Over dat eten zei mijn verloskundige ook. Het zijn moment opnames en inschattingen. Zeker kunnen ze het nooit weten. Als is het wel fijn dat ze dinsdag nog even een extra controle gaan doen! Wellicht ben je daardoor iets meer gerustgesteld @SNB! Heb je wel wat om handen de komende dagen? Lijkt me lastig om ze door te komen in afwachting op dinsdag…
Hier wat goede dagen gehad. Vandaag nog steeds wat bijzondere ontlasting maar gister geen harde buiken en geen voor weeen.. Vanavond lijkt ook goed te gaan, dus ik ben weer blij met deze twee dagen! Heb ook lekker wat kunnen doen dat is fijn! Gister wel wat minder nieuws gekregen.. Mijn man moet geopereerd worden aan zijn been. Hij heeft 4 maanden geleden iets tijdens voetbal opgelopen, maar de HA nam hem niet serieus. Nu blijkt de band tussen zijn scheen en kuitbeen afgescheurd te zijn en de band bij zijn enkel bijna helemaal afgescheurd te zijn… De arts zei ik kan en wil je binnen nu en 4 weken opereren… Betekend 6 weken in het gips dus ook rust en daarna nog minimaal 8 weken revalideren Mijn man zei dat gaat hem niet worden mijn vrouw staat op knappen! Nu hebben we van de week een gesprek met de arts om te horen of uitstellen handig en mogelijk is. Is het raar om bij mijn volgende afspraak te vragen of ze mij willen strippen? Zodat de baby kan komen en mijn man eerder geholpen kan worden? Mijn man wil zich niet eerder laten opereren als dat we weer wat ritme hebben en ik me red met de kids. Super lief, maar ik wil zijn been ook niet op het spel zetten. Sorry voor het lange verhaal, maar zit beetje in tweestrijd Ben benieuwd naar jullie mening ook! Bijlage voorbeeld van ons geboortekaartje Ben er zo blij mee! De letters en de tekening worden nog goud!
@Tan89 wat een vervelend nieuws voor je man dat hij geopereerd moet worden. Wel heel lief dat hij aan jou en de kinderen denkt. Ik zou het zeker vragen of het mogelijk is dat de baby vroeger mag komen. Nee heb je, ja kan je krijgen Hier gaat alles goed! Mats is een rustige baby. Hoor je bijna niet alleen als hij honger heeft, speentje kwijt is,… en heeft nog maar 1 nacht slecht geslapen.
Zijn maagje zat wel vol tijdens de laatste echo dus lijkt me dat hij gewoon gegeten heeft.. tijdens beide echo's trouwens. Ben zo zenuwachtig.. hoop dat het snel dinsdag is! Ik voel hem gewoon super goed en krachtig bewegen dus dat stelt mij wel weer gerust. Ik houd jullie op de hoogte ♡
@Tan89 Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. En ik denk dat je niet ondankbaar hoeft te voelen, elke zwangerschap is sowieso anders. En ik denk dat het juist goed is dat je gewoon goed aangeeft dat het allemaal wat zwaarder is. Dan kunnen anderen daar ook rekening mee houden hoe het voor jou is. Iets later lees ik trouwens nog over de operatie van je man! Balen dat de HA hem niet serieus heeft genomen en dat hij nu, maanden verder, onder het mes moet. Echt een onhandige periode zo met de komst van jullie kleine en zijn revalidatieperiode! Grrr. Hopelijk kan de operatie een beetje uitgesteld worden zodat hij de eerste weken nog wat kan helpen voordat hij zelf moet gaan herstellen. Wat een lief geboortekaartje! Mooi! @SNB Sjips, wat vervelend dat je geen goed nieuws hebt gehad vrijdag... Weet je ook waarom de echo niet goed is los van de afbuiging groeicurve? Ik weet verder eigenlijk niet heel erg goed wat de P's inhouden... Dus daar kan ik weinig over zeggen. Ik duim wel dat je snel nieuwe informatie hebt waarbij je tot rust gebracht wordt! Fijn dat je in ieder geval hem goed voelt. Laat het maar snel dinsdag worden dan. @Mommy2be1 Wat gaaf, een gratis shoot. Dat is altijd mooi meegenomen haha. De foto's zien er prachtig uit. Hier wil ik op zich nog wel een shoot! Maar weet nog niet zo goed hoe en wat, want vind het allemaal verder wel duur. Dus misschien even een oproepje op Facebook of er binnen een fotografie-groep mensen zijn die willen oefenen ofzo. Hashtag moneymoneymoney... must be funny (isn't funny). @MotherOfAnAngel Wat spannend dat de datum definitief duidelijk is! Heb je ook met een reden voor deze datum gekozen? Vind dat altijd wel leuk om te weten, zeker als je 'zelf' mocht kiezen hihi. Spannend! Nog heel eventjes voor jou! @MamaSofie1 Wat fijn dat Mats het zo goed doet!
Hier vandaag 33+5 en we hadden een familiemiddag. Gelukkig geen wandelactiviteit. Wel met een rondje buiten lopen om het een en ander wat te doen, maar ik ging maar al redelijk snel weer naar binnen om lekker te zitten haha. Merk wat dat betreft wel echt dat mijn lichaam snel aangeeft dat zitten of liggen nu echt 100x prettiger is. Lopen wordt bijna waggelen heb ik het idee, al valt dat nog wel mee en gaat dat nog erger worden straks haha. Verder voel ik me gelukkig goed! De kleine beweegt lekker. Het ene moment meer dan het andere, maar niet dat ik me zorgen maak zegmaar. Dus top! Dinsdag groeiecho! Ben heel benieuwd. Tot nu toe is nooit aangegeven wat de verwachting is rond de uitgerekende datum, maar daar ga ik dinsdag wel even naar vragen haha.
Ik kan er gewoon met m'n hoofd niet bij en ben benieuwd naar jullie mening.. Tijdens de echo vrijdag zei ze tijdens de echo alleen maar dingen zoals; het ziet er keurig uit en is mooi gegroeid dat zie ik al en was eigenlijk alleen maar positief! 1750 gram was beetje licht maar kon er mee door (33+4) geboorte gewicht zou geschat worden door haar op 3000 a 3200 gram. Ook tijdens het voelen aan m'n buik zat m'n baarmoeder op de juiste hoogte dus dat zou ook betekenen dat de kleine goed gegroeid is. M'n bloeddruk was iets verhoogd en door al het vocht is het iets om in de gaten te houden maar geen zorgen (140/80). Ze ging de fotootjes uitprinten en alles in t systeem zetten en ineens sloeg alles om en zei ze dit is niet goed ik moet je naar het ziekenhuis sturen en je bloeddruk is ook te hoog.. m'n schoonmoeder was mee en die snapte er ook helemaal niets van? Is toch raar? Het blijft maar in m'n hoofd spoken.. Ben benieuwd naar jullie mening haha....
Dat is inderdaad raar! Zo helemaal uit het niks ineens dat ze je doorverwijst naar het ziekenhuis. Wanneer heb je daar een afspraak? Zodat dit niet telang door je hoofd moet spoken…
Dat is gelukkig wel vlug! Niet dat je nog een week moet malen in je hoofd. Vervelend zeg. Hopelijk wel goed nieuws dinsdag.
Kan je morgen of misschien vanavond de verloskundige niet even bellen? En het verhaal uitleggen dat het je van slag heeft gemaakt? Ze kunnen volgens mij ten allen tijde bij je gegevens, dus dan kunnen ze ook uitleggen waarom de sfeer zo ineens omsloeg lijkt mij. Dan ben jij hopelijk iets geruster erop.
Zo ging het bij mij met de 20 weken echo ook. Ineens alles is goed en toen was het ik ga jullie doorsturen naar de gynaecoloog. Misschien dat de combinatie lichte baby en je bloeddruk wel signalen zijn dat je naar het ziekenhuis moet. Wat voor bloeddruk heb je normaal gesproken?
Dat is inderdaad wel gekkig! Enige wat ik kan bedenken is dat ze tijdens het maken van de echo het er goed uit vond zien, maar dan daarna met alles in het systeem zetten dat ze het beter kon vergelijken en dat naar aanleiding van het vergelijken daarvan blijkt dat het toch wat minder lekker zit dan gedacht? Hoop voor je dat je dinsdag een duidelijk antwoord hebt. En anders, wat @Tan89 zegt, even bellen als dat jou meer rust geeft. 'Gelukkig' is het al morgen, maar dan nog.
Hier ligt manlief al voor de 3de dag ziek op bed zo heeft ie nooit wat en nu ligt ie lekker in de lappenmand… Had me mijn verlof iets anders voorgesteld Juist dat hij voor mij zou zorgen Zelf heb ik nu al 4 dagen op rij dunnere ontlasting, geen diarree maar hoef geen moeite te doen sorry tmi… Zal zelf ook wel een griepje onder de leden hebben. Voordeel is men zegt dat de bevalling niet begint als je zelf geen 100% bent! Laten we hopen dat de kleine pas komt als we allemaal weer beetje fit zijn…
En toen ging ik janken... Partner ging na het eten opeens van alles pakken en ik begreep dat niet. Dus ik: 'Wat ga je doen?' Hij: 'Ik ga toch sporten? Het is maandag?' Ik: JANKEN. AHAHAA Oh gosh. Ik vind mezelf echt zielig nu. En tegelijkertijd 'belachelijk'. Hallo hormoontjes! Hij: Zal ik anders een bad voor je aanzetten? Ik: Nee. Hij: Nee? Dan gaat de tijd wat sneller en je ontspant eventjes. Ik: Nee. -2min later- Ik: Ja, wel een bad. Hij: Ga ik dat toch even lekker voor je aanzetten. Dus nu zit ik in bad. Nog niet helemaal rustig omdat ik het nog steeds stom vind dat hij vanavond weg moest. HAHAHAHA!
Aaaah beterschap!!! Geen moeite hoeven doen is soms wel lekker hoor, want dan is je darmen in ieder geval wat rustiger voor straks haha. Hopelijk knappen jullie snel op!
Hahaha die hormonen! Ze nemen ook zo een loopje met je hè soms! Ik zit ook heerlijk in bad! Alles en iedereen op bed! Goed voor jezelf zorgen nu. Hoe ver ben je? Al lekker met verlof?
Geen idee.. ze zei alleen dat mijn bloeddruk steeds hoger word dan aan het begin vd zwangerschap haha..
@SNB veel succes vandaag! @Soof1992 haha wat grappig Hier een zieke dochter van gisterenavond… vannacht is ze bij ons komen slapen, het was full house op onze kamer
Dankjewel! ♡ Eindelijk dinsdag vandaag.. de halve nacht niet geslapen en ben gewoon misselijk van de zenuwen. Jullie horen het van mij. ♡