@Followyourdreams Fijn zeg! Zal een hele geruststelling zijn en lief van je vk. Zou aangeven dat je bij die vk een beter gevoel hebt dan bij de andere als dat een dingetje voor je is, misschien kunnen ze er dan rekening mee houden..
Ook jij @brusje sterkte.. wat verdrietig, dat is toch waar we allemaal voor vrezen! @Brenda028 nou hier best herkenbaar hoor wat je zegt! Soms wat opgeblazen gevoel of andere of minder etenslust, borsten alleen bij aanraking.. zo gedurende een dag ook weinig symotomen, soms denk ik ben ik zwanger!?
Meiden! Gisteren na de seks best veel bloed verloren. Echt direct na het hoogtepunt zeg maar. Geen krampen of pijn, alleen bloedverlies nu nog een beetje. Met 2 propjes. Geen idee wat ik nu moet doen in het weekend
Nou lieverd, wat naar zeg... zou een leuke bezigheid moeten zijn! De verloskundige heeft als het goed is ook een weekend nummer, je zou even kunnen bellen om je verhaal uit te leggen? Misschien is ze zelfs wel in de praktijk om even te kijken?
Och wat naar @Discodip. Ik zou inderdaad het advies van @Nicole4Sure opvolgen. Voor dit soort dingen is de weekenddienst, gewoon gebruik van maken! Waarschijnlijk is het gewoon de doorbloeding die beter is en is het daarom, maar zeker als je ook 2 propjes had zou ik even bellen
@Discodip , wat naar! Het kan goed komen dat hij je bmm geraakt heeft tijdens het sexen en dat daar een adertje is geknapt. Dus dat er weinig aan de hand is. Alles is zo goed doorbloed nu. Voor je eigen geruststelling kun je altijd de vk even bellen.
Dit had ik ook bij de eerste @Discodip, toen was het inderdaad wat Laawra schrijft! Ik zou ook de vk gewoon bellen!
Ik dacht ook meteen aan een adertje gezien de betere doorbloeding @Discodip . He bah meid! Bij mij os het bloeden geloof ik wel gestopt. Heeft ongeveer 1.5 dag geduurd uiteindelijk. Gek genoeg voelde ik gisteravond steken bij mn eierstok, wat voelde als ovulatiepijn. Dit merkte ik altijd heel duidelijk. Sinds mn vorige ovu ook niet meer gehad. Ik lees wel dat bij een zeer laag hcg-niveau follikels wel kunnen rijpen. Kan het anders niet plaatsen.
Goedemorgen dames, Ik heb net contact gehad met de verloskundige. Ze zegt dat het klinkt als iets onschuldig, omdat idd de baarmoedermond veel beter doorbloed is. Dit duurt ongeveer 24 uur. Als t over id adviseert ze het nogmaals te proberen om zeker te weten dat het daardoor komt. Bedankt voor jullie goede zorgen!
Nog een keer proberen heb ik de komende tijd niet zo'n zin aan. Het was echt wel even schrikken. Ik ben wel gerust gesteld. Het bloeden is gestopt. Geen krampen gehad. En de klopjes in de baarmoeder voel ik nog steeds. Wel extra spannend a.s. woensdag
Nou begrijpelijk ! Zou het ook idd echt niet weer proberen zo snel .. gelukkig komt wel vaak voor maar bloed is altijd eng he ..
https://www.avawomen.com/avaworld/false-negative-pregnancy-test/ Hook effect, hmmm, ik moest et opzoekem, maar het kan dus, nog nooit gehad eerder, maar elke zwangerschap is anders. In mijn geval blijf ik wel wat sceptisch, wil mezelf ook geen valse hoop geven. maar bloeden dat doe ik ook nog niet.
Snap ik. En sceptisch blijven is zeker in de beginfase denk ik ook goed, stukje zelfbescherming. Maar dit effect bestaat wel echt. Ik wist het omdat ik er in mijn vorige zwangerschap ook rond de 6 weken enorm van geschrokken ben. Toen deed ik net zoals jij nog even een test en die was veel lichter. Dat bleek dus ook echt het hook effect want er rent hier een gezonde zoon rond. Als je wilt testen of het het hook effect is dan kun je je urine verdunnen met water (bijvoorbeeld half urine en half water) en dan zou een test weer wat duidelijker moeten zijn. Maar zo duidelijk als een paar dagen na NOD worden ze niet weer. Zolang er geen ongesteldheid is, is er hoop! Ik blijf voor je duimen
Zie ook dit plaatje @brusje. Daar ze je goed wat er gebeurt met onverdunde urine en met urine verdund met helft water tot zelfs 10 delen water bij 1 deel urine