Oh dat is schrikken, kan inderdaad heel goed van harde ontlasting komen. Sowieso is dat vaak iets harder nu en het is allemaal veel beter doorbloed. Gelukkig heb je nu niets meer gespot!
Mijn ouders hebben de vakantie overgenomen. Kregen niets meer terug, was binnen 24 uur geannuleerd. Op deze manier toch het geld op de een of andere manier bespaard. Als alles achter de rug is, zullen we nog wel samen even er opuit gaan. Konden gaan, maar dan was er van de 5 dagen 3 die ik moest opgeven voor controle. 2 uur rijden van waar we zaten. Mijn hoofd staat er nu ook even niet naar. Ben nu met mn partner en zusje op de camping in de buurt van het ziekenhuis. Geeft mij een veiliger gevoel en zijn we toch even in een andere omgeving. We duimen ook dat dinsdag de waarde gezakt zijn. Anders ga ik een handje geholpen worden. Ergens wel heel fijn dat ik mij geen zorgen hoef te maken ivm werk, maar deze 3 weken vakantie zijn min of meer wel verloren gegaan door ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Eens kijken of ik er ergens nog wat terug kan sprokkelen. Mn baas is iig op de hoogte.
@Lunalitess wat een toestand zeg! Echt een rollercoaster zo voor jullie… Ik hoop van harte dat de waardes gedaald zijn dinsdag! En erg vervelend van je vakantie kan me voorstellen dat jullie er wel een beetje aan toe zijn om te ontspannen…
@SNB wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig wel een geruststelling.. Heb het wel vaker gehoord dat met harde ontlasting er een bloedvaatje scheurt ofzo. Hier lijk ik met de dag nog weer slechter te worden… Dinsdag weer even baby spieken zin in, maar ook wel weer spannend!!
Vanmorgen naar de verloskundige geweest want ik stond op met bloedverlies. Gelukkig is alles goed en ben ik zelfs vooruit gezet! Ben vandaag 8 weken en 1 dag! ♡
Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 17 Februari Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari ♡ Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari ♡ SNB - 26 jaar - 1e kindje 26 Februari 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje Chaymi80- 42 jaar - 3e kindje 28 Februari ♡ Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje ________________________________________ Totaal: (12) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (2) Nog onbekend: (10) ________________________________________ Afspraken juli: 18-07: Tan89: intake verloskundige/gynaecoloog ZH (9wkn) 19-07: Mommy2be1: 1e echo + intake (8wk) 25-07: sjuwene: intake vk 25-07: MotherOfAnAngel termijn echo 26-07: Krily termijnecho (10 wkn) 27-07: Miranda termijnecho Afspraken augustus: 01-08: Tan89: termijnecho vk (11wkn) 01-08: Sjuwene: termijnecho (10wkn) 01-08: Charls: termijnecho (11wkn) + afspraak gyn 02-08: Charls: bloedprikken NIPT 04-08: SNB: Termijnecho (10wkn) 09-08: Chaymi80: termijnecho (12wkn) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Wat een heftig nieuws en dat zo vlak voor je vakantie @Lunalitess Sterkte holelijk lost je lichaam her zelf snel op. Wat naar.. Hier stil geweest want ben zo beroerd en moe. MOE in hoofdletters uitroeptekens alles... Donderdag intake gehad en echo bij klinische geneticus&gynaecologie Eind augustus hebben we de vruchtwaterpunctie De exacte datum krijgen we zodra hun de termijnecho doorgestuurd krijgen en mijn werkelijke uitgerekende datum. Woensdag even naar het hartjes spreekuur voor een kort spiekbeurtje. (Zo fijn dat zit elke week kan en mag) En volgende week dinsdag termijn echo
Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 17 Februari Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari ♡ Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari ♡ SNB - 26 jaar - 1e kindje 26 Februari 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje Chaymi80- 42 jaar - 3e kindje 28 Februari ♡ Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje ________________________________________ Totaal: (12) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (2) Nog onbekend: (10) ________________________________________ Afspraken juli: 18-07: Tan89: intake verloskundige/gynaecoloog ZH (9wkn) 19-07: Mommy2be1: 1e echo + intake (8wk) 25-07: sjuwene: intake vk 25-07: MotherOfAnAngel termijn echo 26-07: Krily termijnecho (10 wkn) 27-07: Miranda termijnecho Afspraken augustus: 01-08: Tan89: termijnecho vk (11wkn) 01-08: Sjuwene: termijnecho (10wkn) 01-08: Charls: termijnecho (11wkn) + afspraak gyn 02-08: Charls: bloedprikken NIPT 04-08: SNB: Termijnecho (10wkn) 09-08: Chaymi80: termijnecho (12wkn) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ☆ van Lunalitess ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Ik ben heel de dag misselijk. Als ik niet eet en als ik wel eet het maakt niet uit. Verder enorm moe. Beetje algehele malaise… Weet niet of je dat kent? Tja en met werk is heel lastig. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te doen. Zoals vandaag ga ik na mijn laatste afspraak naar huis. Sta op het punt om elk moment over mijn nek te gaan, dus dat doe ik liever thuis. Verder probeer ik het gewoon de hele dag vol te houden. En ik werk iets meer thuis dan normaal. Bij mijn vorige 2 heeft het 14 weken en 16 weken geduurd, ik hoop nu stiekem dat het nog 3 weken duurt. Ben het helemaal zat dat misselijk zijn Maar goed mag Mssn ook niet klagen ik ben in verwachting van een prachtig nieuw leven, dus dat probeer ik zoveel mogelijk in mijn hoofd te houden.
Ja je was even uit de lucht! Dacht gaat het nog wel goed? Maar je bent dus ook zo beroerd… Wellicht nog slechter dan dat ik ben. Hoe doe jij dat met je werk? Wat fijn dat je weer even gespiekt hebt! Geeft toch weer een geruster gevoel. Ik mag morgen weer!!
Ja gelukkig wel! Ik moet alleen rustig aan doen en mag niet zwaar tillen of vrijen. Grote kans dat dat wondje op m'n baarmoedermond weer open gaat.
Ik snap je helemaal! Ik ben ook gewoon misselijk.. vanaf week 6 al.. Ben blijven werken.. echter vandaag toch ziek gemeld. Vandaag ook over me nek gegaan.. alles triggert mij. Zelfs mijn eigen geur.. Bij mij ging de eerste keer na 19/20 weken pas wat beter.. dus daar streef ik nu naar.. Ik vind wel dat je mag klagen.. zwanger zijn is niet alleen over roosjes.. Ben indd ook wel positief
Alles was goed! Fijne intake gehad en besloten niet onder behandeling te gaan bij de pop poli maar alles nu via de verloskundige en huisarts te laten lopen. Moet wel bevallen in het ziekenhuis, maar dat wist ik eigenlijk al. 12 uur ter observatie blijven zoals het nu lijkt met mijn huidige medicijnen… Verder kon ik het niet laten om even de prenatal in te gaan
Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 17 Februari Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari ♡ Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari ♡ SNB - 26 jaar - 1e kindje 26 Februari 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje Chaymi80- 42 jaar - 3e kindje 28 Februari ♡ Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje ________________________________________ Totaal: (12) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (2) Nog onbekend: (10) ________________________________________ Afspraken juli: 19-07: Mommy2be1: 1e echo + intake (8wk) 25-07: sjuwene: intake vk 25-07: MotherOfAnAngel termijn echo 26-07: Krily termijnecho (10 wkn) 27-07: Miranda termijnecho Afspraken augustus: 01-08: Tan89: termijnecho vk (11wkn) 01-08: Sjuwene: termijnecho (10wkn) 01-08: Charls: termijnecho (11wkn) + afspraak gyn 02-08: Charls: bloedprikken NIPT 04-08: SNB: Termijnecho (10wkn) 09-08: Chaymi80: termijnecho (12wkn) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ☆ van Lunalitess ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Ik ben gelukkig een bewuste thuisblijfmama. Maar desalniettemin best zwaar. Met 1 van net 1 jaar & 1 van ruim 3.5. Je kan niet even rusten en liggen wanneer je dit nodig hebt