Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (4) Afsprakenlijst: September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren).
Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (4) Afsprakenlijst: September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo 4sept 14:25 Suusxoxo - eerste echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren).[/QUOTE]
Spannend!! Hoever ben jij op het moment van de eerste echo?[/QUOTE] Ik heb net nagevraagd en volgens hun ben ik vandaag 4 weken en 6dagen zwanger dus dan zou ik 8weken zijn! Heb een site gekregen waarbij de datum kan uitrekenen wanneer ik uitgerekend ben en die geeft aan 16 april.
Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindje Suusxoxo - 23 jaar - 1e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (5) Afsprakenlijst: September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo 4sept 14:25 Suusxoxo - eerste echo Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren).[/QUOTE][/QUOTE]
Ik heb net nagevraagd en volgens hun ben ik vandaag 4 weken en 6dagen zwanger dus dan zou ik 8weken zijn! Heb een site gekregen waarbij de datum kan uitrekenen wanneer ik uitgerekend ben en die geeft aan 16 april.[/QUOTE] Leuk dan lopen wij gelijk!
Hoi dames! Ik kom me ook melden Morgen 4 weken zwanger, uitgerekend 23 april. Heb al 2 kinderen van 6 en 9 jaar en een stiefzoon van 7 jaar. Dit kindjes is het eerste kindje van vriend en mij samen. Ben enorm blij, maar vind het stiekem ook doodeng allemaal
Welkom en gefeliciteerd! Een zwangerschap blijft spannend. Zeker het begin. Heb je al last van kwaaltjes?
@Discodip ik gebruik Davitamon compleet mama. @Ringeling Welkom! Ik heb vanmorgen nog een keer een test gedaan en zo duidelijk als wat, streepje kwam met 2 sec al tevoorschijn. Ondanks dat de test 2 dagen geleden al duidelijk positief was durf ik het nu pas echt te geloven.. Nu kan ik echt blij zijn. Hopelijk blijft alles goed gaan Over een paar dagen zal ik ook een afspraak gaan maken met de verloskundige. Kan ik ook gelijk de gyn bellen dat we verder het traject niet in hoeven en ik ook van de wachtlijst voor de kijkoperatie af mag. Hebben jullie de datum van eisprong of de datum van jullie laatste menstruatie aangegeven voor hoe ver jullie waren? En hadden jullie gelijk gebeld voor een afspraak of nog even gewacht (voor degenen die inmiddels een afspraak hebben gemaakt)? Overigens al iemand met zwangerschapskwaaltjes?
Ik meld me ook! 7 aug positief getest, jeej! Volgens internet uitgerekende datum 16 april 2019. 27 Aug eerste echo. Ik ben 35 jaar en dit is ons 2e kindje. Ik ben wel nog erg terughoudend gezien mijn vorige zwangerschap uitliep op een miskraam.. Ik ben dus heel bang dat het weer mis zal gaan.. Voor alle meiden hier, gefeliciteerd!!
@Lizzy02 wow mooie streep! Ik bel na mijn vakantie, volgens mij kan ik toch pas rond de 8 weken terecht
Hier was de vorige ook een miskraam, dus ik snap je terughoudenheid. Hopen dat alles goed blijft gaan bij allemaal!
Aprilmama’s 2019 - uitgerekende data: 16 april Muggenstift - 27 jaar - 1e kindje Naomi26 - 29 jaar - 2e kindje Suusxoxo - 23 jaar - 1e kindje 17 april 18 april 19 april 20 april Discodip - 28 jaar - 2de kindje Lizzy02 - 24 jaar - 1e kindje 21 april So blessed - 27 jaar - 3e kindje (2e was een prachtig vlinderzoontje) 22 april 23 april 24 april 25 april 26 april 27 april 28 april 29 april 30 april dochtertje (0) | zoontje (0) | verrassing (5) Afsprakenlijst: September 3 sept 11:00 Muggenstift - eerste echo 4sept 14:25 Suusxoxo - eerste echo 5 sept 14.30 Discodip - eerste echo & 17 sept 10.00 intake Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE:... ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk je eigen wijziging doorvoeren).
Gefeliciteerd voor de nieuwe dames !! Vanochtend langs de huisarts geweest ivm pijn bij het plassen. En ik heb er een blaasontsteking bij . Gisteren aangemeld bij een verloskundige en vandaag teruggebeld. De dag voor onze vakantie kan ik terecht voor een echo. Gaan er meer dames voor een 8 weken echo of wachten jullie tot de 10-12 weken? @Lizzy02 Ik heb Etos eigen merk ''Multi zwanger zijn'' gekocht. Groetjes