Thanks voor de tip! Ik heb zo'n vermoeden dat het 26 april gaat worden.. @Muggenstift jaaa leuk zo'n lijst !
Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (2) Afsprakenlijst: September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren).
Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (3) Afsprakenlijst: September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren).
Ik vind het erg spannend allemaal. Ik heb een zoon van net 9 negen, maar dat is allemaal al zo lang geleden. Welk foliumzuur slikken jullie? Groetjes
Hallo dames, Gefeliciteerd allemaal!! Mijn NOD is pas dinsdag, maar ik heb nu al positief getest. Nog niet super duidelijk. Maar hij is te zien. Ik ga woensdag weer testen. Dan weet ik het zeker. Als het zo is ben ik 16 april uitgerekend.
Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (4) Afsprakenlijst: September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren).
@Naomi26 Ben je nog niet aan het slikken dan? @Discodip Hier normaal kruidvat eigen merk maar nu verhoogde dosis op voorschrift.
Yes!!!! Na al die zorgen van de laatste 4 / 5 dagen heb ik nu een heel ander gevoel. Eindelijk een betere streep en clearblue die 2-3 aangeeft! Merk dat ik nu pas blij ben. Nu hopen en bidden voor een plakkertje...
Nee nog niet. Ik was op vakantie en er eigenlijk niet zo mee bezig. En gisteren waren de winkela dicht.