Oh ja! Dat soort dingen vergeet je allemaal. Ik stuur mn vriend erop uit. Thanks. Dank je wel, iedereen trouwens. Erg fijn jullie reacties!
Nee geen vegetariër. Echt op advies van de verloskundige. Calcium De Gezondheidsraad adviseert voor zwangere vrouwen een inname van calcium van minimaal 1000 mg per dag. Hiermee wordt de kans op het krijgen van zwangerschapsvergiftiging verkleind met 55% en de kans op vroeggeboorte van je kindje neemt met 24% af. Je kunt de geadviseerde 1000 mg (1 gram) calcium uit je voedinghalen of calciumtabletten slikken. Deze tabletten kun je halen bij apotheek of drogist. Dit staat op de site van de verloskundige
Wij eten en drinken zo gevarieerd met elke dag 2 soorten groente, vlees of vis en goede koolhydraten etc dat ik me niet kan voorstellen dat ik dat niet uit mijn eten haal. Daarnaast zit er ook nog wat in de vitaminen die ik slik dus lijkt me wel voldoende. Onze VK heeft daar nooit iets over gezegd. Wel gek, zal het navragen als we er zijn 17sept...
https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/calcium-zwangerschap/ Dit vond ik even gauw, het hoeft dus niet als je dagelijks melk/yoghurt/kaas neemt...
Okeee dit geloven jullie niet ! Ik had gisteren de verloskundige gebeld of ik mocht komen , was zo kreng en die zij nou kijk het nog maar een dag aan .. Belde vanmorgen een lieve verloskundige terug en ze vroeg of ik nog langs wou komen . Heb gewoon ja gezegd , dacht wie weet word ik toch nog gerust gesteld .. en jahoor ik geloof me ogen niet het hartje klopt en alles zit netjes op termijn zoals ik dacht ! Meting kwam uit op 6,3 weken .. kan alleen niet super veel van de echo maken @RoGiJuLi sorry tag je toch weer eventjes !
@Weereennieuwemama wat ontzettend naar zeg.. klinkt idd helaas niet heel hoopvol. Bah... sterkte hoor!!
Super en nu geloven dat het goed zit!! Heb je nog een ander plaatje ? Ik denk dat de rode lijn het vruchtje is en het groene rondje het dooierzakje maar het plaatje is niet heel duidelijk dus weet het niet zeker, waar zag je het hartje knipperen dat maakt het alweer iets makkelijker
Nee helaas geen duidelijkere , ja direct ik was helemaal perplex ! Zonder te zoeken . Ze deed echo apparaat erin en jahoor gelijk een mooi knipperend hartje
Nou super zeg!! Maar nu heb je dus gister en vandaag een echo gehad? Dan moet je nu toch ff rustig adrm kunnen halen, dit moet een heel fijn gevoel geven❣ En dus idd net zo ver als ik
Ja geloof idd links knipperde maar het ging zo snel allemaal was alleen maar verliefd omdat ik het gelijk zag knipperen
Ja maar die van gisteren maakte me alleen maar vreselijk onzeker , vaag klopte het hartje gisteren . Het echo beeld van vandaag was veel slechter maar dan toch gelijk zo duidelijk hartje ! Ik ben verliefd