Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (2) Afsprakenlijst: September Muggenstift - 3 september 11:00 - eerste echo
Ik ben zo bang dat hij niet goed genoeg oploopt. Hebben in t verleden al heel wat pech gehad en kan me moeilijk indenken dat we geluk zouden hebben en alles goed zou gaan......
Maandag NOD toch? Zou je ook een zwanger/niet zwanger digi test kunnen doen. Al is een lijntje wel een lijntje dus hcg. Dit is dan je 3de zwangerschap toch? Lijkt me indd heel eng als het al een keer is misgegaan.
Eigenlijk bijna niets behalve klein beetje maagzuur als ik lig. Maar ja hou mijzelf voor dat het m3estal pas begint bij week 6 en ik zit dinsdag pas op week 5 (tergend langzaam gaat het haha)
@Chriss Dit is helaas onze 5e zwangerschap... Maak mezelf helemaal gek, bah bah, laat de tijd maar snel gaan dan weten we iig of het goed zit of weer niet. Haha ja de tijd gaat idd tergend langzaam
@Chriss Jij testte ook voor nod een paar keer toch? Liepen ze toen wel op of niet? Morgen is nod en ze lopen maar niet op de laatste 4 dagen. Vandaag leek ie zelfs net iets lichter maar wel vergelijkbaar met de rest.. @suusxoxo en @Muggenstift Hoe gaat het met jullie?
Dit zijn mijn testen. Door die kruidvat testen die niet oplopen (maar zelfs misschien wel aflopen) maak ik me zo’n zorgen.. Ik kon het iig niet laten om vanochtend te testen. Morgen is mijn nod en daar ligt zo’n clearblue voor klaar die aangeeft hoe lang je zwanger bent...
Die roze loopt zeker op!! Ja ik kon het wel zien maar meer tussen 9 dpo en 12dpo zeg maar. Niet perse elke dag beter..
Die roze testen lopen inderdaad goed op! Ik weet niet zo goed wat het met de kruidvat testen is. Zie hieronder mijn testen. De test zonder datum is van vandaag en dan zie je nauwelijks oploop. Ik heb begrepen dat de kruidvat 2v5 testen de laatste tijd niet meer zo secuur zijn. Dus misschien ligt het daar aan? Verder gaat het met mij goed. Het bruinverlies is vrijwel weg en ik voel me verder best goed. Heb wat last van mijn rug, ben moe en 's avonds doen mijn darmen een beetje raar. Maar als dat het is dan mag ik echt niet klagen!! Ik heb nog 1 kruidvattest liggen. Ik denk dat ik die overmorgen nog een keer doe en dan is het klaar met testen. Zolang je geen bloed verliest moet je denk ik proberen van het positieve uit te gaan.
@Chriss en @Muggenstift Thanks. Geeft me wel wat meer vertrouwen om dat te horen en te zien Misschien ben ik gewoon te vroeg begonnen met testen ofzo. Morgen nod. Pff Haha het is wat, die spanning is iig killing.. Wel fijn dat je bruinverbrande iig minder is dan, lijkt me ook niet prettig om dat te hebben rond deze tijd. Ik had bij m’n zoontje rond 8 / 9 weken rood bloedverlies en is gelukkig toch goed geweest. Eerste was een bbz met 8 weken Tweede vroege miskraam Derde gezonde zoon Vierde een prachtig vlinderzoontje met 21 weken En nu nr 5 dus ik hoop echt dat het geluk ons deze keer gegund is
Heee ladies ! Eindelijk durf ik voor de echtes mee te praten! Vandaag was mijn officieele testdatum van het ziekenhuis en jawel; positief!! Morgen moet ik t ziekenhuis bellen om een echo in te plannen, dan weet ik pas hoeveel weken ik ben. Weet niet hoe ze t nu berekenen aangezien t niet op de natuurlijke manier is gegaan. Maar gefeliciteeerd allemaal!! Hopen dat bij iedereen alles goed blijft gaan. Hoe is het met jullie? Al last van kwaaltjes? Ik heb al een aantal keren moeten kotsen.
Wat fijn! Ben benieuwd wanneer je voor de echo mag komen Bah, kotsen is niet leuk! Heb het ook gehad tijdens vorige zwangerschappen en als alles goed gaat verwacht ik het nu weer. Ik kan alleen maar zeggen als het echt heel erg blijft, vraag dan medicijnen bij de dokter. Ik heb daar eerst lang mee gewacht en uiteindelijk toch maar gedaan en bij mij werkte dat supergoed. Echt een opluchting na al dat geknuffel met de wc Wanneer hebben jullie zelf het gevoel uitgerekend te zijn? Ik denk zelf de 22e maar heb ook het idee dat ik een vroege innesteling had... Afwachten
@so blessed dan hebben jullie al veel meegemaakt zeg! Hopelijk gaat het nu ook weer allemaal goed! Ze knallen zeker, maar dan nog... We weten 3 september pas wat meer. Zo spannend! @suusxoxo wat fijn! Van harte gefeliciteerd!! Gelukkig vallen mijn kwaaltjes nog mee. Sinds vandaag wat gevoelige borsten. Maar echt niet iets om te klagen. Ik zou het wel leuk vinden als we allemaal de lijst invullen. Ook ivm afspraken enzo. Dan kunnen we elkaar een beetje steunen
Een goedenavond dames, Allen gefeliciteerd! Gisteren zijn we erachter gekomen dat ik zwanger ben. Menstruatie bleef uit en vaak plassen. Als alles goed gaat ben ik 20 april uitgerekend.