Ik heb ook zo'n 9maanden dagboek maar ik ben er gewoon meteen in gaan schrijven.. maar als ik dit nu lees allemaal denk ik misschien had ik daar toch beter even mee kunnen wachten .. Vind t wel echt heel leuk zo'n boek! Verder heb ik veel last van misselijkheid, overgeven en heel moe zijn. Achja hoort erbij
We gaan er vanuit dat je hem mooi mag vullen tot de 9 maanden Da’s minder maar idd het hoort erbij en dat neem je dan maar voor lief hè. Je krijgt er iets moois voor terug en hebt er alles voor over maar als je ooit even moet klagen mag dat ook gewoon!
Snap ik zeker! Ik ga al invullen bij 6 weken dus die vragen weet ik wel dat scheelt. We gaan morgenavond gelijk naar mn ouders om het te vertellen dus daar mega zin in. Voor de rest wachten we nog eventjes de 8 weken echo af (deze betalen we dus zelf)
Welnee lekker schrijven meis! Wij zijn gewoon iets voorzichtiger. Overgeven ook al??? Damn dan zeg ik dus even niets. Ik voel nu bij t wakker worden voor t eerst dat ik denk hmmm misselijk gevoel maar nog te doen zeg maar
Goedemorgen dames, mag ik hier meekletsen? Ik ben Nicole, mama van een prachtige dame die dinsdag 1 wordt en afgelopen week getest met een mooie oploop tot nu toe. Volgens de berekeningen 25 april uitgerekend. Ivm onze geschiedenis mogen we 3 september al voor een vroege echo komen met 6+4 wkn. Is de lijst in beheer bij 1 iemand? Anders haal ik hem zelf even naar voren...
Welkom Nicole!! En uiteraard gefeliciteerd! Leuk als je mee komt kletsen! Er is niet iemand specifiek die de lijst doet dus als je het zelf lukt wil je hem dan doen anders geef een gil dan doe ik het voor je!
Ik ga even kijken mbt de lijst er komen waarschijnlijk nog wat dames bij uit het zeer vruchtbare NOD forum waar ik in zat, sommigen wachten echter nog even tot ze wat meer zekerheid hebben
APRIL MAMA'S 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindjes Suusxoxo - 23 jaar - 1e kindje Chriss- 33 jaar - 3de kindje (Mmm) 17 april 18 april Neskio - 30 jaar - 2de kindje 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️) 22 april 23 april MarjoP - 27 jaar - 3e kindje 24 april 25 april Nicole4sure - 33 jaar - 2e kindje 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april totaal (7): dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (1) Afsprakenlijst: Augustus 20 aug 09.20 Chriss- eerste echo gyn 23 aug 08:00 Neskio - eerste echo 29 aug 09.15 intake VK 29 aug 19:00 so blessed - eerste echo September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo 3 sept 10:00 so blessed - intake 3 sept 15:10 Nicole4sure - eerste echo gyn 4 sept 14:25 Suusxoxo - eerste echo 5 sept 14.30 Discodip - eerste echo & 17 sept 10.00 intak 6 sept 11:45 Naomi26 - eerste echo+intake 6 sept 17.40 Lizzy02 - eerste echo 7 sept 18.15 Lizzy01 - intake 7 sept 13.30 echo bij echobureau 12 sept 19.45 termijnecho bij VK 25 sept 16.00 MarjoP - intake en 1e echo (termijn echo) Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren). Vergeet niet het nummer bij totaal aan te passen als je jezelf toevoegt aan de lijst
@MarjoP ik heb precies hetzelfde. Koude rillingen, keelpijn en verkouden. Kan geen kwaad hoor maar is wel vervelend. @Followyourdreams die symptomen zijn de eerste maanden erg wisselend en daarna verdwijnen ze opeens, was ik ook weer helemaal in paniek rond de 10 weken. Heb je binnenkort een echo? @Nicole4Sure welkom! Altijd gezellig Ik vond het wel een lastige beslissing die vroege echo. Had jij dat ook ? Aan de ene kant heel fijn als het in de baarmoeder zit aan de andere kant heb ik eerder ook een hartje zien kloppen met een 6.3 weken waarna het alsnog misging maarja zekerheid heb je nooit. Ik probeer veel afleiding te zoeken.
Ik vind het ook dubbel, bij mijn dochter was er idd met 6+3 al een kloppend hartje en toen voelde het super goed na 3 mislukte zwangerschappen. Eigenlijk ben ik nu ook redelijk rustig en voelt het goed, toch blijft er altijd twijfel. Toch moet ik wel naar die vroege echo omdat ze snel willen zien of het niet weer in de eileider zit... ik denk zelf van niet hoor, toen duurde het eindeloos voordat de testen donkerder werden en verloor ik ook steeds bloed. Het enige wat je nu kunt doen is geduld en vertrouwen hebben, en een beetje steun zoeken op het forum
Hey dames, Graag wil ik mij toevoegen! Afgelopen vrijdag positief getest. Als het goed gaat wordt het onze derde. Zelf ben ik 38 jaar en is deze zwangerschap een kadootje. Waren er niet echt mee bezig maar deden het ook niet veilig. Als het komt dan komt het. Denk dat ik 4 weken en 6 dagen ben. Ben altijd regelmatig ongesteld dus heb teruggeteld.
O echt, haha. Dus die moest jeecht even op de romper wijzen! Leuk hoor allemaal! Mn moeder zag het gelijk (kent al hun kleding in dit was natuurlijk nieuw) mn vader snapte het nog niet na t wijzen opt shirt... vreemd haha. Welkom nieuwe dames! Ook gefeliciteerd uiteraard! Klets maar gezellig mee.
APRIL MAMA'S 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindjes Suusxoxo - 23 jaar - 1e kindje Chriss- 33 jaar - 3de kindje (Mmm) 17 april 18 april Neskio - 30 jaar - 2de kindje 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️) 22 april Nadia30 - 38 jaar - 3de kindje 23 april MarjoP - 27 jaar - 3e kindje 24 april 25 april Nicole4sure - 33 jaar - 2e kindje 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april totaal (8): dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (1) Afsprakenlijst: Augustus 20 aug 09.20 Chriss- eerste echo gyn 23 aug 08:00 Neskio - eerste echo 29 aug 09.15 intake VK 29 aug 19:00 so blessed - eerste echo September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo 3 sept 10:00 so blessed - intake 3 sept 15:10 Nicole4sure - eerste echo gyn 4 sept 14:25 Suusxoxo - eerste echo 5 sept 14.30 Discodip - eerste echo & 17 sept 10.00 intak 6 sept 11:45 Naomi26 - eerste echo+intake 6 sept 17.40 Lizzy02 - eerste echo 7 sept 18.15 Lizzy01 - intake 7 sept 13.30 echo bij echobureau 12 sept 19.45 termijnecho bij VK 25 sept 16.00 MarjoP - intake en 1e echo (termijn echo) Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren). Vergeet niet het nummer bij totaal aan te passen als je jezelf toevoegt aan de lijst
Dat hebben ze mij ook geadviseerd hoor, om het vroeg te doen, maar inderdaad bij de bbz had ik ook steeds bloedverlies dus denk niet dat dat nu zo is. Nog even afwachten!
APRIL MAMA'S 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindjes Suusxoxo - 23 jaar - 1e kindje Chriss - 33 jaar - 3de kindje (Mmm) 17 april 18 april Neskio - 30 jaar - 2de kindje 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (♥ vlinderzoontje maart 2018 ⭐️) 22 april Nadia30 - 38 jaar - 3de kindje 23 april MarjoP - 27 jaar - 3e kindje 24 april 25 april Nicole4sure - 33 jaar - 2e kindje 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april totaal (11): dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (1) Afsprakenlijst: Augustus 20 aug 09.20 Chriss- eerste echo gyn 23 aug 08:00 Neskio - eerste echo 29 aug 09.15 intake VK 29 aug 19:00 so blessed - eerste echo September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo 3 sept 10:00 so blessed - intake 3 sept 15:10 Nicole4sure - eerste echo gyn 4 sept 14:25 Suusxoxo - eerste echo 5 sept 14.30 Discodip - eerste echo 6 sept 11:45 Naomi26 - eerste echo + intake 6 sept 17.40 Lizzy02 - eerste echo 7 sept 18.15 Lizzy01 - intake 7 sept 13.30 echo bij echobureau 12 sept 19.45 termijnecho bij VK 17 sept 10.00 Discodip - intake 25 sept 16.00 MarjoP - intake en 1e echo (termijn echo) Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren). Vergeet niet het aantal bij totaal aan te passen als je jezelf toevoegt aan de lijst [/QUOTE]
Wij hebben toen zoveel pech gehad, omdat ik steeds bloedverlies had gingen we naar de echoscopiste en die zei tsja, je baarmoeder is leeg dus je hebt een miskraam gehad. Ik zei mevrouw ik heb al 2 x eerder een miskraam gehad en dat bloedt wel iets meer dan die kleine beetjes van nu... ze hebben me gewoon naar huis gestuurd en pas 3 weken later toen ik duizelig werd en veel pijn kreeg is de gyn erachter gekomen. Ik moest direct in een rolstoel en meteen naar boven, diezelfde avond nog geopereerd want het was al gevaarlijk... daarom zit de angst er echt nog steeds heel erg en ben ik blij dat we zo vroeg mogen komen, ook al geeft dat geen enkele garantie natuurlijk
@Neskio en @Nicole4Sure Dat blijft toch een angst hè, ondanks dat je ondertussen ook een gezond kindje hebt. Ik ben heel blij met de vroege echo, maar realiseer me ook heel goed dat het ook daarna nog fout kan gaan, met welke termijn en op wat voor manier dan ook. Toch wil ik niet langer wachten dan die vroege echo, gewoon om een bbz uit te sluiten en wat dat betreft zekerheid te hebben. Ik heb er wel vertrouwen in dat het goed is in ieder geval, ik verloor toen net als jullie ook steeds bloed... Ben toen ook naar huis gestuurd omdat ze dachten een misvormde vruchtzak te zien. Bleek later een bloedvlek te zijn, want het "gezonde kindje" zat in de eileider, kwamen we achter met de 8 weken echo en 2 uur later lag ik op de operatietafel. Bah! Ondanks wat we later nog hebben meegemaakt, is dit nog steeds iets wat door mijn hoofd spookt. Kan niet wachten tot de echo