Vandaag voor het eerst geprobeerd te kolven (i.o.m. vk goedkeuring gekregen). Geen druppeltje. Maar nu lek ik ook niet enzo, dus ik had ook niets verwacht. Doe het overigens wel met handpomp. Met hand leek me zo onpraktisch, maar misschien dat ik het de komende dagen ga proberen met pomp of met hand. Een beetje afwisselen zegmaar. Ben benieuwd naar de komende dagen in ieder geval.
Ik heb net controle gehad bij de verloskundige. Hij is nu volledig ingedaald. En ze denken dat hij nu rond de 3600 gram weegt(net zoveel als m'n andere 2 kinderen mer 40+5 en 39+6) Waarschijnlijk rond de 4 kilo met 40 weken. Klinkt dan zo zwaar, maar volgens mijn vk merk je dat verschil van 500 gram niet echt qua persen enzo.
Uitgerekend 14 t/m 29 februari 2024♡ 13 februari ♡mamasofie1 - 34 jaar - 2e kindje 14 februari ♡ Miranda - 34 jaar - 1e kindje ♡ Tan89 - 34 jaar - 3e kindje 15 februari 16 Februari 17 Februari ♡ MommyK - 27 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 19 Februari 20 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 21 Februari 22 Februari ♡ Charls - 32 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) ♡ Bollebabybuik-29 jaar - 1e kindje 23 Februari 24 Februari 25 Februari ♡ Sjuwene-34 jaar -2e kindje 26 Februari ♡ SNB - 26 jaar - 1e kindje 27 Februari ♡ Soof1992 - 31 jaar - 1e kindje 28 Februari ♡ Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje 29 Februari (schrikkeldag) ♡ 11131618 - 33 jaar - 6e kindje ♡ Sanneloes- 34 jaar- 1e kindje ________________________________________ Totaal: (14) Jongens: (7) Meisjes: (5) Verrassing: (2) Nog onbekend: (0) ________________________________________ Afspraken Februari 2024: 07-02: Sjuwene - controle vk (37+3) 13-02: Tan89 - controle vk (39+6) 13-02: Mommy2be1 - controle vk (37+6) 13-02: Soof1992 - controle vk (38) 15-02: Krily - controle vk (39+2) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ☆ van Lunalitess ☆ van Chaymi80 ♡ Geboren ♡ 02-01 MamaSofie1 28-01 MotherOfAnAngel 05-02 SNB
Vanmiddag of morgen eens proberen dan, denk ik. En als het niet lukt, is het ook niet erg. Komt waarschijnlijk dan wel als de kleine geboren is.
Ik ben geen thuisblijf moeder. Onze kids gaan 2 dagen naar de opvang en een dag naar mijn moeder. Ikzelf werk(te) 30 uur en dus nam mijn man ook een dag voor zijn rekening. Bij ons is het alleen zo dat mijn man veel thuis is in de winter en dus eigenlijk dan voornamelijk voor de kids zorgt. Ik werk dan meer uur zodat ik in de zomer op tijd bij de kids kan zijn. Ik neem de maand mei nog ouderschapsverlof op en daarna 1 dag in de week ofzo voor een jaar lang. Maar even kijken hoe het past allemaal. Opvang is bij ons ook minimaal, oudste gaat naar school en de jongste gaat ook nog 2 ochtend naar kdv en tegen de tijd dat ik aan het werk ga, gaat ze naar school. Ik moet er stiekem ook niet aan denken om minder dan 3 dagen te werken. Mssn denk ik daar straks anders over ik vind mijn werk gewoon fantastisch! Wat doen jullie allemaal voor werk? Ik ben facilitair adviseur bij de gemeente hier. Hier sinds gister einde middag af en aan harde buiken en voor weeen. Zelfs vannacht last van blijven houden. Er is wat gaande, dus hopelijk volgende week wel iets van ontsluiting. Heb alleen nu al 2 nachten op rij niet tot nauwelijks geslapen, dus ga nu even voor een powernap! Dochter is weer beter! Dus gelukkig een zorg minder… We blijven het nog wel even in de gaten houden
Oh klinkt wel spannend! Wie weet zet het wel door Ik vind mijn werk ook veel te leuk, wil uiteindelijk misschien een (halve)dag extra gaan werken, ben ict medewerker/programmeur
Nou ik had bedacht om na zwangerschapsverlof de ouderschapsverlof en vakantiedagen op te nemen, dan zou ik rond eind augustus weer aan het werk moeten. Misschien hou ik nog een beetje achter de hand maar dat weet ik nog niet. Ik werkte 32 u als frontoffice medewerker en mag als ik terug kom minder gaan werken, ik weet nog niet precies hoeveel ik dan wil. Even overleggen met de opvang en kijken tegen die tijd hoe alles dan gaat. Hier ook veel harde buiken en krampen en honderdduizend keer naar de wc. Heb urine heengebracht voor onderzoek, hopelijk morgen meer duidelijkheid. Het is lastig omdat de blaasontsteking symptomen hetzelfde zijn als een baby die op de blaas drukt.... Ja de laatste loodjes ik denk dat hij bijna komt.
Spannend hoor! Het kan zomaar eens gebeuren. Ik werk als ICT ondersteuning in de HR Tech software en ga na mijn verlof software ook zelf implementeren. Vind mijn werk ook heel erg leuk! Ik werk 36 uur en dat blijf ik ook doen na mijn verlof (op contract) De maandag wordt mijn ouderschapsverlofdag, dinsdag kinderopvang, woensdag neemt mijn vriend als ouderschapsverlofdag, donderdag kinderopvang en vrijdag werk ik thuis van 8 tot 12 aan projecten zonder externe/ online klantafspraken. Mocht de kleine me dan nodig hebben dan kan dat gewoon tussendoor en werk ik wat langer door
@Tan89 ik werk(te) als kinderverzorgster. Heel graag gedaan maar nu even on hold. Zorgen voor mijn eigen kindjes
Uitgerekend 14 t/m 29 februari 2024♡ 13 februari ♡mamasofie1 - 34 jaar - 2e kindje 14 februari ♡ Miranda - 34 jaar - 1e kindje ♡ Tan89 - 34 jaar - 3e kindje 15 februari 16 Februari 17 Februari ♡ MommyK - 27 jaar - 1e kindje 18 Februari ♡ MotherOfAnAngel - 28 jaar - 3e kindje 19 Februari 20 Februari ♡ Krily - 28 jaar - 3e kindje 21 Februari 22 Februari ♡ Charls - 32 jaar - 3e kindje (2e is een vlindertje) ♡ Bollebabybuik-29 jaar - 1e kindje 23 Februari 24 Februari 25 Februari ♡ Sjuwene-34 jaar -2e kindje 26 Februari ♡ SNB - 26 jaar - 1e kindje 27 Februari ♡ Soof1992 - 31 jaar - 1e kindje 28 Februari ♡ Mommy2be1 - 30 jaar - 1e kindje 29 Februari (schrikkeldag) ♡ 11131618 - 33 jaar - 6e kindje ♡ Sanneloes- 34 jaar- 1e kindje ________________________________________ Totaal: (14) Jongens: (7) Meisjes: (5) Verrassing: (2) Nog onbekend: (0) ________________________________________ Afspraken Februari 2024: 13-02: Tan89 - controle vk (39+6) 13-02: Mommy2be1 - controle vk (37+6) 13-02: Soof1992 - controle vk (38) 13-02: Sjuwene- controle vk (38+2) 15-02: Krily - controle vk (39+2) 20-02: Sjuwene- controle vk (39+2) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ van Vivonne ☆ van Niki86 ☆ van LittleMies ☆ van Lunalitess ☆ van Chaymi80 ♡ Geboren ♡ 02-01 MamaSofie1 28-01 MotherOfAnAngel 05-02 SNB
Controle ging goed vandaag.. Ik wil ook nog ouderschap verlof aanvragen. Transitie van 1 naar 2 makkelijker te maken. Ik werk In de ouderenzorg met dementerenden. Soms is weekend wel een puzzel voor ons. Hier rommel het ook. Mijn kleine heeft de hik elke dag. Hebben jullie dit ook? Ben wel blij dat ik het nu pas voel. Want met mijn eerste dochtertje Had ik elke dag en 3x per dag voor minimaal.30 min. Ik was het zo zat Maar ja nu is het afwachten.
Ik merk enorme schommelingen in mijn stemming. Het ene moment zo ongeduldig, last van dit en van dat, de tijd gaat langzaam, ik ben onrustig. En dan weer enorm aan het genieten van de rust, van de hikjes, van alle kleine dingen. Fysiek en mentaal een achtbaan. Duurt het nog een dag of nog drie weken, ben ik er wel klaar voor, ja, nee, jawel nee toch niet aaaahhhhhhh
Ohh echt. Nu vind ik.het ook niet erg omdat het pas is begonnen. Maar met.mijn.1e werd ik.er niet goed van hahah
Dit klinkt als 24 uur in mijn hoofd Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend toch? Als ik denk aan 41 weken halen dan word ik wel dood ongelukkig… Hoop dus ook stiekem dat niet te halen. Zeker gezien gister en vandaag zo vreemd is met een keiharde buik en kan amper bewegen. Zo af en toe een wee??!! Ik denk ene moment dit is er zeker een en dan stopt het weer, dus geen peil op te trekken… Dan kan je soms beter niks voelen.
Hier echt totaal geen voorweeën ofzo. Vind dat ergens ook wel irritant haha. Denk dat hij gewoon tot 42 weken blijft zitten