Uitgerekend 16 t/m 30 april 2019 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Chriss, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    Wilde me graag minder misselijk voelen maar nu ik me beter voel (gister en vandaag zelfs niet over hoeven geven) begin ik me weer zorgen te maken. Boobs doen ook niet meer pijn en in mijn buik voel ik ook niks meer. Over 2,5 week pas weer echo. Zou het nu toch wel fijn vinden als ik weer misselijk wordt ofzo:(

2. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Vind zo lastig om positief te zijn als ik echt ff niks meer voel ...
    lief van je ! Jij hebt net zo lastig denk ik ... komt vast idd allemaal goed

madeliefje26 vindt dit leuk.
  3. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Herkenbaar !!
    Het varieert zo , ene moment kan ik zeggen voel niks meer en andere moment voel ik weer van alles pfff de eerste weken zijn lastig

4. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    @Chriss ik denk dat je je bij optie 2 vooral er van bewust moet zijn dat er iets uit kan komen waarvan ze niet precies weten wat de betekenis is. Nog niet van alle genen is bekend wat ze doen of uiteindelijk voor afwijking geven. Stel dat je kind een chromosoom afwijking op een gen heeft dan kan het zijn dat ze niet precies kunnen zeggen wat de consequenties ervan zijn. Maar andersom kan het natuurlijk zijn dat het een ander chromosoom is dan in optie 1 maar dat ze bijvoorbeeld wel weten dat het iets ernstigs is dan kom je daar in ieder geval vroeg achter (vaak zien ze bij ernstige dingen ook wel iets bij de 20 weken echo). Ik weet het ook nog niet. De vorige keer voor optie 1 gekozen.

5. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Met de hoeveel weken kan je buik beginnen met groeien? Tis m'n eerste zwangerschap maar mn ouders en mn oom zeggen nu al dat mn buikje naar voren aan t komen is. Nog niet extreem, maar ze zien wel verandering. Is dat al mogelijk ?? Vind t namelijk erg vroeg..

6. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Wat je nu ziet is geen zwangerschaps buik lieverd, denk echt je darmen. Ik zelf heb al een dochtertje en pas met 16 weken zag je echt een minibuikje. Dus denk zo rond die tijd.. het verschilt denk ik ook echt per persoon. ♥️

7. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Jaa precies ik dacht al zoiets! :)

8. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Is idd een zogenaamd darmenbuikje, overigens deed ik bij de eerste rond 10 weken een haarelastiekje tussen knoop en knoopsgat en met 13 weken in de positiebroek (wat een verademing) en dat was wel echt de babybuik.

Ik heb vandaag midden in de stad een panic attack gehad omdat ik zo misselijk was en begon als een malle te zweten. Het was vlakbij de parkeergarage dus geen restaurantje in de buurt, mocht gelukkig bij een zonnestudio maar de wc om te kotsen haha

suusxoxo vindt dit leuk.
  9. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Ohh jeejtje ik kan me herinneren dat ik dat ook vaak had als ik te veel had gelopen (vorige zwangerschap). Gelukkig kon je nog ergens terecht! Dat lucht op he haha!

10. Nicole4Sure

Ik was meteen een ander mens haha. Ik zat daar te zweten en mn dochter stak steeds haar kleine handje uit en riep steeds halloooo :cry: maar gelukkig waren mn ouders erbij om op haar te letten :thumup:

madeliefje26 vindt dit leuk.
  11. Followyourdreams

10 jan 2018
    1.178
    651
    113
    Wat voelen jullie nu eigenlijk in je buik ?
    Moet je echt elke dag wat voelen ? Soms
    Is het echt een hele tijd zo stil .. en soms
    Wat zwaar gevoel / steekjes

12. Nicole4Sure

Je voelt echt de komende 10 weken (ongeveer) nog niet veel hoor schat, echt geen zorgen om maken! Ik vond het altijd maar raar dat je wel groeit en er een duidelijk zichtbaar mensje beweegt en je daar blijkbaar niets van voelt haha. Volgens mij was ik 18 weken toen ik het echt wist dat ik de baby voelde

Followyourdreams vindt dit leuk.
  13. Nicole4Sure

Gemiddeld is volgens mij 20, zeker als de placenta voor zit kan het zelfs nog wel langer duren. Bij de eerste voel je vaak wel iets maar dat schrijf je dan nog af op je darmen totdat je het zeker weet

14. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik voel de meeste van de tijd ook niks, soms nog wat menstruatie achtige steekjes, vlaag misselijkheid maar verder niets.
    Ik probeer mij erbij neer te leggen dat t elke dag anders is en dat ik alleen maar kan afwachten...
    Ook na mijn goeie echo...

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    jeetje wat een ellende zeg...

16. madeliefje26

madeliefje26 Actief lid

9 jan 2018
    458
    251
    63
    Vrouw
    Ahww lieverdje je dochter haha❤️!
    Gelukkig waren je ouders erbij idd.

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Leg een pak lu crackers oid in je nachtkastje. Kun je meteen als je je ogen open doet wat eten indien nodig ;)

madeliefje26 en joyce86 vinden dit leuk.
  18. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Je hoeft helemaal niets te voelen. Ik heb bij de eerste helemaal niets gevoeld, op wat steekjes na heel af en toe, totdat ik hem met 17 weken aan de buitenkant voelde (placenta lag voor).
    Wel of geen klachten zegt echt helemaal niks.
    Ook nu voel ik heel af en toe wat groeikrampjes maar verder op een wat weeig gevoel soms 's avonds als ik te veel heb gegeten en vermoeidheid die me soms ineens overvalt, niks.
    Doordat je lichaam steeds wat went aan de gestegen hoeveelheid hcg, voel je die dagen vaak wat minder. Dat is echt niet erg en hoort erbij. Heb vertrouwen in je lijf en jullie kleintje. Tot nu toe groeit hij/zij netjes en over een paar dagen mag je alweer even spieken.

19. Stakato

Stakato Niet meer actief

Oh wat naar zeg, iedereen die misselijk is! Was vorige week 1,5 dag misselijk maar dat moet toch echt eten zijn geweest dat verkeerd was gevallen. Verder heb ik namelijk geen last gehad van misselijkheid. Vorige zwangerschap ook niet, dus ik prijs me maar gelukkig.
    Vind het wel af en toe een beetje surreëel, ik merk echt niets van dat ik zwanger ben. Alleen m’n borsten zijn wat voller en gevoeliger. Heb zelfs geen bollere buik, en dat terwijl het mijn tweede is en ik altijd hoor dat je bij een tweede al heel snel een buikje hebt. o_O
    Denk dat ik morgen de vk maar ga bellen, al ben ik ook wel een beetje bang voor een echo, bang voor slecht nieuws...

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @JSLN succes met de echo morgen! Al lekker vroeg, dat is fijn!

Ik ga morgen mijn man maar eens over halen om geslachtbepaling te plannen, ben zo nieuwsgierig. :rolleyes:

JSLN vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina