Dames ook ik ga me afmeldem hier. Mijn ow zo aanwezige kwaaltjes werden toch ook anders en vandaag voelde ik helemaal niks en ik had constant pijn in de rug. Ik wist dat ik gewoon moest testen nog een keer en het streepje is bijna weg. 5 weken en 4 dagen had natuurlijk moeten knallen. Nu maar hopen dat het bloeden snel gaat beginnen. Gelukkig is het hcg wel zga uit het bloed. Dat heb ik bij een miskraam ook wel eens anders ervaren, dan had ik na 4 weken nog positieve testen. Enigszins ben ik blij, want dit zal mijn laatste zwangerschap zijn en daar wil ik echt van gaan genieten. En enihszins verdrietig, want ja ik was al helemaal in de wat ga ik allemaal kopen dit keer. Succes met jullie zwangerschappen en ik meld me straks als het weer zo ver is bij die andere groep, misschien wel met mede lotgenoten van hier.
Wat een verdrietig nieuws allemaal vandaag zeg... Heel erg veel sterkte lieverd! Hopelijk heb je gauw duidelijkheid!
He bah jij ook al @brusje ik ook sinds gisteren. Hoop je snel te treffen in de andere groep! Zelf snap ik nog helemaal niet hoe dat werkt, zwanger worden na een miskraam, hcg dat nog in je lijf blijft etc. Ik ga me maar eens inlezen. Weet alleen dat ik geen gemeenschap mag gedurende het bloeden. Zo jammer, had net mn cyclus een beetje helder na verwijdering mirena.
Is dat zo? heb ik het constant fout gedaan, oeps. Ik dacht jij stopt het erin, maar het bloeden gooit het er gelijk weer uit. Anywayz, ik heb van onze 5 jarige zoon mijn eisprong gehad tijdens mijn menstruatie. En ik denk gezien het termijn dat het niet meer zal zijn dan een heftige menstruatie, althams dat denk ik. Mijn andere miskramen waren met 8/9 weken, en een paar keer met 4/5 weken en dat verschilt wel. Dit is een beter termijn dat het mis gaat. Je cyclus komt sneller op gang. Dus dat is goed nieuws toch
@Weereennieuwemama he toch wat naar niet het scenario waar we met zijn alle op hoopte! Heel veel sterkte. Dikke knuffel! X @brusje ik las daarna pas jouw berichtje. Ook voor joi veel sterkte!
Ah nee zeg , wat een mindere dag voor dit topic !! Veel sterkte lieve meiden , hopelijk snel weer blijdschap !
@brusje heel veel sterkte!! @Weereennieuwemama ik had bij mij na een aantal weken een test gedaan, is die weer helemaal wit dan was dat voor mij het punt om weer te beginnen. Maar mijn MA was rond de 10 weken en dat duurde echt wel ff voordat de hcg helemaal weg was. Rond de 5 weken heb ik geen ervaring mee. Heel veel sterkte beide en ik hoop dat jullie weer snel zwanger zijn!
Poeh nog precies een week tot echo! Aan de ene kant kijk ik er heel erg naar uit, aan de andere kant betekend het niks voor mij.... en ik wil het zoooo graag van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben Alleen mijn zus en mijn beste vriendin weten het, nog niet eens mijn ouders. Die waren bij de ma ook zo begaan en verdrietig voor mij. Dat wil ik ze besparen mocht het dit keer fout gaan. En vorige keer hebben we het de kinderen al verteld na de eerste echo en toen ging het dus fout, mijn oudste dochter heeft het er soms nog over.... Voor velen zal hetecht een schok zijn dat er bij ons nog 1 bij komt, lijkt mij ook erg grappignnom reacties te zien
Oh nee toch wat een drama dag voor dit topic. Ben even een dagje aanwezig en allemaal nare berichten @Weereennieuwemama . Heel veel sterkte ❤️ @brusje. Het kan ook het hook effect zijn? Vanaf ongeveer 6 weken heb je te veel hcg om te meten met een zwangerschapstest. Dus als je nu 5.4 bent kan dat het niet al zijn? En rug klachten kunnen ook van zwangerschap al komen? De optimist in mij probeert nog positief te denken... Blijf nog voor je duimen dat het goed komt en anders wens ik je heel veel sterkte @Followyourdreams wat fijn een goede echo! Fijn toch een lieve verloskundige. En nu proberen te gaan vertrouwen op het kleine beebje in je buik! Hier vandaag laatste vakantie dag en zo goed als alle dozen uitgepakt van de verhuizing. Fijn dat het huis nu bijna ingericht is en alles met de drukte achter de rug is. Ik voel trouwens echt nog helemaal geen symptomen. Niet misselijk, niet moe, mn buik zie je echt nog niets aan, niet overgeven. Helemaal niets. Zou dat niet inmiddels een keer moeten komen?!
Oh nee, wat een verdrietig nieuws! Hoop dat je snel weer een mooie goede zwangerschap mag hebben! Knuf!
Ja bij mij was het hcg pas na bijna 5 maanden op 0. Maar ik had natuurlijk weer iets aparts want ze wisten niet wat voor zwangerschap ik had. Wilde pas weer beginnen als de testen wit waren maar ze bleven positief en baarmoeder was leeg. Ik zou wel eerst een keer ongi worden maar dat komt vaak snel nadat de test weer wit is denk ik.
@Weereennieuwemama en @brusje Oh nee wat vervelend voor jullie beiden! Heel verdrietig! Hopelijk mag dit voor jullie snel achter de rug zijn zodat jullie ‘verder’ kunnen en hopelijk mogen jullie dan weer snel geluk vinden!! X