Ik woon in NL. Ik weet dat ze dat hier niet zo snel doen maar ga het gewoon vragen. Kan het altijd proberen! Heb me ook maar aangemeld bij de verloskundige. Ze zullen over een paar weken waarschijnlijk sowieso even moet checken met een echo als de situatie zo blijft.. Al moet ik zeggen dat ik weinig hoop heb. Wat naar dat bloedverlies! Hopelijk is het niks en heb je binnenkort een mooi echo. Heel vervelend hè die onzekerheid.
Nou ik heb mijn testen gelijk weggegooid Ging er eigenlijk wel vanuit dat ik zou gaan bloeden deze week en dat het dan gewoon klaar zou zijn. Mijn oploop is nog veeel minder dan de testen die jij laat zien. Er is gewoon geen oploop lijkt het wel. Ik ga maandag nog 1 keertje een testje doen en dan zal ik de foto wel eens plaatsen.
Groot gelijk, niet geschoten is altijd mis! En ik heb wel meer verhalen gelezen waarbij ze wel een aantal keer op hcg wilden prikken of dat er wel een vroege echo werd gegeven. Dus het kan zeker! Onzekerheid is echt killing, hoewel het bloedverlies ‘maar’ echt twee volle dagen heeft geduurd zit ik nu al meer dan een week in onzekerheid, en moet nog even wachten tot 30 juni. Ik begrijp heel goed dat je weinig hoop hebt, zo voel ik me ook een beetje. Hoop dat je de tijd een beetje door komt, en dat ze jou beter/sneller willen helpen met hopelijk een goede afloop!
Hahaha ja ik snap je ergens wel.. Als er inderdaad zo weinig tot geen oploop is zoals jij het nu schetst dan ben ik er ook een beetje bang voor.. Zal wel voor je duimen, hoop dat het je toch gegund is..
Ik vrees het ook! Heb eerder ook een miskraam gehad en toen was ik er echt wel kapot van. Nu sta ik er op de een of andere manier wel wat nuchterder in.. Gelijk de eerste maand weer zwanger leek me al te mooi om waar te zijn. Wil gewoon zekerheid dan weet ik of ik gewoon weer een wijntje kan drinken. Ik duim ook voor jou! Hopelijk een mooi hartje 30 juni.
Die onzekerheid is inderdaad lastig he.. pff ben al zo een controlefreak. Hoop dat ie morgenochtend wel echt weer wat donkerder is anders snap ik er niks meer van. Zag wel van de vorige keren dat in zwanger was dat ie op gegeven moment tussen de eerste test en de uiteindelijke knaltest daar tussenin soms wel vaker een ‘stilstand’ in de testen leek.
Pff wanneer is dit een keer klaar Vanochtend op het toilet bij afvegen weer wat lichtroze afscheiding met een heel klein beetje waterig rood erin. Nu weer als de dood dat het bloeden weer volop terug gaat komen.. Test van vanmorgen is ook nagenoeg hetzelfde als die van vrijdag.
Hm het niet oplopen en bloedverlies vind ik niet echt hoopvol. Heb je geen buikpijn ofzo? Zou een beetje uitkijken of het geen bbz is
Nee ik ook niet.. Terwijl ze tm vrijdag dus geheel onverwachts echt goed opliepen. Het is nu ook nog geen helder bloedverlies, meer getinte afscheiding. Als de dood dat het dus wel doorzet naar veel helder rood. Heb verder totaal geen buikpijn. Had na het bloedverlies van 1-2 dagen na NOD al wel m’n angst tegen de verloskundige uitgesproken maar die denkt niet aan een bbz.. Krijg dus 30-06 pas een echo als ik 6+2 zou moeten zijn.
We hebben een hartje♡!! En 6+2 dagen Zo spannend want de eerste 5 a10 minuten zagen we zo duidelijk het vruchtje, maar het was helemaal stil. Geen hartje te zien ook niet met de rood-blauw filter... en ineens was daar het hartje Zo duidelijk begon het ineens te knipperen Ik kan geen filmpjes uploaden maar wel de foto met bloedstroom van het hartje ♡ en de meting Zo OPGELUCHT
Uitgerekend 16 t/m 29 februari 2024♡ 16 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 17 Februari Krily - 28 jaar - 3e kindje Miranda - 34 jaar - 1e kindje 18 Februari Tan89 - 33 jaar - 3e kindje 19 Februari 20 Februari 21 Februari Roosje2224 - 35 jaar - 2e kindje LittleMies - 27 jaar - 2e kindje 22 Februari 23 Februari Charls - 31 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) 24 Februari 25 Februari 26 Februari SNB- 26 jaar- 1e kindje 27 Februari Lunalitess - 37 jaar - 1e kindje 28 Februari Vivonne - 30 jaar - 2e kindje Sjuwene-34 jaar -2e kindje 29 Februari (schrikkeldag) ________________________________________ Totaal: (11) Jongens: (0) Meisjes: (0) Verrassing: (1) Nog onbekend: (10) ________________________________________ Afspraken: 27-06: Krily: intake vk 29-06: MotherOfAnAngel: 1e echo+intake verloskundige 29-06: Charls: 1e echo (6 weken) 30-06: LittleMies: 1e vroege echo i.v.m. bloedverlies (6+2) 03-07: Tan89: 1e echo (7 weken) 04-07: Krily: 1e echo (7 wkn) 11-07: Tan89: intake verloskundige 11-07: Lunalitess: intake + 1e echo (7wkn) 13-07: SNB: 1e echo+intake verloskundige (7.3wk) 13-07: Miranda: 1e echo+ intake verloskundige (8wk) ________________________________________ Wil je ook op de lijst? Druk dan op reageer & haal de [ QUOTE = .... ] & [ /QUOTE ] aan het begin en einde van het bericht weg, zet je naam in het goede kleurtje bij je uitgerekende datum & voeg eventueel afspraken op chronologische volgorde
Omdat ik op vakantie ben was ik vergeten door te testen. Woensdag voor het laatst.. gisteren nog een k2v5 gedaan. Dit is 15dpo. Nou maar hopen dat het goed blijft gaan..
Snap ik. Ik kreeg gelijk digitaal informatie van mijn verloskundige. Zelfs toen ik ging voor een preconceptie gesprek..
Oh wat fijn! Wat een opluchting moet dat zijn. Pff ik hoop ook echt dat wij volgende week een kloppend hartje gaan zien. Vind het wel weer dood eng. Het is toch altijd de eerste horde ofzo.
Wat fijn zeg!! Wat een opluchting! En dat na zo’n rollercoaster!! Ik zag nu dat je vandaag pas echo had ipv gister…
@LittleMies wat spannend weer zeg.. Kan je morgen niet alsnog even de verloskundige of een andere bellen? Ik snap je onzekerheid. De eerste weken zijn al zo spannend en dan ook nog dat bloedverlies lijkt me helemaal killing… @Krily spannende tijden zo hè! Ik kijk heel erg uit naar de echo, maar kan ook zo slecht nieuws zijn… Je weet het nooit. Laten we er maar vanuit gaan dat het goed nieuws is!! En we allemaal een mooi kloppend hartje zien!! Ik heb hier ooit op het forum zo’n tabel gezien met percentages over het misgaan van de zwangerschap daar werd ik wel rustiger van… En veel afleiding zoeken.
Ja ik twijfel een beetje. Bloedverlies is vandaag gelukkig echt minimaal, heb eigenlijk alleen met vlagen wat lichtroze en lichtbruine afscheiding momenteel. En misschien kan ik inderdaad eerder naar de verloskundige maar dan is de kans alleen maar groter dat het nog te vroeg is om goed uitsluitsel te kunnen geven.. Op dit moment voelt het echt een beetje alsof iemand ons vervloekt heeft ofzo haha. Eigenlijk helemaal niet grappig, maar alles wat er deze maand mis gaat.. De zwangerschap, mogelijke rechtszaak tegen m’n werkgever die ineens €3000 terug wil, ons nieuwe dakraam die bij de afdichting blijkt te lekken (regenbui van afgelopen vrijdag), onze ‘nieuwe’ auto die 8 mei gerepareerd was bij de garage van aankoop waar er vrijdag toch nog olie blijkt te lekken, de airco van dezelfde auto die sinds vandaag ineens niet meer werkt, gisteren een nieuwe ventilator voor in huis besteld en betaald en worden vanochtend ineens gebeld dat ze hem toch niet meer hebben.. Echt te bizar voor woorden.
Eerst had ik hem geboekt voor gisteren, maar had hem geannuleerd met de waarneming dat het een miskraam ging worden omdat clearblue van 3+ zaterdag naar 2-3 op woensdag ging. Toch weer geboekt maar zaterdag was vol dus vandaag haha.