Hoe is het met iedereen ? Hier wel goed op zich , hebben jullie ook als je smorgens opstaat dat je zoooooo lamlendig bent , ondanks ik gewoon netjes 7 tot 8 uur per nacht slaap .. ben gewoon kapot bleh . Verder weer wat op en af symptomen , wel steeds vaker erg weeïg ook
@Followyourdreams ik heb het juist andersom! In de ochtend ben ik echt om 6.00 wakker terwijl ik normaal niet wakker te krijgen ben. Begin wel in de avond na een drukke dag steekjes te krijgen helemaal onderin mijn buik, zo bij mijn schaambot, zowel links als rechts er van. Baarmoeder? Geen idee? Verder hier geen symptomen
@brusje Wat verdrietig! Had het graag anders gezien voor je. Heel veel geluk voor de toekomst! Welkom, nieuwe dames! Hier een echo vanwege bbz en zorgen vanwege vanalles :/ Ik ben echt al dagen met de wc aan het knuffelen nu, echt ellendig... Ik weet dat t erbij hoort en heb t er graag voor over maar toch mag ik even klagen
Ik ben sochtens ook ok, geen pijl op te trekken wat me af en toe lamlendig maakt haha. Heel zenuwachtig voor morgen.... Ik denk dat je je banden voelt en het groeien van je baarmoeder. Die komt straks langzaam achter je schaambot vandaan. Ook de darmen gaan nu ruimte maken, daar heb ik dan weer veel last van, opgeblazen en veel pijn als ik veel heb gezeten. Dus aan de ene kant denk ik, symptomen zat dus zal morgen wel goed zitten, toch altijd weer die zelfbescherming die zegt dat ik ook rekening moet houden met een ander scenario. Geloof dat we dat allemaal wel een beetje hebben
Klagen mag zeker! Heel vervelend lijkt me dat. Ik heb gelukkig weinig last van misselijkheid maar wel ontzettend moe. Als ik moet niezen of hoesten last van een stekende pijn had ik de vorige keer ook, voelt als bandenpijn. Morgen nieuwe echo spannend! Ook succes voor de andere meiden die morgen een echo hebben! Ik wil eigenlijk iedere dag iets plaatsen om mijn banner te zien veranderen en te lezen
@Neskio je banner verandert ook in oude berichten hahaha maar voel je vooral welkom om te blijven schrijven
Baaah arme jij ... op de momenten dat ik me misselijk voel en etens geuren niet kan verdragen denk ik gelijk : okeee negeren negeren negeren , heb echt een angst voor braken ! Vind het vreselijk , laatste keer was tijdens een griepje toen ik 15 was .... ben nu 26
Oooh @so blessed wat balen! Werk je ook? Want hoe doe je dat dan met wc knuffelen en geheim houden? @Followyourdreams ik hoop dan voor je dat het misselijk worden en braken niet nog gaat komen. Duim voor je! @Roetje08 4 uur?! Wat doe je voor werk? Sterkte, hoop dat het vandaag beter gaat @Nicole4Sure dankjewel voor je uitleg! Succes meiden met de echo’s vandaag! Ik mag ook weer richting het werk. Dus lees jullie berichten vanavond weer. Duim voor jullie op mooie echo’s!
Dankjewel! Heel spannend allemaal! Ookal voel ik me erg zwanger, evengoed blijft het even afwachten. Ik hou jullie op de hoogte!
Succes dames met de echo’s vandaag!! X En hier niet echt klachtjes.. eerder moe savonds.. en ohja, mn boobies groeien echt al maar om dat nou klacht te noemen Werkse allemaal
@Brenda028 ik werk in schiften, de ene week 5u-13u en de ander week 13u-21u. Maar het is niet gelukt, niet goed kunnen slapen door de misselijkheid en er nog een migraine-aanval bij ook Iedereen succes met de echo vandaag, we zien graag foto's er van
@Roetje08 jeetje wat vroeg, dat is midden in de nacht! Hopelijk word het snel beter. Tot nu toe maar 1x zo misselijk dat ik overgegeven heb. Verder alleen constant misselijk maar niet heel erg zeg maar. Andere klachten niet echt, pijnlijke borsten en ik slaap slecht. Maar dat komt denk ik vooral door de spanning.
Hoi, Is er nog plek om mee te schrijven? Ik heb zojuist mijn tweede echo gehad en ben een paar dagen terug gezet waardoor mijn uitgerekende datum nu op 16 april komt. Voor iedereen met een echo vandaag: veel succes! En uiteraard gefeliciteerd allemaal
Succes voor degenen die vandaag de echo hebben!! Ik heb met name veel last van vermoeidheid en ben regelmatig duizelig, maar verder valt het echt mee. Af en toe een weeïg gevoel maar als het hierbij blijft mag ik niet klagen. Mijn borsten zijn wel flink gegroeid en pijnlijk.