Een positieve test onder zijn neus gehouden Hij geloofde het eerst alleen niet (ik was vrij vroeg met testen en de rest was nog niet zo duidelijk..) Vorige x duurde het meer dan 2 jaar en een miskraam tussendoor gehad, dus we gingen er eigenlijk beide van uit dat het een vals streepje was
Hi allemaal, Ik wil ook graag meekletsen hier . Ik heb al een dochter van bijna 2, en ben afgelopen 1 maart na een zwangerschap van 18,5 week bevallen van mijn 2e dochter. Haar hartje bleek opeens gestopt… Verdriet wat nooit meer weg gaat. Vorige maand een vroege miskraam gehad (5,5 week) en nu ben ik weer zwanger. Ik vind het heel erg spannend, vertrouwen in mijn lichaam is wel echt weg… Vandaag ben ik 5 weken zwanger, en heb al heel snel een eerste echo vanwege alles wat is gebeurd, spannende tijd dus! Ik lees zo even alles terug . Hopelijk gaat het bij jullie allemaal voorspoedig.
Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari 17 Februari MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje Krily - 28 jaar - 3e kindje Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari 26 Februari SNB- 26 jaar- 1e kindje 27 Februari 28 Februari Vivonne - 30 jaar - 2e kindje Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) ________________________________________ Totaal: (8) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (2) Nog onbekend: (6) ________________________________________ Afspraken: 24-06: MotherOfAnAngel: pret echo (om toch alvast iets te hopen te zien) 27-06: Krily: intake vk 29-06: MotherOfAnAngel: 1e echo+intake verloskundige 29-06: Charls: 1e echo (6 weken) 03-07: Tan89: 1e echo (7 weken) 04-07: Krily: 1e echo (7 wkn) 11-07: Tan89: intake verloskundige 13-07: SNB: 1e echo+intake verloskundige (7.3wk) 13-07: Miranda: 1e echo+ intake verloskundige (8wk) ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Hoii, welkom! Heftig verhaal! Wat een gemengde gevoelens. Voor mij is het de eerste keer zwanger. Ik schrik wel een beetje van de verhalen hier over mk maar probeer er niet te veel aan te denken want stress is nooit goed. Ik kies ervoor om er vanuit te gaan dat alles goed gaat en probeer de onzekerheid van me af te zetten. Ik hoop dat jou dat ook gaat lukken en dat het nu wel goed mag gaan!!!! Hoe gaat het verder? Voel je je oke, afgezien van die onzekerheid dan?
Wat verschrikkelijk dat je je 2e dochtertje hebt moeten afgeven en dan ook nog een miskraam erna Vreselijk mama.. Hopelijk mag dit kindje gezond en wel in jullie armen landen in februari
Hier net mijn 1e echo gehad. Het komt overeen met wat ik denk te zijn (5½ week) Nog net géén hartje te zien zegt ze Maar het ziet er voor nu goed uit Hopelijk volgende week wel een hartje! Had ook nog geen hartje verwacht , ik denk rond 5+4/5+6 te zijn maximaal
None Heb ik nooit ook Ja wel erg moe, maar dat kan ook komen omdat mijn pittige peuter infinite energie lijkt te hebben en echt in een grenzen zoekende en passerende fase zit
Hier ook niet echt kwaaltjes. Moe dat wel en die stomme benen en armen Maar goed volgens mij begint het magnesium langzaam zijn werk te doen. Vannacht voor het eerst weer echt lekker een nacht doorgeslapen We zitten eraan te denken om onze zoon van 8 mee te nemen naar de eerste echo. Twijfel alleen want het kan natuurlijk ook slecht nieuws zijn wat vinden jullie? Toen ie 5 was wist hij het ook vrij vroeg en heeft ie zijn mond gehouden totdat we het vertelde aan de buiten wereld. Hij wist zelfs de namen en heeft die pas verteld toen zijn zusje geboren was
Hi dames, mag ik me aansluiten bij jullie? Morgen 5 weken zwanger van ons 5e kindje. (4e levende want hebben een zoontje verloren een paar jaar geleden wat later in de zwangerschap). Bleven kriebels houden voor nog een kleintje maar stiekem ook wel angst. Dus hebben het gewoon los gelaten en de natuur zn gang laten gaan. Soms slaat de onrust echt weer even toe; kan in dit allemaal wel nog een keer.. etc. Maar stiekem ook zo dankbaar voor dit wondertje. Ik ben als t goed is 25 febr uitgerekend. Maar zoals bij bijna elke zwangerschap ben ik vaak net ietsje minder ver. Wellicht altijd wat latere innestelingen ofzo… Ik heb al wel wat klachtjes; met vlagen al wat misselijk soms. Last van darmen soms. Vaker eten maar wel kleinere beetjes. Heel dizzy worden bij lang niet eten. Opgezette buik door verplaatsen darmen. Af en toe steekjes onderin mn buik. Ik krijg met 8 wk een echo. Best laat als ik al jullie afspraken zie…
Dankjewel!! Ja het is een moeilijke tijd voor ons geweest, en dat zal nog wel even zo blijven want de uitgerekende datum van ons meisje komt dichtbij .. maar we proberen ook naar de toekomst te kijken, en kunnen niet wachten op dit kleintje ❤️
Ik denk dat 8 weken normaal is hoor! Ik heb hem met 6 weken vanwege onze vorige keren waar het mis ging… Niet zoveel kwaaltjes hier.. beetje moe, beetje misselijk, beetje krampjes af en toe maar niks heel geks denk ik. Behalve echt een ontzettend opgezette buik. @Tan89 ik zou niet weten wat ik zou doen! Misschien eerste echo nog niet hem meenemen als je bang bent voor slecht nieuws? Maarja dat kan helaas altijd.. Als je je goed zwanger voelt dan zou ik hem gewoon meenemen. Maarja mijn dochter is nog geen 2 dus ik heb geen ervaring met een wat ouder kindje.
Hier ook echt een mega buik. Kan m al bijna niet meer inhouden. Vraag me af hoe lang ik dit nog verborgen kan houden hahaha.
Gisteren avond met afvegen 2 druppeltjes bloed verloren en hele lichte kramp.. was helemaal in paniek. Gelukkig daarna niets meer gezien.
Jeetje dat zal wel schrikken zijn!! Heb je toevallig iets ‘geks’ of wilds gedaan? Ze zeggen dat het komt doordat alles beter doorbloed is onderin.. Hopelijk blijft het hierbij!