gaan.. kan ik het toch niet tegenhouden... hier heb ik wel van geleerd.. mijn missed abortion.. ik geniet nu van het feit dat ik zwanger ben.
Bij mij vallen de klachten wel mee, voornamelijk last vd darmen, snachts zweten en vaak eruit om te plassen. Ik herken wat jullie schrijven; het ene moment veel voelen en het andere moment bijna niks. Ik merk wel hormoon schommelingen in bijvoorbeeld meer haargroei, acne, stemmingswisselingen, borsten hard en zacht. Ben erg benieuwd naar de echo donderdag!
Raden ze dat niet af voor de 12 weken? Ik durf die van mij echt nog niet te pakken, pas met een week of 11 ofzo haha
*breekt even in Volgens mij is het echt onmogelijk om op dit termijn zelf al een hartje te kunnen vinden, zelfs een verloskundige moet vaak de eerste keer (met 12 weken) moeite doen. De kans is heel groot dat je dus of je eigen hartslag hebt gehoord of andere geluiden. Ik zou het ook echt af raden om dit zelf nu te gaan doen thuis, dit schijnt voor de baby echt niet goed te zijn.
WoW meen je!!! Dat is tof! Ik heb geen flauw idee vanaf wanneer het ‘mag’, maar denk dat als jij je er goed bij voelt het zeker moet doen toch?
Wel een rustig clubje hier.. Of zal het komen doordat het vakantie is? Of iedereen te beroerd om te reageren? Merk bij mezelf dat het me soms moeite kost omdat ik te moe of gaar ben.. Ben de dagen alweer aan het aftellen tot de volgende echo.. Blijft een spannende periode. Ik heb het wel zwaar met die warmte nog meer vrouwen die hier last van hebben? Zijn er al mensen die het verteld hebben aan anderen? Of het gaan vertellen? Ben benieuwd hoe je het dan gaat vertellen. Ik heb voor mijn moeder een oppas en crèche boek gekocht. Daar doe ik dan een kaartje bij met wil je nog 4 jaar wachten voordat je met pensioen gaat? Zoiets de tekst moet ik nog bedenken. Mijn moeder past 1 dag in de week op. Voor de rest heb ik voor beide kids een shirt besteld met daarop in het kleine grote broer en eentje met grote zus. Die trek ik ze gewoon een x aan en dan wachten totdat iemand het ziet. Mijn zusje en zwager gaan we het deze week al vertellen. Zij zitten in een iui traject om zwanger te worden, dus wij vinden dat we daar extra aandacht aan moeten besteden. Ze zijn al ruim 2,5 jaar bezig We weten zelf een beetje hoe erg vervelend het is dat iedereen in je omgeving maar zwanger lijkt te worden door alleen maar te kijken… Nu ben ik zelf ook ontzettend snel zwanger geworden, maar wil aandacht aan hun geven over hoe zij zich bij dit nieuws voelen.. Voel me er vaak heel erg verdrietig onder dat het ons voor de 3de x gegund is en hun nog geen 1 x
De verloskundige weet dat ik het gebruik en het is oké. Het afraden is omdat het erg moeilijk te vinden is voor 12 weken. Als je heel soms heel kort luistert is het goed. Het was echt het babyhartje. Ik heb hem bij yué ook gevonden met 8+4 en met Yaéli 8+6 Ik weet het verschil het is dat ik hier geen audio kan uploaden❤️
Nee hoor, ik zie elk uur voorbij komen. Slaap ook heel slecht. Nu 2 dagen op camping in tent geslapen en dit werkt magisch voor mij. 2 nachten sinds een paar weken doorgeslapen
Volgens mij een rustige clubje haha. Ik hen ook last van de warmte en dat terwijl ik nog zo pril zwanger ben. Dat voorspelt niks goeds... Bij mij weet mijn zus het omdat ze wist wanneer ik ovuleerde en vroeg of ik al positieve test had. Ik wacht liever tot de termijn echo af.. omdat het de eerste keer mis ging... Hoe.. ik denk Ik maak.foto van mijn dochter en hond.. met iets in de trant van er komt nog.eentje die aan mijn staart gaat trekken . En dochtertje een blouse met mijn papa vond mij zo leuk en wou nog een exemplaar . Ik snap.wel dat je je bezwaard voelt want je gunt het hun van harte!!
Oh wat heerlijk.. ik slaap gewoon niet.. ik ben benieuwd wanneer mijn lichaam het gaat invallen want dit kan toch niet lang door blijven gaan.. moet toch een keer crashen.