Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 17 Februari Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari ♡ Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari 26 Februari 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje Chaymi80- 42 jaar - 3e kindje 28 Februari ♡ Sjuwene-34 jaar -2e kindje ♡ SNB- 26 jaar - 1e kindje 29 Februari (schrikkeldag) Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje ________________________________________ Totaal: (12) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (2) Nog onbekend: (10) ________________________________________ Afspraken juli: 14-07: Lunalitess vitaliteitsecho 18-07: Tan89: intake verloskundige/gynaecoloog ZH (9wkn) 19-07: Mommy2be1: 1e echo + intake (8wk) 25-07: sjuwene: intake vk 25-07: MotherOfAnAngel termijn echo 26-07: Krily termijnecho (10 wkn) 27-07: Miranda termijnecho Afspraken augustus: 01-08: Tan89: termijnecho vk (11wkn) 01-08: Sjuwene: termijnecho (10wkn) 01-08: Charls: termijnecho (11wkn) + afspraak gyn 02-08: Charls: bloedprikken NIPT 04-08: SNB: Termijnecho (10wkn) 09-08: Chaymi80: termijnecho (12wkn) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
11 uur, dus nog heel even geduld. Zo spannend. Aan de ene kant doodeng en bang om slecht nieuws te krijgen, aan de andere kant zo nieuwsgierig naar ons kindje. Laat het alsjeblieft goed zijn
Ik heb een ZOL zwangerschap (zangerschap onbekende lokatie) en moet nu over 2 dagen terug komen. Mn baarmoeder is leeg op mn verdikte slijmvlies na (dus ook geen restanten van een mogelijke miskraam), maar mn hcg waarde is te hoog voor een miskraam. Ik ben nog zwanger, maar ze kunnen de baby niet vinden. Over 2 dagen een nieuwe bloedtest en een nieuwe echo. Het is een zwangerschap die als verloren moet worden gezien, maar nu is het de vraag of de baby nog aan het groeien is buiten mn baarmoeder of dat het al aan het afbreken is. De onzekerheid neemt alleen maar weer toe.
Geen bloedverlies, daarom maken ze zich zorgen. Ik heb vorige week een echo gehad. Die was niet goed en daar dachten ze wel een vruchtzakje gezien te hebben. Dit blijkt achteraf enkel vocht te zijn geweest, maar geen vruchtzakje. De gynecoloog zei dat die holte geen innesteling kon zijn geweest. Dr zit wat vocht en verdikte slijmvliezen in mn baarmoeder, maar geen teken van een innesteling. Mijn waardes geven een zwangerschap van 4 weken aan en dat zou in mn baarmoeder nog kunnen ontwikkelen, maar de positieve testen die ik op 20 en 21 juni heb gehad komen met dat verhaal niet overeen. Daarom maken ze zich nu zorgen. Ik ben net helemaal onderzocht door zowel verloskundige als gynaecoloog. Het is tot nu toe onverklaarbaar.
Jeetje @Lunalitess wat een verhaal! Echt heel sneu voor je… Ik hoop dat ze de plek van je vruchtje snel kunnen achterhalen zodat je er geen schade aan over houdt. Sterkte
Ergens wel "fijn" dat je lichaam het toch zelf oplost. Maar leuk is het natuurlijk niet, had voor je gehoopt op beter nieuws!
Dank je wel, dat is lief. Ik blijf natuurlijk voor jullie allemaal duimen dat het goed blijft gaan! Mijn beurt komt nog wel (hopelijk)
Ik gun jou ook echt een fijne zwangerschap! Dit is echt niet wat ik had gedacht. Vind het oprecht echt sneu voor je. Heel veel sterkte
Hier vandaag erg geschrokken. Ik had met afgeven ineens licht roze afscheiding aan m'n wc papier. Schrok me dood.. gelijk de verloskundige gebeld en die heeft me wel weer gerust gesteld. Het kwam na dat ik harde ontlasting had dus daar kwam het waarschijnlijk door. Nu niets meer gespot gelukkig! Als ik me zorgen blijf maken of ik heb het weer mag ik langs komen.
Vanochtend weer bezoek gehad bij gynaecoloog. HCG waardes van 990 naar 1015, dus min of meer gelijk gebleven. Ben al 3 dagen aan het bloeden nu, maar dit heeft nog geen effect op mijn waardes. Gelukkig zijn de symptomen gestopt, maar zou vandaag op vakantie vertrekken. Die is nu geannuleerd, ik mag me nu om de dag in het ziekenhuis lek laten prikken en melden voor opvolging. Als het dinsdag nog gelijk is krijg ik waarschijnlijk medicijnen om alles verder op te wekken. We zijn dus nog wel even bezig helaas
Oh nee ook nog zulk slecht nieuws net voor jullie vakantie. Kon je hem nog omboeken of is hij echt volledig geannuleerd? Hopelijk is over een paar dagen je hcg netjes gezakt.