Bah wordt helemaal onzeker. Mijn kruidvat 2v5 testen lopen de afgelopen 3 dagen niet veel op. Nou zag ik dat dat een eerdere (goede) zwangerschap ook wel een beetje was halverwege. Maar ik wil gewoon dat ie oploopt!
Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari 17 Februari MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje Krily - 28 jaar - 3e kindje Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari 26 Februari SNB- 26 jaar- 1e kindje 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje 28 Februari Vivonne - 30 jaar - 2e kindje Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) ________________________________________ Totaal: (11) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (1) Nog onbekend: (10) ________________________________________ Afspraken: 25-06: MotherOfAnAngel: pret echo (om toch alvast iets te hopen te zien) 9.15u 27-06: Krily: intake vk 29-06: MotherOfAnAngel: 1e echo+intake verloskundige 29-06: Charls: 1e echo (6 weken) 30-06: LittleMies: 1e vroege echo i.v.m. bloedverlies (6+2) 03-07: Tan89: 1e echo (7 weken) 04-07: Krily: 1e echo (7 wkn) 11-07: Tan89: intake verloskundige 11-07: Lunalitess: intake + 1e echo (7wkn) 13-07: SNB: 1e echo+intake verloskundige (7.3wk) 13-07: Miranda: 1e echo+ intake verloskundige (8wk) ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Die van de 21e lijkt donkerder doordat het hele plaatje geler is denk ik door de urine… misschien geeft dat ook een vertekend beeld. Mijn man zegt dat ie wel oploop ziet…
Wij gaan voor een schrikkelbaby Hallo ik ben Lunalitess, zwanger voor de allereerste keer. Ik hen 37 jaar oud en toch vorig jaar heb ik geen serieuze relatie gehad maar wel een actieve kinderwens. Deze had ik gezien mijn leeftijd al overboord gegooid. In oktober heb ik mijn vriend leren kennen en het gaat zo ontzettend goed, dat we besloten om het vast te gaan proberen. Want he, ik ben 37...dat kan best wel een tijdje gaan duren... Heel onverwacht in onze eerste serieuze poging is het gelijk raak. Overrompeld en ontzettend blij hebben we deze week beleefd. Ik heb best veel last van mijn borsten, heb serieus problemen met mn geheugen, mijn dagritme is compleet veranderd en ik heb wat krampen aan de zijkanten van mn buik. Bukken geeft veel duizeligheid en ik ben heel snel buiten adem. Maar over het algemeen, zolang ik me rustig houdt gaat het goed. Wel veel spanning omdat het nu natuurlijk nog moet blijven zitten en groeien. Over 2,5 week mogen we hem/haar voor het eerst gaan bewonderen en hopen we dat we mooi nieuws krijgen en echt mogen gaan genieten
Nou ik vind dit er niet slecht uit zien hoor! Ik zie ook oploop! Mijn oploop was ook niet super met k2v5 maar wel met easy@home! Denk dat het gewoon goed zit!
Lief! Stelt me weer wat gerust. Moet ook zeggen dat ik me wel zwanger voel. wbt bandenpijn; ik ben 36 en is mijn 5e zwangerschap misschien dat dat ook mee helpt maar ik heb ook al echt bandenpijn. Met een gekke draai in bed schiet het er in. Kan zo een pijn doen. Alles wordt week door de zwangerschap. De ene persoon heeft hier eerder last van dan de ander. ☺️
Vanaf een uur of 6 's avonds zou ik wel kunnen slapen zo moe. Een mega energieke dreumes van 13 maanden helpt dan ook niet echt mee
Welkom nieuwe meiden Ben even paar dagen afwezig geweest.. Heb afgelopen maandag voor het eerst licht positief getest maar de testen zijn eigenlijk niet echt opgelopen. Ben nu ruim na mijn NOD maar nog altijd maar een licht positieve test dus kan me niet voorstellen dat dit goed zit. Wel nog altijd geen bloedverlies dus het is een beetje frusterend. Ik heb me daarom dan ook nog niet aangemeld bij de verloskundige. Zit te denken om maandag de huisarts te vragen of ik op HCG mag laten prikken? En misschien moet ik mezelf wel maar gewoon aanmelden bij de verloskundige?
Pff lastig zeg.. Woon je in NL of BE? Ik heb juist de tegenovergestelde situatie, wel bloedverlies gehad maar degelijk oplopende testen.. Huisarts (NL) weigert helaas bloedprikken en verloskundige wil op z’n vroegst pas bij 6+2 een vroege echo maken. Je kunt natuurlijk altijd even de huisarts en verloskundige bellen. Misschien heb jij meer geluk. Anders zou je ook altijd nog een pretecho bureau kunnen bellen. Al kunnen ze met 4 weken natuurlijk op een echo sowieso vrij weinig zien. Rond de 5 weken zou je al wel een zwangerschapsring moeten kunnen zien. Sterkte!
Heb je anders ook foto’s van de oploop? En welke testen gebruik je? Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen mega oploop met de action testen. Kijk maar.