Uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Chriss, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Peperkoek eten, noten eten, pruimen eten, extra drinken. Ananassap drinken werkt ook super goed.

2. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    I know:$, ben gewoon een stresskip :rolleyes:
    Dat het maar snel donderdag is!

Neskio vindt dit leuk.
  3. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Gezellig! Maar ook de niet-brabanders zijn gezellig hoor!

so blessed, MarjoP en suusxoxo vinden dit leuk.
  4. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Hier vannacht mega ziek geweest. Gal over moeten geven alsof het vanuit mijn tenen moest komen :| maar gelukkig gaat het al wat beter. Bij mijn zoontje echt nooit gehad.

MarjoP vindt dit leuk.
  5. noordbrabant1981

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Oh jij ook al. Bah.

6. Swaan7

Swaan7 Actief lid

8 mrt 2016
    404
    267
    63
    @Nicole4Sure :nee hoor niet de enige niet Brabo. Ik kom uit de Randstad!

@JSLN : wij vertellen het na de eerste echo (ben dan 8 weken)

Hebben voor opa's / oma's en overgrootouders wat bedacht (laten een bordje beschilderen en als ze het gebak ophebben dan zien ze de tekst) en voor broers/zussen kraskaarten en vriendinnen/vrienden die dichtbij staan moet ik nog wat voor verzinnen.

so blessed vindt dit leuk.
  7. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Hopen dat de week lekker snel voorbij gaat!

8. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik weet nog niet hoe en wanneer wij het gaan vertellen. We doen eind okt nog met een deel van de familie mee aan een obstacle run en dan zijn ze hier allemaal. Wellicht dan. Dan zou ik 13 weken zijn.
    We vertellen het sowieso niet voor we de eerste echo hebben gehad.
    Misschien laten we de oudste iets voorlezen.
    Op fb pas na 20 weken denk ik, of niet.

Het ligt er ook een beetje aan hoe snel je het gaat zien etc. Op mijn werk nadat we het onze ouders hebben verteld. Daar kan ik het hopelijk lang genoeg verborgen houden.

9. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Wij hadden gisteren de ouders en mn schoonzusje en vriend wat eerder uitgenodigd op de verjaardag van mn dochter zogenaamd om het samen eerst te vieren. Iedereen helemaal blij natuurlijk maar door onze geschiedenis niet echt uitbundig maar dat snap ik ook wel :) 3 september is voor ons wel een mijlpaal, ondanks dat het daarna ook fout kan gaan durf ik het pas wat meer te geloven als die echo goed is. Ik heb er wel een goed gevoel over gelukkig!

noordbrabant1981 en so blessed vinden dit leuk.
  10. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Hier vanmorgen hetzelfde, bij de vorige zwangerschappen tot het einde misselijk geweest. Hoop zo dat me dat bespaart blijft :cry:

11. Discodip

Discodip Actief lid

8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    Ook Overijssel! :D

MarjoP en Followyourdreams vinden dit leuk.
  12. Discodip

Discodip Actief lid

8 mei 2018
    155
    128
    43
    Vrouw
    Overijssel
    Ik moet even wat van mij afschrijven..

Vandaag mijn zoon verteld dat ik zwanger ben dmv een rompertje met een leuke tekst.
    Dit viel alles behalve goed. Hij is bang dat al mijn en oma's aandacht naar de baby zal gaan en dat niemand meer van hem houdt :cry::cry::cry:.
    Niets wat we zeiden kon hem op andere gedachtes brengen.
    Het was echt een drama.

13. Nicole4Sure

Ai dat is niet leuk! Je zoon is oud genoeg om er de komende tijd wat goede gesprekken mee te voeren en ook bijvoorbeeld goede afspraken mee te maken over huiswerk samen maken, samen vaste spelletjes tijd ofzo? Hij zal uiteindelijk wel begrijpen dat de baby in het begin heel veel aandacht zal krijgen maar dat hij niet vergeten zal worden... geef het even, hoe moeilijk het ook is... wel jammer dat je je er nu zo rot over voelt maar het hoort er een beetje bij denk ik met die leeftijd

14. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Oh wat vervelend! Misschien dat hij er met de tijd en als de baby er is steeds meer aan gaat wennen. Aandacht delen is altijd moeilijk maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt en dat hij heel trots gaat zijn om grote broer te zijn van een broertje of zusje :)

Nicole4Sure vindt dit leuk.
  15. Nicole4Sure

Dat denk ik ook, en hij kan natuurlijk ook helpen met ‘opvoeden’ flesjes maken, verhaaltje voorlezen etc. Gaat hij vast geweldig vinden!

Neskio vindt dit leuk.
  16. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ohh bah wat naar zeg! Ik hoop voor je dat het heel snel minder wordt :( Knuffel voor jou!

noordbrabant1981 vindt dit leuk.
  17. Typicalme

Typicalme Fanatiek lid

11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ah wat naar. Je wil gewoon dat hij gelukkig is. Het is natuurlijk ook zo abstract en onwerkelijk voor hem, grote verandering. Ergens wel logisch dat het wat weerstand oproept. (Verandering roept bij mij ook altijd weerstand en beren op de weg op, en ik ben 35 :rolleyes:) Gelukkig heeft hij nog heel veel tijd om aan het idee te wennen en jullie om je er samen met hem op voor te bereiden. Uiteindelijk gaat hij het natuurlijk heel erg leuk vinden, heeft gewoon wat tijd nodig.

18. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Ahh goh arm ventje !
    Komt vast goed als hij ook alle
    Leuke kanten straks weet !

19. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Hebben jullie ook van die mega zware zere groeiende borsten ? Echt dit mag wel een tikkie minder want man man ze gloeien gewoon Vrezelijk ..
    om 19:00 even op bed gaan liggen was zo moe kom bijna de avond niet door .. heb deze week dan ook wel super veel gewerkt , moet even stapje terug doen volgens mij

20. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Och jeetje wat lastig zeg! Snap dat dit echt een domper is voor jullie terwijl je zelf zo blij bent. Maar vanuit de ogen van een kind kan ik me indenken dat als je alleen bent geweest al die tijd en ineens dit nieuws krijgt te horen (waar je geen invloed op hebt) dat er schrik is en het gevoel van bedreiging misschien. Maar ik denk dat als het nieuws geland is hij ook vast de leuke kanten gaat inzien!? Dat hoop ik in ieder geval wel voor jullie! Hopelijk draait hij gauw bij.

@noordbrabant1981 wat vervelend zeg, zo overgeven! Hoop dat je dat niet weer zó erg krijgt komende weken...

Deel Deze Pagina