Heb ik geprobeerd, maar van crackers krijg ik zo n droge smaak van in m’n mond. Lijkt totaal niet te helpen helaas.
Succes straks @JSLN ! @Followyourdreams geen zorgen meis. Niets voelen is nog heel normaal. Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik met 30 weken nog niets en dan is dat pas erg. Nu is t nog hartstikke normaal. Toen overigens een paar minuten voor de keizersnee voor het eerst een schopje gevoeld en hup toen ging de verdoving er in
Ik voel heel weinig in mijn buik, vrijwel niks eigenlijk, geen steekjes/spanning/trekkerig of pijnlijk gevoel, echt vrijwel niks.
Ik heb net een paar slokjes water op haha. Ik moet mn dochtertje naar school brengen. Tot nu toe gaat het goed. X
Ik ook niks. Alleen vermoeidheid en de misselijkheid die komt en gaat. Morgen echo hoop dat het nog allemaal goed zit.
Nu voel ik helemaal niets in m'n buik, maar weet nog bij eerste zwangerschap dat ik een hele tijd lang lichte menstruatiekrampen had, kon de knoop van m'n broek niet dicht houden omdat de druk pijn deed. Waarschijnlijk omdat de BM al eens helemaal opgerekt is, voel ik nu niets meer. Bij E. voelde ik haar op 16+2 met placenta achter en wist direct dat zij het was, ik begon spontaan te wenen, toen werd het plots zo echt. En vanaf dat moment voelde ik haar elke dag meerdere keren per dag tot ze er uit was. Zelfs tijdens de bevalling was ze nog druk aan het schoppen, vooral precies het plekje waar die monitor voor weeënactiviteit zat @JSLN veel succes
Zooo wat kletsen jullie veel haha! Heerlijk Heb even bijgelezen, hoop echt dat het met de misselijkheid voor jullie allemaal snel minder wordt! X Ik schreef wat minder mee, merkte dat ik enorm zenuwachtig werd voor de echo en me deels aan het voorbereiden was op slecht nieuws... maaaaaar; alles is goed!!!! woeeeee! Ze keken eerst uitwendig en zelfs toen zagen we meteen bij het eerste moment een kloppend hartje! Daarna inwendige echo en alles mooi kunnen bekijken. Ik ben blijjjjj! Qua termijn 1 dagje achteruit maar dat is te verwaarlozen, ze denkt zelf dat ik met de termijnecho dan weer naar voren ga
Wat een super fijn bericht @JSLN ! Super dat jullie het hartje van je kindje hebben gehoord. Ik ben ook heel benieuwd naar onze echo volgende week dinsdag.
@JSLN Yes! Wat fijn. Lekker gaan genieten! @symptomen Hier af en toe wat misselijk, en vooral in de avond dat mijn buik opgezet is. Maar geen steekjes of andere kwaaltjes. Wat duurt het nog lang tot de 12 weken grens, he? Vanaf dan heb ik, en waarschijnlijk meerderen, pas echt wat vertrouwen. Het is nu soms ook nog zo onwerkelijk.